mac30 Zgłoś #61 Napisano 30 Czerwca 2009 sprzedaj to i kup diesla... Gdybym chciał diesla to bym go od razu kupił karol27 znasz jakiś dobrych, godnych polecenia gazowników w Białymstoku? Będę wdzięczny za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #62 Napisano 30 Czerwca 2009 (edytowane) Mogę ci polecić Juranda na terenie KPKM,na składowej.Jak coś to zapytaj się o BRC plug&drive,mają kilka zestawów darmowych od producenta i montują w ramach testu do silników o różnych strukturach.Oczywiście nówka instalacja(kasują 2000).AŁ na antoniuku omijaj szeroko.No i zawsze pozostaje producent STAGA na 27 Lipca,tylko jak byś tam gazował to nie daj sobie wcisnąć valteka i AT09. Edytowane 30 Czerwca 2009 przez karol27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #63 Napisano 30 Czerwca 2009 (edytowane) karol27 nie mam emulator OBDII,bynajmniej nic takiego nie zauważyłem.A jeżeli chodzi o walteki to jak pisałem ponad 90 tyś w Oplu i wszystko chodzi. Listwa walteków czerwonych 3 omy to koszt 135 zł,komplet naprawczy 12 zł na 1 cewke a ile np.kosztują Magic Jet 4cyl. ponad 200 zł .A czy to bedzie chodzić w dużej mierzę zależy od gazownika? Edytowane 30 Czerwca 2009 przez M1A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #64 Napisano 30 Czerwca 2009 A zdarzyły ci się kiedykolwiek błędy wynikające z instalacji lpg?Dobry gazownik to podstawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #65 Napisano 30 Czerwca 2009 Tylko że opel to nie 1.8T - jak ci nie przeszkadza valtek to montuj gdziekolwiek. W tym wątku na temat instalki do tego silnika powiedziano już wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mac30 Zgłoś #66 Napisano 30 Czerwca 2009 Mogę ci polecić Juranda na terenie KPKM,na składowej.Jak coś to zapytaj się o BRC plug&drive,mają kilka zestawów darmowych od producenta i montują w ramach testu do silników o różnych strukturach.Oczywiście nówka instalacja(kasują 2000).AŁ na antoniuku omijaj szeroko.No i zawsze pozostaje producent STAGA na 27 Lipca,tylko jak byś tam gazował to nie daj sobie wcisnąć valteka i AT09. Dzięki za info. Czyli mam rozumieć, że P&D można śmiało montować? W AC terminy mają dopiero na wrzesień:eek:, zajrzę do Juranda i wypytam co i jak odnośnie BRC P&D? A słyszałeś coś może o tym zestawie co podałem wcześniej (STAG4, red. Magic3 i wrtyski H2000), podobno działa to super, ale to tylko opinia zakładu (ADIS) niepotwierdzona przez użytkowników :636: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #67 Napisano 30 Czerwca 2009 Stag ok,wtryskiwacze ok,ale co go reduktora to trochę wynalazek i raczej bym się obawiał.Chociaż przydało by się przetestować,jeżeli coś będzie nie tak to można żądać zamiany:) P.S Wykorzystałem listwę valtek do grilla :efekt zaje*isty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wac Zgłoś #68 Napisano 2 Lipca 2009 wybaczcie, że sie podepne troche z innym silnikiem(2.0 8V) ale nie będe zakładał już nowego bo chodzi tylko o kwestie reduktora do mojego paska, wiem już, że bedzie siedział stag 4 z wtryskami magic jet, ale nie pytałem jaki konkretnie reduktor, mam tylko prośbę o info z jakim zapasem włożyć żeby mi gówna nie założył, auto ma 85 kW i napewno nie będzie tuningowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #69 Napisano 2 Lipca 2009 EG110 wystarczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #70 Napisano 14 Lipca 2009 (edytowane) witam, ja mam troche inne pytanie, dzwonilem dzis do dwoch gazowni na slasku polecanych tutaj i na forum a4ki (czyli czakram z myslowic i boston z gliwic) z zapytaniem o brc seq 24 obie firmy twierdza ze wtryski i reduktor jest z brc taki zestaw jest ok? bo z wczesniejszych wypowiedzi wynika ze reduktor i tryskiwacze macie innych firm //edit zestaw stag300 + EG200 + Matrix HD544 to dobre rozwiazanie? Edytowane 14 Lipca 2009 przez anomal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #71 Napisano 14 Lipca 2009 bardzo dobre , o brc zapomnij Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #72 Napisano 15 Lipca 2009 dzieki poczytalem troche lpg.info.pl i forum a4ki i uzytkownicy brc jakos strasznie na niego nie narzekaja, ale duzo osob poleca eg200+matrixy hd544 tak btw, na slasku: brc 3400-3500 stag + ww. podzespoly: 2700 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migor Zgłoś #73 Napisano 4 Sierpnia 2009 A co bardziej polecacie do 190 konnego silnika 1.8T: - STAG + eg200 + hd544 - landi renzo Jakie sa teraz ceny i jakiego gazownika polecacie w okolicach wawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #74 Napisano 4 Sierpnia 2009 A co bardziej polecacie do 190 konnego silnika 1.8T:- STAG + eg200 + hd544 - landi renzo Jakie sa teraz ceny i jakiego gazownika polecacie w okolicach wawy? Jakie zestawy sa polecane do silnikow passka masz na forum. Osobiscie jak zmienie na 1,8T na 99% po podkreceniu wezme landi. Ceny mozesz sam sprawdzic dzwoniac do zakladow albo na necie. Troche wysilku ci nie zaszkodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migor Zgłoś #75 Napisano 4 Sierpnia 2009 Racja, sory - chyba lenistwo ze mnie wyłazi Zauważyłem, że pisaliście, że jest spora różnica pomiędzy chipem na 180 a chipem na 190 koni. Ja podobno mam 190 ale to tlyko z tego co mi mowil sprzedajacy... Wypada się chyba wybrać na hamownie przed zagazowaniem? Z tego co poczytałem są silnikowe i podwoziowe. Czy na potrzeby pomiaru mocy przed zagazowaniem podwoziowa będzie wystarczająco dokładna? Polecicie jakas w wa-wie? ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:44 ---------- i jak w ogóle wyglądają takie pomiary? czy to, że mam automat (tip tronic) coś komplikuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
migor Zgłoś #76 Napisano 11 Sierpnia 2009 Chyba na forum-lpg widizałem taką wypowiedź NikosiaW. W każdym razie odwiedziłem Migaz-S i 31 sierpnia mój pasior idzie do gazowania / stag 300PLUS, Scorpion GT (eg200 jest obecnie niedostępne na rynku), matrix hd544 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tytan Zgłoś #77 Napisano 11 Sierpnia 2009 Ja jak tylko uporam sie z wykresem swojego mam zamiar zabrać sie za gazowanie rozważam między dwoma reduktorami Magic 3 lub eg 200, Ten pierwszy wydaje sie dosć ciekawą konstrukcją a co do wtryskow ponoć matrixy hd544 nie sa potrzebne do 1.8t bo faza wtrysku jest dość długa w tym silniku i nie potrzebne sa az tak szybkie wtryskiwacze Zestrojenie oczywiscie na Stagu 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anomal Zgłoś #78 Napisano 11 Sierpnia 2009 ja mam u siebie od jakiegos czasu zestaw SEC + Matrixy hd544 spalanie 15gazu (100% jazda w miescie), noge mam ciezsza niz lzejsza roznicy w mocy nie zauwazylem, robilem kilkanascie testow na gazie/benzynie z kumplem w 170konnym dieslu obok i nie bylo roznic, szlismy praktycznie identycznie obok siebie 0-170 chcialem na poczatku robic kombo stag300+eg200+matrixy ale gazownik mnie przekonal do SECa (ktory jest na podzespolach prinsa, ktora zas kosztuje ok 5tysiecy) calosc wyszla 2600, gdzie za brc seq24 chcieli 3400 a za staga 2800 takze polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #79 Napisano 15 Sierpnia 2009 a ja z innej beczki ...zamierzam zamontować u siebie instalację wtrysku gazu w stanie plynnym, czy jest ktoś na forum kto posiada taka instalację ?? chcialbym wiedzieć jak się sprawdza ewentualnie koszty serwisowania itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #80 Napisano 15 Sierpnia 2009 Hejka Kolega w pracy ma JTG w Omedze B 2.0 . Generalnie działa bezprolemowo ,ale zarówno on jak i inni użytkownicy tego systemu co 20 tys wymieniali pompę gazu. Drugim mankamentem tej instalacji są super ograniczone mozliwości ustawienia czegokolwiek. Wszystko sprowadza się do dobrania odpowiednich kalibratorów i już . W wawie montowali to w EGP i kosztowało ok 5k do czterech garów. W tej chwili chyba się z tego wycofali. Druga możliwość to Vialle. Pełen wypas , wszystko dobierane konkretnie pod dany samochód , zdaje się że nawet kolektory zamawiało się już nawiercone odpowiednio. Niestety taka przyjemność będzie kosztowała bliżej 7k. W tych instalkach zapominasz że masz gaz. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach