pita1983 Zgłoś #81 Napisano 15 Września 2010 Witam, w środę jadę założyć gazownie do mojego passiastego... oto zestaw jaki mi zaproponowano: elektronika: STAG300 wtryski: magic jet reduktor/parownik: domański NIKO proszę o opinie, szczególnie o reduktorze NIKO, niby jakaś nowość bez membran i zespolony z parownikiem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #82 Napisano 15 Września 2010 reduktorze NIKO, niby jakaś nowość bez membran i zespolony z parownikiem. Powiedz mi co to jest reduktor,a co to jest parownik. Ogólnie listwa ok,Stag ok,jednak co do wynalazku typu NIKO to bym sobie odpuścił i w jego miejsce wstawił Magic III Evo. Czy aby jesteś pewien,że masz auto zdrowe w 100%,bo wszystkie "kwiatki" z gazem wyjdą. Czy jesteś pewien,że osoby którym oddajesz auto wiedzą co robią? Ogólnie to ciężkie auto do gazu i trzeba mieć pojęcie co się robi inaczej stanie się ono twoim utrapieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #83 Napisano 15 Września 2010 Czy aby jesteś pewien,że masz auto zdrowe w 100%,bo wszystkie "kwiatki" z gazem wyjdą. ostatnio zakładałem chipa u GOODHOPE i był zdziwiony moją serią(155KM), bo podobno rzadko trzymają te silniki serię... Teraz mam 189KM (wykresy w poście z moim autem). Problemów póki co żadnych z mechaniką no może trochę mi hałasują popychacze... Ale mój mechanik mówi że jak wymienię olej na półsyntetyk (obecnie mam syntetyk, przebieg auta 189000) to powinno się trochę uciszyć... a jak nie to je wymienię. Co do reduktora NIKO polecam stronę producenta http://www.autogaz.pl/aktualnosci.htm, gazownik mówił mi że to obecnie najnowsza generacja... i żadnych reklamacji póki co nie miał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #84 Napisano 15 Września 2010 http://www.autogaz.pl/galeria_big.php?id=102&n=6 To zdjęcie świadczy o renomie tego zakładu.Dziękuję ,postoję. Zazwyczaj na Castrolu je słychać. Jednak jestem sceptycznie nastawiony do tego wynalazku i wnioskuję o zamontowanie M III Evo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #85 Napisano 15 Września 2010 http://www.autogaz.pl/galeria_big.php?id=102&n=6To zdjęcie świadczy o renomie tego zakładu.Dziękuję ,postoję. Zazwyczaj na Castrolu je słychać. Jednak jestem sceptycznie nastawiony do tego wynalazku i wnioskuję o zamontowanie M III Evo. ja u nich gazu zakładał nie będę, tylko ten reduktor będę miał od nich... Co do oleju to faktycznie mam Castrol zalany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #86 Napisano 15 Września 2010 Zalej Mobilem1,a ucichnie.Co do rozszerzonej wiedzy o LPG polecam http://lpg-forum.pl/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #87 Napisano 15 Września 2010 Zalej Mobilem1,a ucichnie.Co do rozszerzonej wiedzy o LPG polecam http://lpg-forum.pl/index.php ok może tam znajdę jakieś opinie o tym NIKO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #88 Napisano 15 Września 2010 Tu masz trochę informacji na temat reduktora http://www.gazeo.pl/nowosci_z_kraju_i_ze_swiata.php?news_id=563 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #89 Napisano 15 Września 2010 Nawet w googlach nie znalazłem za dużo opinii na temat tego reduktora NIKO.... Być może dlatego że nowość... Mimo wszystko przeczytałem opis i obejrzałem prezentację(http://www.autogaz.pl/pro.htm) i zaufam gazownikowi i założę ten reduktor....Zaryzykuję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #90 Napisano 15 Września 2010 Ogólnie to ciężkie auto do gazu i trzeba mieć pojęcie co się robi i A co ciężkiego jest w tym silniku bo nie wiem??? warunek jaki musi instalator spełnić to dobrze nawiercić kolektor który musi być ściągnięty, co do reduktora to już lepiej magic3 big, a co do wtrysków MagicJet nie polecam gdyż bardzo zmieniają swoją charakterystykę względem temperatury a ich wytrzymałość też nie jest duża, lepiej Hana lub Matrix, stag300 plus, i przewód faro13mm z wielozaworem extra lub super , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #91 Napisano 15 Września 2010 lepiej Hana lub Matrix ... gdy zaproponowałem matrixy hd544, usłyszałem od gazownika że magic jety są szybsze, i obsługują do 90KM na 1 cylinder.. Dlatego też zostawiłem to co on zaproponował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #92 Napisano 15 Września 2010 Cytat:lepiej Hana lub Matrix ... gdy zaproponowałem matrixy hd544, usłyszałem od gazownika że magic jety są szybsze, i obsługują do 90KM na 1 cylinder.. Dlatego też zostawiłem to co on zaproponował. A gdzie taki idiota montuje, mj na pewno jest wolniejszy od matrixa, a co do wyrabiania nie ma szans żeby obsłużył 90km z cylindra, maks to 60km a na podwyższonym ciśnieniu jakieś 70km, które i tak nie będzie prawidło obsługiwał, tak jak pisałem nie sa to wtryski dobre, ale nie będę nikogo tutaj przekonywał, ja po prostu lubię jeździć do przodu a nie na wstecznym, i lubię silniczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #93 Napisano 15 Września 2010 (edytowane) mj na pewno jest wolniejszy od matrixa z danych jakie znalazłem producent mj podaje czas <1s, a matrixa 0,5s (1bar), czyli faktycznie matrix szybszy.... ciekawe co oznacza <1s.... czy np 0,1s czy 0,6s?? Różnica diametralna... Nie chcę się spierać, info wrzuciłem po to bo mnie bardziej przekonują liczby niż słowa typu szybszy czy wolniejszy. Edytowane 15 Września 2010 przez pita1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #94 Napisano 15 Września 2010 Tutaj chodzi od jakich czasów wtrysku dany wtrysk zaczyna działać prawidłowo, jak nie wierzysz to zapraszam na forum http://lpg-forum.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #95 Napisano 16 Września 2010 A jak cena tej instalacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #96 Napisano 16 Września 2010 cena? 2550 z korkiem pod klapka paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #97 Napisano 16 Września 2010 2550 z korkiem pod klapka paliwa A monter rozróżnia cenę czy wlew w zderzaku czy pod klapka, nigdy tego nie robię cena zawsze ta sama Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita1983 Zgłoś #98 Napisano 16 Września 2010 A monter rozróżnia cenę czy wlew w zderzaku czy pod klapka, nigdy tego nie robię cena zawsze ta sama niby przez ten wkręcany kurek cena wyższa o 50 zł. Za kurek w zderzaku 50 mniej czyli 2500. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudek Zgłoś #99 Napisano 20 Września 2010 No i stało się po długich namysłach lekturze furum i nie tylko J Auto stoi u gaziarza, zdecydowałem się oddać auto w inne ręce do modernizacji w nim niż moje J. Zakładam Landi Renzo tzn. wszystko Landi i wtryski MED i butla 53 L . Cena jaką płacę może nie jest mała ale wszędzie gdzie dzwoniłem chcieli podobnie czasem drożej o 100 a czasem taniej. Jutro odbieram i będzie pierwszy powrót J i ciekaw sam jestem jak będzie się sprawowało. J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #100 Napisano 20 Września 2010 Pochwal sie pozniej efektami i wrzuc fotki z montazu spod maski i z bagaznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach