Skocz do zawartości

pedro_78

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pedro_78

  • Urodziny 22.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chorzów/Dublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Żadnych niepożądanych odgłosów na zewnątrz przy gaszeniu auta. 1. Chyba termostat, bo po prawie 40 min ostrej jazdy vag wskazywał 73-76 stopni Celsjusza 2. Czyli oring na pompce, lub styki we wtyczce, a jak to nie pomoże to szykować się na wymianę? PS. Jest szansa żeby ktoś podał mi numer katalogowy tego termostatu, bo akurat nie mam dostępu do etki? EDIT: Dorzucam logi z bloku 18 Log (0 - 018) Udało mi się wymusić chwilowe przerywanie silnika po wkręceniu go kilka razy na 4500rpm i przytrzymaniu kilka sekund, miałem akurat otwarte bloki 18 i 23 w vagu więc te też wrzucam. Log (0 - 018,023) Może teraz sprawa się trochę rozjaśni Pozdro.
  2. Przegazowanie nic nie daje, natomiast przytrzymanie silnika na wyższych obrotach tak. Nie wiem natomiast czy na wyższych obrotach problem znika, czy po prostu nie czuć przerywania silnika. Postaram się zrobić jak najszybciej, to wrzucę.
  3. Witam. proszę o analizę logów, nie wiem co mu dolega, ale czasami silnik dostaje "czkawki", najbardziej odczuwalne na biegu jałowym. Silnik chodzi płynnie i co kilka sekund szarpie, pojawia się to w rożnych odstępach czasu na zimnym i na ciepłym silniku. Jeżdżę już tak kilka miesięcy, czasami przez kilka tygodni nic się nie dzieje, a potem przez kilka dni znowu szarpie. Nie zauważyłem też żeby auto muliło, lub paliło więcej.Oczywiście w trakcie robienia logów, jak na złość silnik pracował idealnie, nawet po prawie 30 min ostrej jazdy. Vag nie pokazuje żadnych błędów. Logi robiłem pierwszy raz, w razie czego zrobię nowe jakby były do du...y. Z góry dziękuję. Log (0 - 000) Log (0 - 001,001) Log (0 - 003,003) Log (0 - 004,004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011,011) Log (0 - 013) Log (0 - 023) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 013)
  4. pedro_78

    VAG na androida?

    Adapter bluetooth oryginał ok 200$ http://www.carplugs.com/obd2bluetooth.html ,ale na Ebay i Allegro można już znaleźć tanią chińszczyznę, program z Android market można mieć za darmo, lub wersję full za 3,40 euro.
  5. Czy ktoś z forum miał już może okazję przetestować program "Torque"na platformę android? Tutaj http://torque-bhp.com/ dla zainteresowanych można poczytać trochę więcej o programie. Do połączenia z autem potrzeba adapter OBD2 z bluetooth.
  6. Dzięki za odpowiedź, najpierw muszę gdzieś kupić sterownik, potem biorę się do roboty. Dam znać o efektach. Pozdrawiam EDIT: Sterownik wymieniony na używkę ze szrotu (50 euro), działa bez zarzutu, vag nie wykazał błędów. Dla tych którzy będą w przyszłości wymieniać zamieszczam parę fotek i opis jak się do niego dostać, roboty jest na godzinkę max. Pamiętajcie żeby odłączyć aku!!! 1. Wyciągamy tylna popielniczkę i odkręcamy dwie nakrętki M8 2. Odkręcamy dwie śruby M5 z obu stron tunelu na wysokości foteli. 3. Wyciągamy mieszek gałki zmiany biegów, delikatnie podważamy płaskim śrubokrętem, są po dwa zaczepy z przodu i z tyłu. 4. Obudowa tunelu składa się z dwóch części. Rozsuwamy je i możemy spokojnie wyciągnąć przednią część, pamiętajcie o zaciągnięciu ręcznego, inaczej nie wyjdzie. 5. Odpinamy wtyczkę od sensora i wyciągamy plastikowe łączniki nawiewu, żeby nam się lepiej odkręcało nakrętki mocujące sterownik. UWAGA na narzędzia i nakrętki które przez przypadek mogą wpaść do otworów wentylacyjnych, ja pozbyłem się oczkowej 10-tki, żeby ją wydostać musiałbym odkręcić fotel i wyciągnąć wykładzinę, mam nadzieję że nie będę jej słyszał w czasie jazdy jak się tłucze. 6. Odkręcamy 3 nakrętki M6 i wyciągamy sensor. 7. Wkładamy nowy sensor, podłączamy i sprawdzamy czy jest dobry zanim wszystko poskładamy do kupy. Pozdrawiam.
  7. Jutro kupuję nowy aku, bo ten umiera po 10min zabawy VAG-iem tz. przekręcony kluczyk w stacyjce + radio i światełko w kabinie. Poza tym ja już na nim jeżdżę 2 lata i nie wiem kiedy poprzedni właściciel go wymieniał. Po wymianie dam znać, czy błędy dalej wyskakują. EDIT: Nowy aku podpięty VAG pokazuje dalej to samo VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 1C0 909 605 B Component and/or Version: 0A AIRBAG VW51 04 02 Software Coding: 12353 Work Shop Code: WSC 00028 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Mam już zacząć rozbierać konsolę, żeby się dostać do sterownika, czy macie może inne sugestie?
  8. U mnie dokładnie ten sam błąd, nawet ten sam sterownik. Udało Ci się go naprawić, czy musiałeś wymieniać? Dodatkowo pojawił mi się jeszcze błąd 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent ale myślę że winę za to może ponosić słaby aku. PS.Sterownik którego nie powinno się skanować VAG-iem to 6Q0 909 605A, taki przynajmniej komunikat wyskakuje przed skanowaniem.
  9. pedro_78

    Irlandia-chip tuning

    Witam forumowiczów. Czy ktoś z was wie coś o tej firmie http://www.westwardeng.com/index.htm , może już ktoś tam był? To jest podobno jedyna firma w Republice Irlandii, która posiada hamownie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności