wilczak Zgłoś #141 Napisano 11 Października 2010 Wystarczy przytrzymac wirnik Nie każdy ma tak silne palce jak Ty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #142 Napisano 12 Października 2010 Wystarczy przytrzymac wirnik i odpalic Chyba nie lubisz kolegów z forum Nie wiem po co kombinujecie z "innymi" sposobami jak zalanie kory olejem zajmuje ok minuty i nawet średnio rozgarnięty szympans by sobie z tym poradził... PS. dla posiadaczy moich brd- na rzeźnicze pomysły gwarancji nie udzielam;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #143 Napisano 12 Października 2010 PS. dla posiadaczy moich brd- na rzeźnicze pomysły gwarancji nie udzielam Hmm.. ale jak śrubokrętem wirnik zatrzymywałem to chyba gwarancję przejdzie co.. A tak na poważnie to ja również nie radziłbym palca tam wsadzać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #144 Napisano 12 Października 2010 Marewel jest HARDCOREM i się nie cacka w śrubokręty i inne pierdoły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Muminek Zgłoś #145 Napisano 12 Października 2010 Może też nie lubi swoich paluszków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #146 Napisano 13 Października 2010 Hmm.. ale jak śrubokrętem wirnik zatrzymywałem to chyba gwarancję przejdzie co.. Jakby taki zabieg przeżyła to bym Ci gwarancję jeszcze wydłużył na tą pancerną sztukę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #147 Napisano 13 Października 2010 kolega podzielil sie dobrym sposobem a tu pośmiewisko, cześć pewniw nie wie gdzie sie turbina znajduje ale ..... . Dla tych co wiedza czasami warto spróbowac coś nowego chodź to żadna nowość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #148 Napisano 3 Lutego 2011 Witam panow... Dzis odebralem BRD turbawke i che od razu zrobic FMIC. I tu pytanie, jakie wybrac rury? 51mm czy 57mm? Z gory dzieki za info.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #149 Napisano 4 Lutego 2011 dobre pytanko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #150 Napisano 4 Lutego 2011 Im mniejsza śrdednica rury tym łatwiej bedzie je układać w komorze silnika. Nie popadajmy w skrajności ale myślę, że fiu 45 będzie optymalnym rozmiarem :ok Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #151 Napisano 4 Lutego 2011 jakie wybrac rury? 51mm czy 57mm? Zostaw seryjne fi51mm. Na ten etap mocy w zupełności wystarczy. No chyba, że wymieniasz pompki na wydajniejsze to można się pokusić o 57-60mm;) fiu 45 będzie optymalnym rozmiarem 45 to mniej niż jest seryjnie montowane i jest to za mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #152 Napisano 4 Lutego 2011 45mm może być na drodze turbo FMIC ale dalej mysi być już rura a nie rureczka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrusek Zgłoś #153 Napisano 4 Lutego 2011 Wystarczy przytrzymac wirnik i odpalic,palca nie urwie olej ladnie zajdzie i można puścić. Pracując w PKS też był taki mechanik który twierdził że da się przytrzymać wirnik palcem, któregoś dnia sprawdził to i stracił opuszek palca.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #154 Napisano 4 Lutego 2011 kurde myslalem ze 2.25" bedzie ok bo intercooler ma wlot i wylot 2.5". No nic kupie rurki 2" i przejsciowki z 2" na 2.5" i powinno to zadzialac. Dzieki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #155 Napisano 4 Lutego 2011 kurde myslalem ze 2.25" bedzie ok bo intercooler ma wlot i wylot 2.5".No nic kupie rurki 2" i przejsciowki z 2" na 2.5" i powinno to zadzialac. Dzieki za info. słuchaj przeciesz nie ma twardej zasady! możesz zastosować 2.5 tylko że to BYCZE rury będą wiem bo takie mam z drugiej strony 2 będzie Ci lepiej poprowadzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #156 Napisano 11 Lutego 2011 Dzis zamontowałem turbo BRD od Olka napracowalem sie troszke , zastosowalem pare swoich patentów na połączenie rury od przepływki z wejscie w zimnej muszli turbo i dziala wszystko Turbo wstaje ciut pozniej niz AWX , ale kreci sie duuuuzzzzzoooooo dalej bez spadku auto chodzilo okolo 45min na wolnych obr, pozniej przejechalem 25km w boscie 0.5b a na koncu lekko dowalilem w gaz .... milo bylo i tak jak pisza ludzie, zamontowane turbo dostalo olej prosto w dojscie oleju zeby niepracowalo na sucharka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #157 Napisano 11 Lutego 2011 napracowalem sie troszke , zastosowalem pare swoich patentów na połączenie rury od przepływki z wejscie w zimnej muszli turbo i dziala wszystkoTurbo wstaje ciut pozniej niz AWX , ale kreci sie duuuuzzzzzoooooo dalej bez spadku auto chodzilo okolo 45min na wolnych obr, pozniej przejechalem 25km w boscie 0.5b a na koncu lekko dowalilem w gaz .... milo bylo i tak jak pisza ludzie, zamontowane turbo dostalo olej prosto w dojscie oleju zeby niepracowalo na sucharka a jak założyłeś wąż od AFN na wylot powietrza ze strony zimnej....wiadomo jest nieco mniejszy........pytam bo sam myslę o BRD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #158 Napisano 11 Lutego 2011 a jak założyłeś wąż od AFN na wylot powietrza ze strony zimnej....wiadomo jest nieco mniejszy........pytam bo sam myslę o BRD Spokojnie ten fabryczny wąż jest tak rociągliwy, że nie ma żadnego problemu z jego nałożeniem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #159 Napisano 11 Lutego 2011 a jak będą problemy, to wrzątek w kubek wąż na chwilę aż się rozgrzeje i wsadzać na turbo! musi wejść - minus - potem będzie Ciężko go zdjąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #160 Napisano 11 Lutego 2011 to wrzątek w kubek wąż na chwilę oj tak testowane niejednokrotnie zdaje egzamin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach