Skocz do zawartości
Fokus

[B5] Zamiana Turbo na BRD, lub BVA

Rekomendowane odpowiedzi

Sorki ze tak pozno odpisuje ale nie mialem czasu siedziec przy komputerze...oczywiscie pytalem o pana turbo Bogdana i niestety moj pracodawca nie slyszal o tym panu dodam iz nasza firma wyposaza w turbiny najwieksze firmy w polsce typu tubrbo max (najwieksza firma w kraju) itp jako jedyni mamy sklad ok 20tys rozwalonych dmuchawek w ktore wyposazamy wszystkich zajmujacych sie regeneracji...

 

 

 

Oczywiscie tak jak mowilem w postach wyzej nie chce nikogo obrazic wypowiedziami chcialem tylko powiedziec ze regeneracja wcale nie jest taka wspaniala jak wiele ludzi uwarza :) a pan Bogdan oby dalej regenerowal tak dobrze jak do dzis to robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za ściemy piszecie? Koledzy którzy dorabiają fakty. Garett jak i KKK nie wypuszczają i nie wypuszczały zestawów naprawczych wiec po co pisać coś co nie miało nigdy miejsca, że ktoś kiedyś zakupił znaczną ilość i teraz ma do napraw skoro Zadzwoniłem do przedstawiciela na polske KKK i powiedzxiał mi wyraźnie że nie ma i nie było zestawów naprawczych oryginalnych, a w przypadku garetta to nawet skład matalu z którego zrobione są te tulejki jest objęty patentem i zostaje tajemnica firmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po montażu BRD do swojego AVB jak na razie szału nie ma.

Pytanie czy to normalne że BRD gwiżdze jak stary czajnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja tez gwizdze ale jak nowy czajnik ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szkapek28, a na korekcie softu byłeś??? bo bez korekty to pewnie za bardzo nie czuć różnicy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie czy to normalne że BRD gwiżdze jak stary czajnik?

Normalne;) A jak wywalisz kata i zrobisz przelot to wtedy będziesz słyszał śśświst;) czyli tak jak u mnie:P

 

A szału ni ma bo żeby poczuć znaczącą różnicę trzeba zrobić korektę czyli dodać paliwa i liznąć limiter na większe doładowanie bo zakładając, że masz teraz turbo awx to doładowanie jest ok 1,45bara, po korekcie zapewne będzie ustawione na 1.6- 1,65bara ;)

Edytowane przez olek_wroc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem po montażu BRD do swojego AVB jak na razie szału nie ma.

 

Bez korekty moze byc jeszcze gorzej niz na serii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szkapek28, a na korekcie softu byłeś??? bo bez korekty to pewnie za bardzo nie czuć różnicy...

 

nie korygowałem.......na razie buduję FIMIC po urlopie czyli koniec lipca montaż pompek BQ i korekta. Korekte planuję w Tune-Up (licze że Pompki BQ nie zniechęcą Roberta)

Edytowane przez szkapek28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś dla odmiany zalozyl by gtb1760vk lub gtb2060vk. Troche nowsza konstrukcja i wudajniejsza niż turbo pod tytułem BRD

 

EDYTA

 

gtb1756vk, gtb2056vk

Edytowane przez bogumilt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bogumilt, myślę że i tak najlepszą alternatywną dla seryjnych turbo jest właśnie BRD, bo pasuje bez żarnych przeróbek, a gtb1760vk i gtb2060vk już nie z tego co wiem, i trzeba trochę "rzeźby" żeby to zamontować...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie jak ktoś ma softa zrobionego i zmieni turbo na BRD to będzie musiał robić kolejnego softa czy auto będzie chulało ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz zrobic poprawke u tunera,bo auto bedzie jezdzic tak samo, lub nawet gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam takie pytanie jak ktoś ma softa zrobionego i zmieni turbo na BRD to będzie musiał robić kolejnego softa czy auto będzie chulało ?

 

Ja tak mam miałem program pisany pod oryginalne graty potem załozyłem brd i fmic.

Cały czas mam ten sam program jezdzić jezdzi ale rewelacji nie ma

wiadomo że turbina awx wstaje wcześniej i da sie to odczuć po zmianie na brd .

Jest wymagana korekta najlepiej u tego samego tunera co pisał program bo inny tuner skasuje jak za nowy program.

 

Ja tak już się bujam 6 miesięcy ale juz niedługo nowy program u nowego tunera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u nowego tunera.

 

zapytam z ciekawości czemu chcesz zrezygnować z tego co robił ci do tej pory ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak po korekcie programu...

apropo mam takie pytanie bo piszesz że zamieniłeś na turbo brd . Rozmawiałęm dziś z gościem który ma mi przywieść włąsnie turbo brd i mowił że tak że mi przywiezie ale ponoć w tym turbo jest już jakiś filter cząstek stałych i że auto nie będzie chodzić ... ;/

to jego słowa zaskoczył mnie tym znawcą nie jestem dlatego ptytam czy coś takiego jest ? czy gość coś pomylił ? Ty sam zmieniałeś sobie turbo i wszystko gra ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
daj znać jak po korekcie programu...

apropo mam takie pytanie bo piszesz że zamieniłeś na turbo brd . Rozmawiałęm dziś z gościem który ma mi przywieść włąsnie turbo brd i mowił że tak że mi przywiezie ale ponoć w tym turbo jest już jakiś filter cząstek stałych i że auto nie będzie chodzić ... ;/

to jego słowa zaskoczył mnie tym znawcą nie jestem dlatego ptytam czy coś takiego jest ? czy gość coś pomylił ? Ty sam zmieniałeś sobie turbo i wszystko gra ?

sam zmieniałem na BRD i tam nie ma żadnego filtra (swoją drogą widać że twój kumpel nie wie jak wygląda BRD) jeżeli masz AVF jak w opisie to BRD Pasuje P&P tylko nie zapomnij zaślepić otworu po sondzie EGT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

falla_x

po pierwsze nie jade do polski i robie na miejscu

po drugie do uysego bym już nie pojechał nawet gdybym był w polsce!!

 

man84

nie mam pojęcia o czym Ty mówisz

filtr cząsteczek stałych to całkiem co innego i nie występuje to w turbinie ;)

przeczytaj cały temat o brd a zobaczysz że auta z tą turbiną mają się dobrze

a nawet lepiej niż dobrze;) bez korekty turbiny wstają troszke pózniej ale dmuchają praktycznie do odcinki

zakładaj i nic się nie martw

 

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej??

o matko ręce mi opadają..............poczytaj chłopie trochę to forum tu wszystko jest opisane.

To jest otwór na sondę EGT który należy zaślepić za pomocą śruby od kół (ja osobiście wkręciłem ją na cement do wydechów Bosala tak naprawdę mocno i ściołem łep kątówką).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał farmer91 Zobacz post

właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej??

o matko ręce mi opadają..............poczytaj chłopie trochę to forum tu wszystko jest opisane.

To jest otwór na sondę EGT który należy zaślepić za pomocą śruby od kół (ja osobiście wkręciłem ją na cement do wydechów Bosala tak naprawdę mocno i ściołem łep kątówką).

 

A dokladnie śruba M12x1.5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności