Skocz do zawartości

c-kozi

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O c-kozi

  • Urodziny 12.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Cezary
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wroclove

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2003
  1. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    witam. Jestem dzisiaj po kolejnej wizycie u djagnostyka LPG, i chyba juz ostatniej u niego. Po ostatniej w miescie spalil mi 16L na trasie 13L. Teraz powiedzial że zmniejszyl cisnienie gazu i dawki ( w granicach rozsądku). Powiedzial jeszcze że mam cos ze spalaniem paliwa poniewaz ma korekcje spalania w granicach 10% i kazal mi zrobic djagnostyke silnika na bezynie. Gdzie zanim zalozylem ten LPG to Pb palil w normie. Jak myslicie czy ta korekcja faktycznie ma tak duzy wplyw na spalanie LPG.
  2. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    Jestem po wizycie u gazownika. Zrobilem z nim w aucie okolo 120km, i podobno juz jest wszystko w pozadku, korekcja na gazie i na PB jest bliska zeru a nie jak wczesniej PB bylo 10% i w slad za tym LPG. Pozmniejszal dawki w granicach rozsądku , zeby glowicy szlak nie trafil. Teraz zobaczymy, pojeżdze ze 100 km i dam znac czy cos zaradzil spalaniu. Jedno pytanko mam do uzytkownikow LPG na tym forum. Jaki świece kupic do mojej strzaly zeby pasowaly do jazdy na LPG ????
  3. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    u mnie byla ta sama sytuacja. jeszcze jedno pytanie: A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens
  4. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    ja nastepna wymiane tez robie na polsyntetyka, napewno tez motul, nie wiem czemu ale u mnie sychac delikatnie zawory, mysle ze polsyntetyk to wyciszy
  5. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    no jak to w AZM jakies 100 do 200 ml na 1000 km a u ciebie ????? I takiej odpowiedzi oczekiwalem Kserksesie, plusik polecial A po resecie ECU jezdzic lepiej po miescie czy po trasie i ile trzeba przejechac zeby to mialo jakis sens
  6. c-kozi

    instalacja do 1.8T

    Witam Czytam cały post i widze że ogarniacie tamat gazowania naszych paskow. Moja passacina ma motor 2.0 AZM całość z 2003r. Miesiac temu założyłem Gazownie w całóści z BRC, cent Sequent24.11, reduktor Genius, wtryski chyba czerwona lub pomarańczowe(nie pamiętam w tej chwili). Ogolnie instalacja działa bardzo dobrze. NIe przerywa nie kicha nie prycha. Jest tylko jeden mankament, a mianowicie spalanie. na 40L gazu robie okolo 280km. To wychodzi okolo 14L w trybie mieszanym z wiekszościa trasy. Pojechalem do gazownika i na predko, bo nie mial czasu po podlaczeniu komputera stwierdzil ze mam rozjechaną mape spalania w benzynie. Umowilem sie z nim na najblizszy termin. Kazal mi przed przyjechaniem przejechac okolo 15km na benzynie. Jeszcze w czasie badania podejzalem przez rami na wyswietlaczu jakiegos interfejsu dwie wartosci LPG 10,2 %, a Pb bylo na poczatku 7.3 % i poprawil ze Pb bylo tez w granicach 10%. Teraz pytanie: 1. czy sama jazda na benzynie cos zmieni 2. czy musze najpierw sciagnac na około 30 min kleme i po ponownym zalzeniu jezdzic jak emeryt przez te 15KM 3. czy zdjecie klemy nie spowoduje tez wykasowania mapy w centralce LPG 4, czy gazownik moze zmienic programowy mape w ECU i w centralce LPG
  7. 10W40 ELF, 1l na 5000 km
  8. Male pytanie do tych co maja moduly. Dzisiaj u siebie zamonotwałem hak(uzywke). MIalem w swoim pasku instalacje 13 pin ale niemiaszek zanim sprzedal mi paska wymontowal hak a kable obciął tuz za karoseria za zderzakiem. Kupilem orginalną wiazke z takim samym module UN-05 Flash Control. Ale po podpieciu zapalami mi sie razem ze stopem kontrolka przeciwmigielnych na liczniku. Z poprzedniej instalacji mialem cos w rodzaju przelotek na koncowce ( takie 15 cm kabelki z gniadem i wtyczką) i nie wiem co z nimi i jak je podlaczac. M oze ktos z was cos na ten temat wie.
  9. nie, kat jest, tylko że nie ma już swoich parametrow
  10. moj ma 180 tys najechane moze to jest powodem. Rozrzad zrobiony, oleju lyka tyle ile powinien jak na AZM przystało. Borykałem się do wczoraj z sondą ale juz sobie dalem rade http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=97235
  11. A masz może tez tak że czasami słychać jak sobie poklepią delikatnie zawory, bo u mnie tak jest. Nie zawsze ale czasami sie zdarza
  12. kurde to lipa bo jak nagle będziesz woził dziecko z fotelikiem tyłem do kierunku jazdy to trzeba będzie się wpinać do vaga
  13. Powiedzcie mi koledzy gdzie w pasku 2003 znajduje się wyłącznik AIRBAG pasażera. U mnie w schowku go na pewno nie ma. :bleble
  14. poprzednio miałem Sharan-a 1.9 tdi z wyciętym katem i przez 3 lata nikt mi nie robił żadnych problemów nigdzie. Co do przyciemnianych szyb to bym się kłócił. Kiedyś miałem Golfa 3 z przyciemnianymi szybkami wszystkimi, przednie byłu jaśniejsze od pozostałych ale też przyciemniany. Na wszystko dostałem ATEST . Jak sie później okazało że ten atest na te szybki to jest tylko na folie. Wiec jak mnie kiedyś zatrzymała policja jeżdżącym laboratorium policyjnym, prześwietlił mi szybki i dzięki jego wyrozumiałości darłem przy nim te folie z przednich szyb bo inaczej zostawił bym dowód. A co do wątku tematu to ja kata nadam mam tylko że jego wydajność jest już kiepska i po prostu dlatego ten zabieg. W rozmowie z serwisem VW we Wrocławiu ustaliłem że wartość drugiej sondy ma oscylować w granicach wartości 0.7 jeżeli sonda lata z wartościami poniżej 0.30 i więcej niż 1.0 ( więcej nie może ) to komputer będzie to rejestrował jako błędy. Oczywiście może się zdarzyć że będzie poniżej tych wartości ale to może być tylko w momencie pracy pedałem przyspieszenia i to sporadycznie. Komputer ma jakąś tolerancje ile razy może się to zdarzyć w procentach na cały okres pracy.
  15. widzę z się nikt nie pokwapił coś napisać. Zamontowałem dzisiaj zakupiony emulator sondy w postaci tulejki i sonda jak zaczarowana zaczęła działać jak nowa, trzyma się w przedziale 0.66 do 0.76 prawie cały czas na 0.74. no i silnik jakoś się lekko żywszy zrobił. Zobaczę jeszcze jak ze spalaniem będzie, to napisze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności