bifu Zgłoś #261 Napisano 29 Września 2011 Dobry pomysł, moja żoncia ma lupo 1.4tdi, ale on też całkiem fajnie za....la Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #262 Napisano 13 Grudnia 2011 (edytowane) Witam ost leciałem paskiem i niestety przy wyprzedzaniu turbo się wyłączyło - chyba się kończy:( mam AVF i program ok 180km/400Nm lub 168km/380Nm - dlaczego lub bo na dwóch różnych hamowniach wyszło różnie ale nie o tym 1. Zastanawiam się czy zainwestować w turbo jak w oryginale czy w mocniejszą BRD o której troche czytałem. 2. Jak wygląda temat z włożeniem jej? - czy coś trzeba przerabiać? - bo są różne opinie 3. Gdzie i u kogo montować żeby nie skroili za bardzo z kasy a zrobili profesjonalnie - mieszkam w Olsztynie - warmińsko-mazurskie 4. No i skąd w jakiej cenie turbo i czy pójdzie na wymiane z moją za dopłatą? No i najważniejsze czy po wymianie mam się martwić o dwumas? Obecnie turbo bierze w okolicach 2000-2200tys.obr. (wyczuwanie) - natomiast jeśli wcisne gaz do oporu słychać że moment jest już duży przy 1900obr. - dlatego bezpiecznie max wciskam powyżej 2200obr i idzie jak szatan... Prosze o konkretne odpowiedzi i z góry dzięki Edytowane 13 Grudnia 2011 przez bolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #263 Napisano 13 Grudnia 2011 1. BRD 2. nic nie przerabiasz, no może jedynie wyjście z turbiny do IC, musisz dać silikon bo w w ori AVF jest złączka. 3. Jak jesteś manualny i masz kanał wymienisz sam bez problemu 4. najlepiej olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #264 Napisano 13 Grudnia 2011 czyli rozumiem że śruby, łączenie z kolektorem i z wydechem oraz rurka oleju jest identyczna? powiedz olek_wroc - gość z wrocławia? a fachowcy z 3miasta? jaka opinia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #265 Napisano 13 Grudnia 2011 co do 2masa, tak czy siak nie powinno się dusić auta z dołu na wysokich biegach, bo 2mas będzie miał dość, ale po wymianie na BRD powinno być ok. ---------- Post added at 11:03 ---------- Previous post was at 11:02 ---------- czyli rozumiem że śruby, łączenie z kolektorem i z wydechem oraz rurka oleju jest identyczna? dokladnie wszystko P&Ppowiedz olek_wroc - gość z wrocławia? taka fachowcy z 3miasta? jaka opinia? najlepiej Tune-Up Rob555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #266 Napisano 13 Grudnia 2011 jeszcze prośba - jakieś namiary na olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #267 Napisano 13 Grudnia 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/71902-TUNING%21-Hybrydowe-wtryski-BOSIO-216-tki-230-tki-RACE-NOWE-ko%C5%84c%C3%B3wki-216-230-RACE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolek Zgłoś #268 Napisano 13 Grudnia 2011 dzięki Kolego za pomoc miłego dnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek strzelec Zgłoś #269 Napisano 15 Grudnia 2011 witam poszukuje porady wlasnie wymienilem turbo moim vw passacie 1,9 2006 rok tak jak juz pisalem wymienilem turbo na nowe wszystko pieknie szlo do czasu jak przyszed czas na odpalenie i szok przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #270 Napisano 15 Grudnia 2011 przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade Jest ok, na zimnym silniku turbo zawsze jest bardziej słyszalne To normalny objaw. Jak było by coś nie tak z turbiną to głównie objawiało by się to dużym poborem oleju, niebieskim dymem (szczególnie przy dodawaniu gazu na gorącym silniku) i dziwnymi metalicznymi dźwiękami (przycieranie łopatek o obudowę). Jeżeli sobie gwiżdże tak jak hmm w przejeżdżającym tirze - ten dźwięk chyba zna każdy, to jest wszystko okey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #271 Napisano 15 Grudnia 2011 witam poszukuje porady wlasnie wymienilem turbo moim vw passacie 1,9 2006 rok tak jak juz pisalem wymienilem turbo na nowe wszystko pieknie szlo do czasu jak przyszed czas na odpalenie i szok przy dodawaniu gazu turbo gwizdze czy to jest normalne czy cos nie tak zrobilem prosze o rade W jakim zakresie obrotów gwiżdże ? Na jakie turbo wymieniłeś ? takie jak w temacie ? W brd to normalne że gwiżdże w dolnych partiach obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #272 Napisano 4 Lutego 2013 Lepsze będzie takie BRD: http://allegro.pl/turbo-regenerowane-brd-audi-a4-b7-170km-wzmocnione-i2975531357.html czy taka hybryda (nowa)jak w linku? http://allegro.pl/turbo-tuning-vw-audi-1-9tdi-gt17-20-130-190km-i2961421842.html? Niekoniecznie chce kupić ale jestem ciekaw co jest lepsze. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #273 Napisano 4 Lutego 2013 do normalnej jazdy hybryda.. do częstszego upalania.. BRD bo ma większe zapasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muminek Zgłoś #274 Napisano 4 Lutego 2013 Po wymianie czeka Cię jeszcze wizyta u jakiegoś dobrego tunera żeby zestroił turbinę A jak napisał '' neoeinz'' -co do 2masa, tak czy siak nie powinno się dusić auta z dołu na wysokich biegach, bo 2mas będzie miał dość, ale po wymianie na BRD powinno być ok. Najważniejsze, to dobrze odgrzany kotlet :lol3 Zobacz kolego datę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #275 Napisano 10 Maja 2013 problem rozwiązany, miałem nieszczelność na przewodzie który idzie do gruszki, teraz pasek ciągnie od 2tysi aż jestem w szoku jak sama BRD ciągnie bez programu ŁAŁ Ja też odgrzeje bo po co zaśmiecać forum nowym tematem. Mam taki sam silnik jak Kwasny,oryginalna turbina powoli się kończy,często wchodzi w tryb awaryjny.Dość spory luz na wirniku,potrzebna będzie wymiana. Chcę założyć BRD.I tu pytanie do znawców.Nie zależy mi na konkretnym przyroście koni.Po prostu chcę mieć mocniejsze turbo.Czy po wsadzeniu BRD do AVF konieczna jest zmiana softu? Jeździ ktoś bez zmiany? Jak spalanie i osiągi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #276 Napisano 10 Maja 2013 Chcę założyć BRD.I tu pytanie do znawców.Nie zależy mi na konkretnym przyroście koni.Po prostu chcę mieć mocniejsze turbo.Czy po wsadzeniu BRD do AVF konieczna jest zmiana softu? Jeździ ktoś bez zmiany? Jak spalanie i osiągi? nie musisz zmieniać softu, ale warto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #277 Napisano 10 Maja 2013 Moje główne pytanie to czy pchać nowe/regenerowane ori turbo czy od razu BRD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #278 Napisano 10 Maja 2013 Moje główne pytanie to czy pchać nowe/regenerowane ori turbo czy od razu BRD. ja bym brał BRD jeśli w dobrym stanie,soft lepiej zmienić,na BRD silnik kręci wyżej,a dla PD-ka to nie najlepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #279 Napisano 10 Maja 2013 Ja bym oroponowam soft pod brd..na serii moze pozno wstawac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #280 Napisano 10 Maja 2013 Właśnie wróciłem z garażu.Zdjąłem przewód powietrza od turbo.Machając wirnikiem góra/dół jest lekki luz na oko około 1mm choć ciężko to wyczuć.Luzu na lewo /prawo praktycznie nie odczułem.Jak organoleptycznie zdiagnozować "jakość" turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach