tomek1811 Zgłoś #101 Napisano 1 Marca 2010 Ja osobiście wolał bym używkę i taką znalazłem do swojego auta. Do regenerowanych nie mam przekonania. tez początkowo myślałem o używce, ale nikt nie chce wystawić gwarancji jednie co to gwarancja rozruchowa na miesiąc czasu, jeżeli używka musiała by być w b.dobrym stanie a o taki stan ciężko. Znowu na regenerowana turbinę dają 12miesiecy gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brthzDublin Zgłoś #102 Napisano 18 Marca 2010 (edytowane) Witam. Mialem dzis powazniejsza rozmowe z chlopakiem co robi tu u mnie remapy i tuninguje auta. Wspomnialem mu o wstavce turbiny brd pod mojego avf.Mowi ze dostepny moment bedzie ok 3-3,5tys lub wiecej,nie jak teraz standardowo, wiec normalna jazda na miasto odpadnie.Podobno ciezko zestroic wogole gwizdawe..jakby tak szlo to gaz nonstop trzebaby bylo miec w podlodze...nonsens imo. Niby gosc umny i ma znajmosci z chlopakami vtecha,czy nawet go rekomenduja. Edytowane 18 Marca 2010 przez brthzDublin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #103 Napisano 19 Marca 2010 bzdury gada, poszukaj na forum wykresy aut z turbinami brd, trochę faktycznie później wstaje ale moment np u mnie przy ok 2000obr już jest w okolicach 350Nm, który normalny AVF/AWX ma tyle przy tych obrotach?? spójrz sobie: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=701209&postcount=130 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #104 Napisano 19 Marca 2010 Witam. Mialem dzis powazniejsza rozmowe z chlopakiem co robi tu u mnie remapy i tuninguje auta. Wspomnialem mu o wstavce turbiny brd pod mojego avf.Mowi ze dostepny moment bedzie ok 3-3,5tys lub wiecej,nie jak teraz standardowo, wiec normalna jazda na miasto odpadnie.Podobno ciezko zestroic wogole gwizdawe..jakby tak szlo to gaz nonstop trzebaby bylo miec w podlodze...nonsens imo. Niby gosc umny i ma znajmosci z chlopakami vtecha,czy nawet go rekomenduja. juz więcej z nim nie rozmawiaj:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brthzDublin Zgłoś #105 Napisano 19 Marca 2010 Patrzac na ten wykres z linka mniemam ze normalne sprzeglo niedaloby rasy chyba przy takim momencie obrotowym? Z tego co slysze dokoloa ludzie goscia chwala.Widac ze projekty avf + brd gwizdawki mu nie poszedl,bo mowil ze lagi sa..Szkoda ze nie ma programu co ktos by mi napisal i gosc by wgral..jechac do polski na strojenie tez mi nie w usmiech... Wogole ja tez nie wiem czy u mnie cos nie wali sie kolo sprzegla.Jak nie podrygiwanie na 1biegu to czasem skrzynia klika przy zmianie biegu badz tez 3 albo 5 nie wchodzi do konca i nadpala bieg,pomimo ze wciskam sprzeglo do konca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #106 Napisano 19 Marca 2010 sprzęgło siedzi seria i daje radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #107 Napisano 19 Marca 2010 moment bedzie ok 3-3,5tys lub wiecej,nie jak teraz standardowo, wiec normalna jazda na miasto odpadnie u mnie wstaje przy 3,5 a 400Nm dopiero od 4kRPM jest, a tylko po mieście jeżdżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #108 Napisano 23 Maja 2010 w tygodniu zabieram się za wymianę turbo na BRD i mam dwa pytania związane z wymiana 1. jak sie ma sprawa z podciśnieniem, w BRD jest elektroniczne sterowanie, jak to ogarnąć ? 2. sondę zaślepiamy śruba M14? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #109 Napisano 23 Maja 2010 1. jak sie ma sprawa z podciśnieniem, w BRD jest elektroniczne sterowanie, jak to ogarnąć ? normalnie się ma wpinasz wężyk w gruchę i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #110 Napisano 23 Maja 2010 :respect wielkie dzieki, postaram się nic nie spieprzyć :wstyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #111 Napisano 24 Maja 2010 Tomek, jak masz turbinę w łapie to śmigaj do sklepu metalowego i dobierz śrubę ja tak zrobiłem pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #112 Napisano 24 Maja 2010 Śruba już dobrana w tygodniu turbo ląduje w aucie i 12 czerwca dolot :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brthzDublin Zgłoś #113 Napisano 28 Maja 2010 (edytowane) nie moge wlasnie nic znalesc o dolocie do paska,masz jakies linki-info? btw.powyzej 200km bov nie przydaje sie rowniez w tdi zeby odprezyc turbo?-nurtuje mnie to kosmicznie. jesli mozesz wrzuc wiecej info o wymianie turbo (czy sruba byla potrzebna etc.jesli tak to jaka)mam ten sam motor;ew.jak mozesz daj fotostory dla potomnych:) bo sam sie zbieram ku temu by wymienic a nie chce nikomu dawac tego,bo pozniej wiem co mam.lubie byc samoukiem:) Edytowane 28 Maja 2010 przez brthzDublin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #114 Napisano 28 Maja 2010 brthzDublin już trochę gadki na temat BRD było, także sobie doczytasz a co do BOV-a to zapomnij, albo kup sobie głosnik z ebaya. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #115 Napisano 28 Maja 2010 A wiec tak turbo zostało wczoraj wsadzone pod maskę i okazało się ze jest problem, a mianowicie turbo wstaje kiedy chce niekiedy w ogóle nie dmucha a dzieje się tak na pierwszych dwóch biegach a reszta jest ok co może być powodem? postaram się dzisiaj porobić logi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #116 Napisano 28 Maja 2010 odpinany był N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #117 Napisano 28 Maja 2010 zeby odprezyc turbo?-nurtuje mnie to kosmicznie a co do BOV-a to zapomnij, albo kup sobie głosnik z ebaya. wycięcie katalizatora powoduje podobny świst w wielu przypadkach (u mnie też) wystarczy przeczytać ten wątek o wycieciu KATa http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16686&highlight=katalizator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #118 Napisano 28 Maja 2010 po wycięciu KATa - do Blow'a mu daleko - to jak kropla w morzu Robi się OT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #119 Napisano 29 Maja 2010 odpinany był N75? N75 nie był odpinany, wczoraj dzwoniłem do Majcina i jest to wina programu po korekcie będzie wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radior_passat Zgłoś #120 Napisano 12 Września 2010 elo troche odgrzewam temat ale jak tam sprawa potyczyla sie dalej??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach