Skocz do zawartości
Fokus

[B5] Zamiana Turbo na BRD, lub BVA

Rekomendowane odpowiedzi

Gratki zuse maniaku :D To teraz jak sie moc znudzi to co ...???:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam inne "durne" pomsly :)

 

...moja pasja sa GORY...wspinaczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to niedługo na mnie kolej, zobaczymy jak u mnie wyjdzie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś słyszał jak się sprawują sprężarki jak w tytule???? myślę nad nową gdyby coś, obecnie mam po regeneracji i nie jestem zbyt zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja się podepnę - może warto zainteresować się czymś jeszcze innym? Diagtronic do swojej felicii zapakował podobno K04... może tędy droga? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie dmuchawka smiga SWIETNIE, nie wywala oleju, dolot absolutnie suchy, teraz smigne na spot do SPALY, 850km w ta i spowrotem. Wydaje sie, ze wszystko idzie w dobra strone :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

planuję wymianę turbiny na taką jak w tytule, jak myślicie czy na tym programie mogę pojeżdzić do czasu kiedy wybiorę się do tunera http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=1815&d=1207352877 - co myślicie o tym programie, szczerze prosze

 

--------------------------------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
planuję wymianę turbiny na taką jak w tytule, jak myślicie czy na tym programie mogę pojeżdzić do czasu kiedy wybiorę się do tunera http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=1815&d=1207352877 - co myślicie o tym programie, szczerze prosze

 

----------------------------------------------------------------------------

 

----

 

możesz jeździć,ale z wyczuciem,nie pałować z niskich obrotów,a kto ci pisał program i gdzie się hamowałeś w Diagtroniku?bo to nie są prawdziwe wartości

 

-----------------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz jeździć,ale z wyczuciem,nie pałować z niskich obrotów,a kto ci pisał program i gdzie się hamowałeś w Diagtroniku?bo to nie są prawdziwe wartości

 

-----------------------------------------------------------------

hamowany był w Łodzi Tuning Jędrasik . V-Tech słyszałem że zawyżają pytanie ille ?????? program gotowiec zrobiłem na nim prawie 50000km . Po niedzieli mam odebrać turbine:p - zobaczymy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę że masz ok175 KM max i moment 370-390max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki to dobra wiadomość ponieważ czytałem że na tej turbine 205KM:611: w zasięgu, a to spora różnica teraz będzie mi lżej wyłożyć kase na nową dmuchawke........ ps. dziwi mnie tylko jak ktoś robi sobie program i wychodzi mu 165-170KM:confused: to ile ma naprawde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na BRD między 190 a 210,na ori GT 17 mieć 180KM to już naprawde zabójstwo,u mnie też pokazało 182KM 422Nm na ori później się okazało że było 165KM i 365Nm:),podciągnąłem do 171KM i 375Nm a na zlocie wypluło 168 i 383.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche juz siedze w tuningu i od pewnego czasu naprawde mnie wyniki krancowe (peak) delikatnie mowiac malo obchodza. Podobnie wielu tunerow dzisiaj patrzy na przebiegi. Wiadomo miec piekne przebiegi i piekne liczby kazdy by chcial ale zazwyczaj cos za cos....

Pozatym wzglednosc urzadzen pomiarowych (inercja vs obciazenie) oraz to ze wyniki sa rozne na roznych "markach" hamowni sklania mnie do tego by po prostu patrzyc na to tak z gory....

Ostatnio dostalem maila w ktorym klient meczyl mnie dlaczego daje "tylko 165-170KM" z AWX jak jakas tam firma X gwarantuje 177KM w tym typie motorowni.....

No coz...po pierwsze to gratuluje ww firmie dania gwarancji na wynik :) spora odpowiedzialnosc zwlaszcza ze wynik dosc optymistyczny.

Po drugie jak pokazuja to hamownie np Vtecha w mojej okolicy na jednej po chipsie 90% AWX pokazuje grubo ponad 170KM na drugiej ciezko 165KM przekroczyc....by nie bylo porownywalem tez te same auta i wyniki zawsze na jednej byly na +

Teraz zagadka ktora jest blizej prawdy....mozna na MAHA podjechac i sprawdzic ale czy MAHA to tez taki wzorzec? Wystarczy ze troche sie pozmienia parametrow i juz wyniki mozna o kant d... potluc.

W sumie to trzeba by bylo silnik wyciagnac na stoł i bez przelozenia i oporow toczenia dac mu obciazenie i sprawdzic ile generuje MOCY na wyjsciu z wału- koniec kropka....

Wiec prosze szanowni klienci nie dziwic sie ze rozbieznosci nawet u znanych tunerow jesli chodzi o wyniki prac. Moga akurat miec gorszy/lepszy egz od konkurencji, optymistycza/pesymistyczna hamownie itd.....

P.S zazwyczaj te grube wyniki ktorymi sie tak chwalimi jako tunerzy to 10% calosci zrobionych aut...reszta wychodzi po prostu przecietnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...dlatego JA mam PIEEEKNY wykres o fajnych osiagach !! a nie PIEEEKNE osiagi i ....do "pupci" wykres :622::622:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...dlatego JA mam PIEEEKNY wykres o fajnych osiagach !! a nie PIEEEKNE osiagi i ....do "pupci" wykres :622::622:

......jak będe chciał piękny wykres to się wybiorę do grafika:rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
......jak będe chciał piękny wykres to się wybiorę do grafika:rotfl:

 

zapewne chcesz pieeekne osiagi...to wybierz sie do hurtowni czesci...na zapas :P

 

lepszy wykres ...czesto objezdza lepsze osiagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żartowałem oczywiście, jak wymienię turbinę będe chciał żeby ktoś to ładnie zestroił - ma mieć dobre osiągi ale przedewszystkim potrzebuje pewny samochód ,dlatego zdecydowałem się na nową:JC_fan:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest problemem osiagniecie duzych KM i Nm...

problemem jest ZYWOTNOSC i BEZAWARYJNOSC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej przeciez liczy się ciągłość wzglednie wysokiego Nm przez duży zakres obrotów niż duży skok w krótkim zakresie obrotów niszczący podzespoły auta - sprzęgło, skrzynia, turbina, półosie, opony, (wstrząs mózgu) ... itp. W osiągach nie liczy się maksymalna wartość Nm ... bardziej sie liczy w jak dużym zakresie obrotów jest utrzymany ten wysoki moment. Hamownia to dobre ustrojstwo do sprawdzania przebiegu krzywej momentu, a wartość maksymalna przebiegu to taka cyferka do zabiegów marketingowych. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiete slowa !! marios...swiete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności