Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Marcin - masz wszystko jak trzeba : stag , magici no i ten reduktor.

Nareszcie mówisz roządnie:)

Proponuję jak wcześniej : zapodaj screen ze staga - obadamy - wcześniej nie wróżymy

A tu znów się zepsułeś;) A jak nie ma fejsa to skad Ci wezmie screena?

 

Asie wywiadu wpadnij na spota, bede miał fejsa do gazu - zobaczymy co tam u Ciebie sie dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pochylenie się moim problemem.

Co do screena to wezmę go jak pojadę do gazowców a jak mi nie dadzą to zrobię fotki laptopa podczas regulacji. A na razie nie chcę sam ingerować w tą instalację bo mi może przepaść gwarancja, więc póki co będę się z nimi użerał. Jak na razie kompletny brak czasu ale najpóźniej poniedziałek- wtorek będę u nich.

Już sobie obiecałem że im nie popuszczę, biorą kasę za montaż to niech to poprawiają aż będzie dobrze. Nie po to człowiek za to płaci ażeby później samemu to poprawiać, kupować kabel do kompa itd.

Jak ja bym w robocie zrobił coś źle to bym był ciągany do bólu, więc wobec innych trzeba wymagać tego samego. Chociaż mechanicy to trochę inna bajka,większość zachowuje się jakby była pępkiem świata i pozjadała wszystkie rozumy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mecz ich do bólu, łachy nie robioa musza Ci zrobic i koniec! Mnie moi gazownicy znaja az za dobrze bo takiego przypadku jak ja nigdy wczesniej nie mieli:) - mam na mysli regulacje zachipowanej fury:)

 

A co do ingerencji to nie chcialem nic Tobie zmieniac tylko podejrzec mapy i pare innych parametrow i porownac z moimi. Ale luz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maybe

podepne sie pod temat,

jak ma sie sprawa z zagazowaniem mocnych 1.8T (APY 210PS seria)?

dodam ze samochod ma zrobiony FMIC i wydech na dwoch przelotach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm , ponad 50 kucyków z gara - sporo.

Ktoś musi podejść do tego z głową : wydajny reduktor i wydajne wtryski.

Znowu przytoczę wątek : http://lpg.info.pl/viewtopic.php?t=210 , także do zrobienia.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj byłem u gazowców. Ja jeździłem jak szaleniec po obwodnicy a koleś obok siedział z lapem. Sprawdzał mapy, ciśnienie reduktora itd. Po czym stwierdził iż mapy z gazem są idealnie pokryte (potwierdzam) i tylko minimalnie je poprawił , reszta (w tym sonda) też OK. Wg niego nic więcej w instalacji nie będzie mógł poprawić i jakby coś było jeszcze nie tak to trzeba szukać przyczyn gdzie indziej.

I tutaj padło pytanie czy dawno był wymieniany rozrząd ?? A był jakoś zaraz przed montażem gazu. Bo mieli już takie przypadki iż w wyniku źle ustawionego rozrządu auto spalało więcej nawet do 5 litrów gazu !!!! Dodam że tak na dobrą sprawę to nie wiem ile palił mi na benzynie po wymianie rozrządu bo zaraz montowałem LPG.

I teraz co z tym fantem zrobić ?? Niestety rozrząd wymieniany u tzw. "kowali" (nie pytajcie dlaczego) co niekoniecznie musi oznaczać iż swoją robotę spartolili. Podjechałem zaraz do fachowców trochę bardziej zaufanych, elektryk podłączył go pod VAG-a i wszystko niby w porządku. Zero błędów. Natomiast mechanik powiedział że może te ustawienia rozrządu sprawdzić, bo nie ma przy tym dużo roboty, nie trzeba demontować całego przodu tak jak do wymiany. Jak chcę to mam się umówić po niedzieli.

I co tym myślicie ?? Ma to jakiś sens ?? Czy to tylko taka spychologia ??

P/S Z tego całego zamieszania zapomniałem zgrać screeny z ustawień

Edytowane przez aswywiadu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze to pytanie z rozrządem powinno być w osobnym watku. Poszukaj na forum czy to jest mozliwe zeby zle ustawiony rozrzad nie wywalal błedów a przy tym auto jezdziło normalnie i tylko paliło za dużo.

Nie słyszałem nigdy o takim przypadku ale ja sie nie znam. Jak nie znajdziesz nic na ten temat to załóż nowy wątek i zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam pytanie o STAG 300 + reduktor Emma i butla w kole.. czy to bedzie chodzic ?? gazownik zaufany ale rozne opinie sa wskazane dzieki za pomoc

 

 

2900 zl .. chyba dobra cena??:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam pytanie o STAG 300 + reduktor Emma i butla w kole.. czy to bedzie chodzic ?? gazownik zaufany ale rozne opinie sa wskazane dzieki za pomoc

 

 

2900 zl .. chyba dobra cena??:)

 

Jakie wtryskiwacze do tego ??

A reduktor ma taką specyfikację:

"Reduktor (Parownik) Emmegas ML 94 jest urządzeniem typu elektronicznego do odparowania i redukcji ciśnienia gazu w samochodowych instalacjach gazowych pierwszej i drugiej generacji .

 

Ze wzgledu na swoją niezawodność i prostotę konstrukcji pozwala on na długą i bezawaryjną prace instalacji gazowej.

 

Ma zastosowania w samochodach o mocy silnika do 130 KM

Powyżej tej mocy należy stosować model SUPER do mocy 190KM."

Ja osobiście w te SUPER nie wierzę i ten reduktor będzie na styk. Ja u siebie miałem KME Silver (teoretycznie do 270 KM) teraz podmieniłem na EG 150KW (do 204 KM) ale jeszcze się nie wypowiem bo za mało zrobiłem na nim km. Ja myślę że do twojego spokojnie by wystarczył EG 200 KW tj. do 272 KM.

Dodatkowo polecam poczytać forum o LPG:

http://lpg.info.pl/index.php

Ja na to forum trafiłem niestety trochę za późno. Powodzenia

P/S Cena jeżeli dadzą ci dobre wtryskiwacze ( Matrix albo Magicjet) i porządny reduktor jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam pytanie o STAG 300 + reduktor Emma i butla w kole.. czy to bedzie chodzic ?? gazownik zaufany ale rozne opinie sa wskazane dzieki za pomoc

 

 

2900 zl .. chyba dobra cena??:)

 

Polecam BRC SQ24 z reduktorem do 290KM.Cena za jaką zakładałem na początku grudnia to 3000 zł.Montaż w EGP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam BRC SQ24 z reduktorem do 290KM.Cena za jaką zakładałem na początku grudnia to 3000 zł.Montaż w EGP

tylko jak ci wtryskiwacz padnie to się zdziwisz ile kosztuje a przy polskim gazie jest to bardzo szybko prawdopodobne

dokładnie tak jak pisze aswywiadu zaglądnij na to forum http://lpg.info.pl/index.php poczytaj i szybko skonfigurujesz instalkę

Edytowane przez lysy777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam byłem dzisiaj na rozeznaniu i okazuje się ze pod kołem mam jakiś "stożek" podobno to jest "Webasto"?? pierwsze słyszę w każdym razie nie da rady wsadzic okraglej butli tylko tradycyjna jakas 60 litrowa hmm zastanawia mnie ta zajeta przesterzen pod kolem zapasowym ktos ma jakies pomysly .. nie znalazlem zadengo dodatkowego wlacznika do dziwnych urzadzen ..

jak nazwali to webastem to zmień gazowników czarne pudełko wywalić wężyki zaślepić włożyć baniak 60 l w kółko :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no pewnie ze tak zrobię... będzie w kółku 60 l i już.. oni chcieli to wysadzić w kosmos... jak najbardziej ale pojawił się jak zwykle w takich sytuacja "kibic"

wiec powiedziałem ze zasięgnę opinii na forum :0 nie wszyscy musza sie znac na wersjach USA

dzięki za rady i porady :0 jutro ten dzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze.Zmieniłem reduktor wg sugestii z KME Silver na EG 150 KW i spalanie rzeczywiście troche zmalało z 15-16l na 14l w mieście. Jak dla mnie wynik wciąż nie jest zadawalający gdyż na Pb w podobnych warunkach wychodziło 11l. Sam już nie wiem czy dalej szukać przyczyn tego trochę za dużego spalania na LPG. Co o tym myślicie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę ze 14 l LPG/100 km to dobry wynik... no chyba ze ktoś ma inne sugestie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chce nikogo bronic.. ale nikt nie otwierał .... tego schowka tylko zlookalismy od góry .. dzisiaj się wszystko wyjaśniło .. i działa jak należy :) jak zarazie żadnych... komplikacji wiec jak będą to ... opisze:)

oby nie.. puszki nie ma baniak w kole :)

życzę wszystkim zagazowanym ceny poniżej 1,90 zł/litr

 

No i już po pierwszym tankowaniu w cyklu miejskim..

STAG 300 + Emma wyszło jakieś 12 litrów/100km przy naprawdę ciężkiej nodze:) 'Jak do tej pory żadnych widocznych zmian przy przelaczaniu sie w tryb LPG ... nie czuje straty mocy ... jak narazie b zadowolony :)

 

Pozdrawiam po swietach

Edytowane przez lofi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem zainteresowany założeniem LPG bo tankowanie benzyny...boli.

 

CZYM JEZDZE

Passat 1.8T z 1999r, silnik był wymieniany w 2003roku, zdaje się, że APU ale szczerze mówiąc ... nie wiem, przebieg na nim 70kkm.

Autko ma wgrany chip na zdaje się 190KM (tak przynajmniej twierdził koleś w szwajcarii, od którego go kupowałem). W załączniku wrzucam troche danych z VAG - jak widać doładowanie dochodzi do 1 bara (wartość zadana jest jeszcze większa, chyba mam za ambitny program na standardową turbinę)

 

CO ZAMONTOWAĆ

Przeczytałem kilka tematów z tego działu i zdaje się, że przy czipie polecacie zestaw:

- reduktor EG200

- wtryski Matrix HD544

- sterownik stag-4

 

Nie orientuje się kompletnie ile to kosztuje...jako kierowca chciałbym, żeby wszystko działało cacy a jako student - żeby było tanio :D no może nie tanio ale chociaż nie strasznie drogo.

Czy do 2500 pln uda się założyć sensowną instalację?

 

GDZIE ZAMONTOWAĆ

Polećcie proszę zaufany zakład, najlepiej w warszawie / okolicach.

 

Pozdrawiam!

Michał

 

 

_scalone

005_115_120_przysp.jpg

wykresik.JPG

Edytowane przez artmin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość NikosWariat

tak za 2500zł kupisz potrzebne elementy i pewnie jak weżniesz urlop to będziesz mógł sobie je sam założyć ...

 

nie rozumiem ludzi stać na samochód a na sensowna gazownie nie

 

trzeba było kupić b4 byś miał więcej kasy na instalacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie proszę o konstruktywną pomoc..jaką instalację założyć (no i gdzie) tak żeby autko ładnie chodziło na gazie i cena była jak najbliższa podanej przeze mnie 2.5kpl

 

---------- Post added at 17:12 ---------- Previous post was at 17:11 ----------

 

a z tym b5 to było nieplanowane, kupowalem go nie dla siebie ale....spodobal mi sie :-)

z gory dzieki za pomoc.

 

Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam z czystym sumieniem LANDI RENZO, z tym ze tanio nie bedzie, ale w pelni satysfakcjonuje nawet wymagajacych...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności