dzonybravo Zgłoś #281 Napisano 10 Listopada 2013 Witam, odświeżam kotleta. Wie ktoś czy przy zmianie turbo na BRD w AVF gruszka od turbiny zostaje z avf czy trzeba zaadaptować z brd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #282 Napisano 10 Listopada 2013 gruszka normalnie zostaje z brd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #283 Napisano 11 Listopada 2013 Czyli mam rozumieć, że to że gruszka z brd ma u góry wtyczkę to nie ma znaczenia? Założyłem właśnie BRD i turbo wstaje przy 3tyś i to nie zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #284 Napisano 11 Listopada 2013 regulacja, regulacja, regulacja .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #285 Napisano 11 Listopada 2013 (edytowane) Trzeba wyregulować sztangę, gdzieś na forum było takie zdjęcie co było wszystko zwymiarowane i opisane jak ma być sztanga zrobiona ale kurcze nie mogę tego znaleść może ktoś inny się bardziej orientuje??? Wtyczka nie ma nic do tego, zostaje nie podpięta i nic się nie dzieje O znalazłem u siebie na kompie http://zapodaj.net/ea8e89103c6ac.jpg.html Edytowane 11 Listopada 2013 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #286 Napisano 11 Listopada 2013 Powinno sie zrobic korekte aby lepeij sie budzila do zycia...na serii moze byc ospala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #287 Napisano 11 Listopada 2013 Interesujące jest to, co piszecie, ale powiedzcie mi, po co wsadzać do auta nie wiadomo jakie turbo bez ingerencji w soft? Możecie wstawić nawet jakieś big turbo a silnika cumminsa, a soft i tak będzie dążył do uzyskania utrzymania ciśnienia, jakie jest ori... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #288 Napisano 11 Listopada 2013 Dzięki za zdjęcie. I aby dokonać regulacji to turbo muszę ponownie wyjąć ma się rozumieć? Drugie grubość nakrętki nie ma znaczenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #289 Napisano 11 Listopada 2013 po co wyjmować ? odpowiedni kluczyk i ogień ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #290 Napisano 11 Listopada 2013 I dobre rękawice też sie przydadzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #291 Napisano 12 Listopada 2013 Tylko jak to tam pomierzyć jak nawet suwmiarki tam nie wsadzę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #292 Napisano 12 Listopada 2013 jak ja ustawiałem sobie turbinę, to patrzyłem po logach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #293 Napisano 12 Listopada 2013 Tylko jak to tam pomierzyć jak nawet suwmiarki tam nie wsadzę ? i tu kolego kłania się pomysłowość, ja sobie znalazłem rurkę plastikową jak po lizakach i do środka plastelina, potem od spodu wciskałem tę rurkę na gwint gruszki i po odbiciu gwintu w plastelinie mierzyłem suwmiarką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #294 Napisano 12 Listopada 2013 będę musiał kombinować. Serek twój pomysł z plasteliną jest genialny! z tym że najpierw muszę w jakiś sposób zmierzyć nakrętkę gdyż nie posiadałem orginalnej 7mm. jutro się za to biorę. Tomek, jesteś w stanie powiedzieć jak które wartości i na którym kanale odpowiadają za turbinę. oraz jakie ustawić.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #295 Napisano 12 Listopada 2013 logi dynamiczne, grupa 011, Actual MAP musi sie pokrywać z specified MAP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzonybravo Zgłoś #296 Napisano 12 Listopada 2013 Super dzięki wielkie. wroce ze stolicy to sie za to wezme. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #297 Napisano 13 Listopada 2013 Actual MAP musi sie pokrywać z specified MAP przy BRD do 2tyś to raczej nie możliwe, powyżej już tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riczmond Zgłoś #298 Napisano 6 Maja 2014 Witam ! Czy turbosprezarka z passata 1.9tdi (115km) rozni sie czyms od Audi a6 1.9tdi (115km) bo chce sprzedac i klient sie pyta czy podejdzie , byc moze ktos przerabial temat z góry dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #299 Napisano 6 Maja 2014 Witam ! Czy turbosprezarka z passata 1.9tdi (115km) rozni sie czyms od Audi a6 1.9tdi (115km) bo chce sprzedac i klient sie pyta czy podejdzie , byc moze ktos przerabial temat z góry dziekuje za odpowiedz Porównaj numery kat obu sprężarek, ale wydaje mi się ze są takie same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandaryn882 Zgłoś #300 Napisano 19 Marca 2016 Czy ma ktoś pomysł jak przerobić połączenie z filtra powietrza do Turbo GTB1756vk w passacie AWX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach