Skocz do zawartości
Fokus

[B5] Zamiana Turbo na BRD, lub BVA

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy przytrzymac wirnik

 

Nie każdy ma tak silne palce jak Ty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy przytrzymac wirnik i odpalic

 

Chyba nie lubisz kolegów z forum :P

 

Nie wiem po co kombinujecie z "innymi" sposobami jak zalanie kory olejem zajmuje ok minuty i nawet średnio rozgarnięty szympans by sobie z tym poradził... :P

 

PS. dla posiadaczy moich brd- na rzeźnicze pomysły gwarancji nie udzielam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
PS. dla posiadaczy moich brd- na rzeźnicze pomysły gwarancji nie udzielam

 

Hmm.. ale jak śrubokrętem wirnik zatrzymywałem to chyba gwarancję przejdzie co.. :P

 

A tak na poważnie to ja również nie radziłbym palca tam wsadzać.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marewel jest HARDCOREM i się nie cacka w śrubokręty i inne pierdoły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm.. ale jak śrubokrętem wirnik zatrzymywałem to chyba gwarancję przejdzie co.. :P

 

Jakby taki zabieg przeżyła to bym Ci gwarancję jeszcze wydłużył na tą pancerną sztukę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega podzielil sie dobrym sposobem a tu pośmiewisko,

cześć pewniw nie wie gdzie sie turbina znajduje ale ..... . Dla tych co wiedza czasami warto spróbowac coś nowego chodź to żadna nowość :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panow... ;)

Dzis odebralem BRD turbawke i che od razu zrobic FMIC. I tu pytanie, jakie wybrac rury? 51mm czy 57mm?

Z gory dzieki za info..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobre pytanko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im mniejsza śrdednica rury tym łatwiej bedzie je układać w komorze silnika. Nie popadajmy w skrajności ale myślę, że fiu 45 będzie optymalnym rozmiarem :ok

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakie wybrac rury? 51mm czy 57mm?

Zostaw seryjne fi51mm. Na ten etap mocy w zupełności wystarczy. No chyba, że wymieniasz pompki na wydajniejsze to można się pokusić o 57-60mm;)

 

fiu 45 będzie optymalnym rozmiarem

45 to mniej niż jest seryjnie montowane i jest to za mało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

45mm może być na drodze turbo -> FMIC ale dalej mysi być już rura a nie rureczka :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy przytrzymac wirnik i odpalic,palca nie urwie olej ladnie zajdzie i można puścić.

 

Pracując w PKS też był taki mechanik który twierdził że da się przytrzymać wirnik palcem, któregoś dnia sprawdził to i stracił opuszek palca..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde myslalem ze 2.25" bedzie ok bo intercooler ma wlot i wylot 2.5".

No nic kupie rurki 2" i przejsciowki z 2" na 2.5" i powinno to zadzialac.

Dzieki za info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kurde myslalem ze 2.25" bedzie ok bo intercooler ma wlot i wylot 2.5".

No nic kupie rurki 2" i przejsciowki z 2" na 2.5" i powinno to zadzialac.

Dzieki za info.

słuchaj przeciesz nie ma twardej zasady!

możesz zastosować 2.5 tylko że to BYCZE rury będą :) wiem bo takie mam :P z drugiej strony 2 będzie Ci lepiej poprowadzić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis zamontowałem turbo BRD od Olka :)

napracowalem sie troszke , zastosowalem pare swoich patentów na połączenie rury od przepływki z wejscie w zimnej muszli turbo :) i dziala wszystko

Turbo wstaje ciut pozniej niz AWX , ale kreci sie duuuuzzzzzoooooo dalej bez spadku :)

auto chodzilo okolo 45min na wolnych obr, pozniej przejechalem 25km w boscie 0.5b a na koncu lekko dowalilem w gaz .... milo bylo :)

i tak jak pisza ludzie, zamontowane turbo dostalo olej prosto w dojscie oleju :) zeby niepracowalo na sucharka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napracowalem sie troszke , zastosowalem pare swoich patentów na połączenie rury od przepływki z wejscie w zimnej muszli turbo i dziala wszystko

Turbo wstaje ciut pozniej niz AWX , ale kreci sie duuuuzzzzzoooooo dalej bez spadku

auto chodzilo okolo 45min na wolnych obr, pozniej przejechalem 25km w boscie 0.5b a na koncu lekko dowalilem w gaz .... milo bylo

i tak jak pisza ludzie, zamontowane turbo dostalo olej prosto w dojscie oleju zeby niepracowalo na sucharka

a jak założyłeś wąż od AFN na wylot powietrza ze strony zimnej....wiadomo jest nieco mniejszy........pytam bo sam myslę o BRD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak założyłeś wąż od AFN na wylot powietrza ze strony zimnej....wiadomo jest nieco mniejszy........pytam bo sam myslę o BRD

 

Spokojnie ten fabryczny wąż jest tak rociągliwy, że nie ma żadnego problemu z jego nałożeniem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak będą problemy, to wrzątek w kubek wąż na chwilę aż się rozgrzeje i wsadzać na turbo! musi wejść - minus - potem będzie Ciężko go zdjąć :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to wrzątek w kubek wąż na chwilę

 

oj tak :) testowane niejednokrotnie

zdaje egzamin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności