Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Karol, Karol daj jakies namiary na tego goscia z wawy Nikosia . poszukuje dobrego instalatora w okolicach lublina :)

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikoś zmienił numer.Jak z Lublina to masz usera z forum passata

http://adamrogowski.net/

Kilku chłopaków już robiło u niego 1,8T więc możesz popytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Andrzej podjedź na Spółdzielczości Pracy w Lublinie http://www.ags.pl/ .

Ja u Nich zakładałem rok temu i jestem zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jak by co to zapraszam do siebie,, nie wiem czy to właśnie kolega pisał do mnie na @, jeżeli tak to proszę o decyzję gdyż jest zarezerwowany termin na 11 lipca.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem do swojego Stag 4 + Zavoli Zeta S+ chyba Valtek i szczerze mówiąc wszystko chodzi jak należy. Jednym słowem byłbym zadowolony gdyby nie jeden mały szczegół, mianowicie po przejechaniu pierwszych 100 km spalił.... 20 LITRÓW!! :( Mam nadzieję, że wyregulują i będzie ok bo gdyby już tak miało zostać to ta instalka mijałaby się z celem :((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Karol, Karol daj jakies namiary na tego goscia z wawy Nikosia . poszukuje dobrego instalatora w okolicach lublina

pozdrawiam

 

Polecam ci

Auto Na Gaz

Krzysztof Turos

Góra Puławska, Klikawa ul. Puławska 81

Zakładałem u niego gaz do swojego 1,8T - bardzo jestem zadowolony nakręciłem już grubo ponad 15 tyś km, jestem po pierwszym przeglądzie i wszystko działa jak należy, zero problemów, wrażenie jakbym wcale na gazie nie jeździł. Spalanie w trasie nie przekracza 9 litrów, miasto plus/minus 12 litrów. Gość solidny, przyjazny i dokładny, nie szleje z cenami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poszukuję dobrego gazownika na śląsku, mam zamiar wsadzić gaz do mojego AEB chociaż z ciężkim sumieniem mi to przyjdzie, nie jestem zwolennikiem gazu, ale jak mus to mus i nie chciałbym popsuć mojego autka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było juz o śląsku 537 razy,wystarczy poczytać ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
poszukuję dobrego gazownika na śląsku, mam zamiar wsadzić gaz do mojego AEB chociaż z ciężkim sumieniem mi to przyjdzie, nie jestem zwolennikiem gazu, ale jak mus to mus i nie chciałbym popsuć mojego autka.

 

http://www.gzw.pl/

 

Polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czytam cały post i widze że ogarniacie tamat gazowania naszych paskow. Moja passacina ma motor 2.0 AZM całość z 2003r. Miesiac temu założyłem Gazownie w całóści z BRC, cent Sequent24.11, reduktor Genius, wtryski chyba czerwona lub pomarańczowe(nie pamiętam w tej chwili). Ogolnie instalacja działa bardzo dobrze. NIe przerywa nie kicha nie prycha. Jest tylko jeden mankament, a mianowicie spalanie. na 40L gazu robie okolo 280km. To wychodzi okolo 14L w trybie mieszanym z wiekszościa trasy. Pojechalem do gazownika i na predko, bo nie mial czasu po podlaczeniu komputera stwierdzil ze mam rozjechaną mape spalania w benzynie. Umowilem sie z nim na najblizszy termin. Kazal mi przed przyjechaniem przejechac okolo 15km na benzynie. Jeszcze w czasie badania podejzalem przez rami na wyswietlaczu jakiegos interfejsu dwie wartosci LPG 10,2 %, a Pb bylo na poczatku 7.3 % i poprawil ze Pb bylo tez w granicach 10%. Teraz pytanie:

1. czy sama jazda na benzynie cos zmieni

2. czy musze najpierw sciagnac na około 30 min kleme i po ponownym zalzeniu jezdzic jak emeryt przez te 15KM

3. czy zdjecie klemy nie spowoduje tez wykasowania mapy w centralce LPG

4, czy gazownik moze zmienic programowy mape w ECU i w centralce LPG

Edytowane przez c-kozi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że możesz to dosyć łatwo sprawdzić. Zobacz jak wygląda spalanie na benzynie. Na gazie powinno być nie większe niż 20%. U mnie też sporo pali. Pb jakieś 12, a lpg 13-14 w mieście. Po trasie, przy załączonej klimie ok 10l/100km. Może to jakiś litr za dużo, ale poprzedni pasek (silnik 1F, 1600cm3 bez klimy) palił ok 9l/100km więc uważam że krzywdy nie mam.

Obecny silnik to oczywiście AZM i gaz BRC.

Przy okazji jak zużycie oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. czy sama jazda na benzynie cos zmieni

tak, pod warunkiem że wcześniej zrobisz mu "reset" zdejmiesz klemy

 

2. czy musze najpierw sciagnac na około 30 min kleme i po ponownym zalzeniu jezdzic jak emeryt przez te 15KM

zdjąć klemy tak( by korekty wróciły do fabrycznych) ale w żadnym wypadku nie jak emeryt, sterownik musi zbierać dane pod obciążeniem, im większe tym lepiej.

 

3. czy zdjecie klemy nie spowoduje tez wykasowania mapy w centralce LPG

nie.

 

4, czy gazownik moze zmienic programowy mape w ECU i w centralce LPG

 

w ecu nie, w centralce lpg tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy okazji jak zużycie oleju?

 

no jak to w AZM jakies 100 do 200 ml na 1000 km a u ciebie ?????

 

 

I takiej odpowiedzi oczekiwalem Kserksesie, plusik polecial

 

 

A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens

Edytowane przez c-kozi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no jak to w AZM jakies 100 do 200 ml na 1000 km a u ciebie ?????

 

Jakieś 500ml/1000km. Chyba zmienię na półsyntetyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nastepna wymiane tez robie na polsyntetyka, napewno tez motul, nie wiem czemu ale u mnie sychac delikatnie zawory, mysle ze polsyntetyk to wyciszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe to Helmut ostatnią wymianę zrobił na półsyntetyku (chyba castrol), a ja wpadłem na pomysł z pełnym syntetykiem :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie byla ta sama sytuacja.

 

jeszcze jedno pytanie:

A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnie byla ta sama sytuacja.

 

jeszcze jedno pytanie:

A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens

po tym i po tym i jakieś 50-70km wystarczy myśle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens

 

W sumie nie ma znaczenia, sterownik (ecu) ma mapę wpisaną, on zbiera dane z czujników spalania stukowego, sondy lambda itd i na tej podstawie tworzy korekty długo i krótkoterminowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności