Skocz do zawartości

dzonybravo

  • Liczba zawartości

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dzonybravo

  • Urodziny 05.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Oscar
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SZY

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 2.8 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1993
  • Link do tematu o samochodzie
    99251

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemano, problem rozwiązany. W moim przypadku mechanik (do tego momentu bardzo zaufany) przy wymianie silnika , przekładał również uszczelniacz wału od strony skrzyni. Niestety założył go źle - było przesunięcie o kilka mm. Po poprawnym ustawieniu uszczelniacza - zmiana sychronizacji rozrządu na kole od wałka, dawała efekty w postaci coraz to innej pracy silnika, jednak komputer nadal nie widział kąta. Podmieniłem jeszcze czujnik położenia wałka - i jak ręką odjął. Ustawiliśmy synchronizację na -1,5stopnia i jest mailna Zaś przyczyna zapachu spalin w kabinie było brak jednej śruby na łączniku wydechu w jego środkowej części. Założyliśmy śrubę i już nie czuć w kabinie nic. Na ten moment borykam się z kopceniem na czarno przy przyśpieszaniu ale tutaj obstawiam raczej źle przeprowadzony proces renegracji trubiny gdyż posiada ona duży luz poprzeczny na wałku i dotykając palcami wewnętrzej ścianki turbo od strony dolotowej, czuć ewidentne zgrubienie i rysę oraz dodatkowo dosyć mocno gwiżdze.
  2. Cześć, wyszukiwarka nie znalazła rozwiązania problemu więc proszę o pomoc. Pacjent: Passat B6 2.0TDI BMP / BMM 140koni brak dpf. Problem: Kopci na biało - gryzący zapach spalin. Kiedy problem występuje: 30 sekund po odpaleniu auta, zaczyna kopcic. ilość dymu zwiększa się przy podnoszeniu obrotów. O co chodzi - swego czasu poprzedni silnik połknął mi turbo, co skończyło się wymianą silnika i turbiny. Wymieniony cały układ dolotowy wraz z intercoolerem. Założony nowy rozrząd, ustawiony tak jak ma być. Auto masakrycznie kopci na biało. (wykluczyłem już wypalanie oleju z wydechu po połknięciu turbo). Pompki sprawdzone - korekcje na 0. tyle, że pierwsza pompka -1,3 druga 1,0 trzecia 0,5 czwarta -0.2 Przy pomkpach jedynie co mnie zastanawia: w bloku 18 przy odpuszczaniu gazu pojawia się wartość "128". co oznacza rozpoznanie czasu wtrysku było nie możliwe. Zrzuciłem głowicę, zawór ssący na 1 cylindrze był od oleju więc wymienione zostały uszczelniacze na zaworach + nowa UPG + nowe uszczelniacze PD. brak zmian dalej to samo. Głowica jeszcze raz w górę, tłoki w dół - wymieniłem pierścienie na tłokach + nowa uszczelka pod głowice, uszczelka na Vacu . Bez poprawy. Turbo nowe. Jedyny błąd jaki się pojawia - czujnik położenia wałka. nie jestem w stanie ustawić synchronizacji rozrządu. Jednakże testowo w B6 kumpla zmienialiśmy kąt synchronizacji i dymu nie było w żadnym zakresie. więc odrzucam to jako przyczynę. Zapchaną odmę też odrzuciłem - sprawdzane na 2 pokrywach zaworów, bez efektu. Mój zakres wiedzy w tym momencie został wyczerpany. Rozkładam ręce, a i do pracy nie mam czym jeździć. Ktoś ma jakieś pomysły? Podpowiedzi? Z góry dziekuję za pomoć
  3. Pierwsze co to lakiernik musi ja w końcu pomalować tak wiec daj temu czas:)
  4. Ja tez się zjawie o ile b3 sie nie rozsypie:)
  5. Ja bede na auchanie czekal. I z tamtad podjade na górki:)
  6. Tjaaa nie chcesz wiedzieć ile nerwów juz mnie kosztował ten"staruszek"
  7. Dokladnie:) tylko żeby mi nikt nie uciekl jak zajadę swoim be3:)
  8. Ok, a ktoś jeszcze poza Agatą zainteresowany spotem?
  9. Ja Ci kumba dam leniwi temat podupadł bo nasz "opiekun" podobno nie ma czasu... ciekawe. Ogólnie możemy się ustawić na jakąś pogadankę i papierocha ja jestem jak najbardziej za! Podajcie propozycję terminu i bierzemy się do roboty.
  10. pisz do romeo on b6 ma w małym palcu u prawej dłoni
  11. Dokładnie, chyba że byłby ktoś chętny na jakieś spotkanie w bielsku na papierocha i pogaduchy to jestem jak najbardziej za!
  12. Szkoda, że tylko my tak myślimy. Kto wie może w końcu uda się odrodzić grupę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności