Skocz do zawartości

bauuer

  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bauuer

  • Urodziny 08.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KATOWICE

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bauuer

    Jaki filtr oleju

    Witam, pytanie czy do 1.8t aeb wejdzie filtr mann 950/4 ? Mial ktoś z was styczność z takim modem ?
  2. Wiem o co chodzi w polifcie jest elektrycznie otwierana a w przed mechanicznie. Da radę podłączyć ten przełącznik w taki sposób żeby mi centralkę odblokowywał w samej klapie ? Tak jak ma to miejsce przyciskiem na panelu od szybek, tylko nie całe auto otwierać a sama klapę ? Wystarczy plus pociągnąć przez przełącznik do siłownika w klapie ?
  3. Z września bodajże. Pytanie jeszcze o numerację pinów w przełącznikach z pierwszego postu bo nie mam oryginalnych wtyczek do nich i będę lutował przewody na krótko. Ktoś wie jak są ponumerowane te piny? Numery zapewne są na oryginalnych wtyczkach.
  4. Super. Dziękuję ci bardzo. Jeśli jest jeszcze możliwość to bardzo cię proszę wrzuć jeszcze taki schemat do mojego rocznika, tj. '99. Do tego drugie przycisku też jak można prosić ?
  5. Nie boczki są z 2004 po lifcie i chce ten boczek z tymi przyciskami zaadaptować do 1999 przed liftem.
  6. Bardzo proszę o pomoc bo nie umiem tego rozgryźć. Może mógłby ktoś chociaż pomóc podając jaki kolor kabli do jakiego pinu oryginalnie w waszych paskach fl ?
  7. Dzięki za odpowiedzi, będę próbował.
  8. Witam szanowne grono. Wie ktoś może jak podłączyć ww przyciski? Dokładnie chodzi mi o to które piny są od czego. Podejrzewam że dwa z nich to plus i minus od podświetlenia, oraz pozostałe dwa to plus i minus od sterowania. Pomoże ktoś?
  9. Plecy oparcia to parę ładnych milimetrów mocnej stali. Orginalne miejsce pod te uchwyty ma gwintowane otwory których nie widzę w nowych plecach. Możesz mi wytłumaczyć w jaki sposób wkręciłeś się tam wkrętami ?
  10. Też mi szarpie silnik, czuć mocniej na zimnym, przy 1800-2000. Nie jest to pojedyncze szarpniecie tylko jakbym jechał w tym zakresie obrotów to ciągle by mi trzęsło silnikiem. Wszystkie filtry i tak dale wymienione, i had no idea ?!
  11. będę zmieniał klapę w moim pasku i mam pytanie czy wystarczy jak kupię samą goła klapę od fl-a, i przerzucę graty ze starej.? Zaznaczam że będę przeklejał szybę i nie będę montował wycieraczki/silniczka ??!??
  12. buszmen, mój potworek też siorbie oleju jak mu się pociśnie, przy spokojniej jeździe nic. Jeżdzę na Mobil esp forumula 5w30 syntetyk
  13. http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/33/44/49/1833444973 idzie chycić led odpowiedniki takich żarówek na allegro, ceny od 1-5 PLN za sztukę, w twoim jak i w moim przypadku, też mam takie FK, wymienić trzeba łącznie 16 szt., 4szt. na ring. zwykłe W1,2W chodzą po 1- 1,5 PLN, ale dają przykre w dzień światło, też myślę żeby wymienić na ledy, najlepiej żeby miały duży kąt świecenia, na allegro można dostać takie: 140* http://allegro.pl/zarowka-led-zegary-t5-r5-12v-super-xenon-5-kolorow-i1836447088.html 180* http://allegro.pl/zarowka-r5-t5-3xsuper-led-totalna-moc-w-zegarach-i1799838827.html te ostatnie są dość ciekawe, jak się na nie zdecydujesz koniecznie wrzuć zdjęcie z rezultatem. E: te ringi na zdjęciu które wrzuciłeś nie są takie jakie nasze, to są CCFL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności