c-kozi
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O c-kozi
- Urodziny 12.10.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Cezary
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wroclove
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2003
-
witam. Jestem dzisiaj po kolejnej wizycie u djagnostyka LPG, i chyba juz ostatniej u niego. Po ostatniej w miescie spalil mi 16L na trasie 13L. Teraz powiedzial że zmniejszyl cisnienie gazu i dawki ( w granicach rozsądku). Powiedzial jeszcze że mam cos ze spalaniem paliwa poniewaz ma korekcje spalania w granicach 10% i kazal mi zrobic djagnostyke silnika na bezynie. Gdzie zanim zalozylem ten LPG to Pb palil w normie. Jak myslicie czy ta korekcja faktycznie ma tak duzy wplyw na spalanie LPG.
-
Jestem po wizycie u gazownika. Zrobilem z nim w aucie okolo 120km, i podobno juz jest wszystko w pozadku, korekcja na gazie i na PB jest bliska zeru a nie jak wczesniej PB bylo 10% i w slad za tym LPG. Pozmniejszal dawki w granicach rozsądku , zeby glowicy szlak nie trafil. Teraz zobaczymy, pojeżdze ze 100 km i dam znac czy cos zaradzil spalaniu. Jedno pytanko mam do uzytkownikow LPG na tym forum. Jaki świece kupic do mojej strzaly zeby pasowaly do jazdy na LPG ????
-
u mnie byla ta sama sytuacja. jeszcze jedno pytanie: A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens
-
ja nastepna wymiane tez robie na polsyntetyka, napewno tez motul, nie wiem czemu ale u mnie sychac delikatnie zawory, mysle ze polsyntetyk to wyciszy
-
no jak to w AZM jakies 100 do 200 ml na 1000 km a u ciebie ????? I takiej odpowiedzi oczekiwalem Kserksesie, plusik polecial A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens
-
Witam Czytam cały post i widze że ogarniacie tamat gazowania naszych paskow. Moja passacina ma motor 2.0 AZM całość z 2003r. Miesiac temu założyłem Gazownie w całóści z BRC, cent Sequent24.11, reduktor Genius, wtryski chyba czerwona lub pomarańczowe(nie pamiętam w tej chwili). Ogolnie instalacja działa bardzo dobrze. NIe przerywa nie kicha nie prycha. Jest tylko jeden mankament, a mianowicie spalanie. na 40L gazu robie okolo 280km. To wychodzi okolo 14L w trybie mieszanym z wiekszościa trasy. Pojechalem do gazownika i na predko, bo nie mial czasu po podlaczeniu komputera stwierdzil ze mam rozjechaną mape spalania w benzynie. Umowilem sie z nim na najblizszy termin. Kazal mi przed przyjechaniem przejechac okolo 15km na benzynie. Jeszcze w czasie badania podejzalem przez rami na wyswietlaczu jakiegos interfejsu dwie wartosci LPG 10,2 %, a Pb bylo na poczatku 7.3 % i poprawil ze Pb bylo tez w granicach 10%. Teraz pytanie: 1. czy sama jazda na benzynie cos zmieni 2. czy musze najpierw sciagnac na około 30 min kleme i po ponownym zalzeniu jezdzic jak emeryt przez te 15KM 3. czy zdjecie klemy nie spowoduje tez wykasowania mapy w centralce LPG 4, czy gazownik moze zmienic programowy mape w ECU i w centralce LPG
-
10W40 ELF, 1l na 5000 km
-
Male pytanie do tych co maja moduly. Dzisiaj u siebie zamonotwałem hak(uzywke). MIalem w swoim pasku instalacje 13 pin ale niemiaszek zanim sprzedal mi paska wymontowal hak a kable obciął tuz za karoseria za zderzakiem. Kupilem orginalną wiazke z takim samym module UN-05 Flash Control. Ale po podpieciu zapalami mi sie razem ze stopem kontrolka przeciwmigielnych na liczniku. Z poprzedniej instalacji mialem cos w rodzaju przelotek na koncowce ( takie 15 cm kabelki z gniadem i wtyczką) i nie wiem co z nimi i jak je podlaczac. M oze ktos z was cos na ten temat wie.
-
nie, kat jest, tylko że nie ma już swoich parametrow
-
moj ma 180 tys najechane moze to jest powodem. Rozrzad zrobiony, oleju lyka tyle ile powinien jak na AZM przystało. Borykałem się do wczoraj z sondą ale juz sobie dalem rade http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=97235
-
A masz może tez tak że czasami słychać jak sobie poklepią delikatnie zawory, bo u mnie tak jest. Nie zawsze ale czasami sie zdarza
-
kurde to lipa bo jak nagle będziesz woził dziecko z fotelikiem tyłem do kierunku jazdy to trzeba będzie się wpinać do vaga
-
Powiedzcie mi koledzy gdzie w pasku 2003 znajduje się wyłącznik AIRBAG pasażera. U mnie w schowku go na pewno nie ma. :bleble
-
Wycinka Katalizatora w wolnossącym BENZYNIAKU
c-kozi odpowiedział c-kozi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
poprzednio miałem Sharan-a 1.9 tdi z wyciętym katem i przez 3 lata nikt mi nie robił żadnych problemów nigdzie. Co do przyciemnianych szyb to bym się kłócił. Kiedyś miałem Golfa 3 z przyciemnianymi szybkami wszystkimi, przednie byłu jaśniejsze od pozostałych ale też przyciemniany. Na wszystko dostałem ATEST . Jak sie później okazało że ten atest na te szybki to jest tylko na folie. Wiec jak mnie kiedyś zatrzymała policja jeżdżącym laboratorium policyjnym, prześwietlił mi szybki i dzięki jego wyrozumiałości darłem przy nim te folie z przednich szyb bo inaczej zostawił bym dowód. A co do wątku tematu to ja kata nadam mam tylko że jego wydajność jest już kiepska i po prostu dlatego ten zabieg. W rozmowie z serwisem VW we Wrocławiu ustaliłem że wartość drugiej sondy ma oscylować w granicach wartości 0.7 jeżeli sonda lata z wartościami poniżej 0.30 i więcej niż 1.0 ( więcej nie może ) to komputer będzie to rejestrował jako błędy. Oczywiście może się zdarzyć że będzie poniżej tych wartości ale to może być tylko w momencie pracy pedałem przyspieszenia i to sporadycznie. Komputer ma jakąś tolerancje ile razy może się to zdarzyć w procentach na cały okres pracy. -
Wycinka Katalizatora w wolnossącym BENZYNIAKU
c-kozi odpowiedział c-kozi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
widzę z się nikt nie pokwapił coś napisać. Zamontowałem dzisiaj zakupiony emulator sondy w postaci tulejki i sonda jak zaczarowana zaczęła działać jak nowa, trzyma się w przedziale 0.66 do 0.76 prawie cały czas na 0.74. no i silnik jakoś się lekko żywszy zrobił. Zobaczę jeszcze jak ze spalaniem będzie, to napisze.