misiek 528 Zgłoś #81 Napisano 27 Sierpnia 2008 http://picasaweb.google.com/goskamisiak/Passat/photo#5239273979545848002 - nic już z tego nie rozumiem co hamownia to inaczej, na ostatniej 198hp i wykres wyglądał zupełnie jnaczej tutaj 172 ps. to miał być delikatny program bo sprzęgło standard Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #82 Napisano 27 Sierpnia 2008 198KM w seryjny AWX...? Ta hamownia nadaje sie do czyszczenia opon z piachu poprzez sile odsrodkowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #83 Napisano 27 Sierpnia 2008 198KM w seryjny AWX...? Ta hamownia nadaje sie do czyszczenia opon z piachu poprzez sile odsrodkowa __________________ - to długa historia, a jak wykres bo mam mieszane uczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #84 Napisano 28 Sierpnia 2008 jak na moj gust to te wykresy chyba jakies takie DZIWNE...troszke !! czy oby nie przypadkiem jakis "KOWAL" klepal ten soft ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #85 Napisano 28 Sierpnia 2008 czy oby nie przypadkiem jakis "KOWAL" klepal ten soft ?? ... wyglądał na farmera właśnie ten wykres to do niczego nie podobny, auto tak naprawde zaczyna jechać od 3tys i ciągnie do końca ...... zaczynam rozglądać za sprzęgłem - jakieś pomysły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #86 Napisano 2 Września 2008 (edytowane) Zakładałem dziś BRD do Audi A4 B5 z silnikiem AJM przeswaapowowanym na AVF. Wydech i kanały olejowe pasują P&P. Dolot od filtra pasuje średnicą i montuje się go tylko na opaskę (dwoje uszu od śrub zostaje nie wykorzystane). Wylot sprężonego powietrza w BRD jest na opaskę i wystarczy ładnie obciąć sybkozłączkę, na rurze AWH/AVF, zaraz za uszczelką, ostrożnie zdjąć pozostałą część szybkozłączki z rury, tak by nie pokaleczyć weża i dać opaskę zaciskową i pasuje. Co do tego jak pracuje turbina to się może dowiem w sobotę jak odpale parcha bo na razie robię FMIC od razu. Edytowane 2 Września 2008 przez jaro4444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #87 Napisano 2 Września 2008 no to fajnie ,czekamy na wykresik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #88 Napisano 2 Września 2008 (edytowane) " Wylot sprężonego powietrza w BRD jest na opaskę i wystarczy ładnie obciąć sybkozłączkę, na rurze AWH/AVF, zaraz za uszczelką, ostrożnie zdjąć pozostałą część szybkozłączki z rury, tak by nie pokaleczyć weża i dać opaskę zaciskową i pasuje." - orginalny może pasuje ale jest delikatnie "zakręcony" u mnie wygląda to tak..http://picasaweb.google.com/goskamisiak/AlbumBezTytuU ps. pokaz ile tak naprawde da się z tego wycisnąć powodzenia Edytowane 2 Września 2008 przez misiek 528 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #89 Napisano 3 Września 2008 (edytowane) ps. pokaz ile tak naprawde da się z tego wycisnąć powodzenia Nie wycisnę za dużo bo paliwa prawdopodobnie zabraknie (pompki mam BA), ale tak 175-180 KM powinno pęknąć. Edytowane 3 Września 2008 przez jaro4444 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #90 Napisano 13 Września 2008 może komuś sie przyda..AWX i BRD... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzo-Dzo Zgłoś #91 Napisano 23 Stycznia 2009 misiek masz jakis wykresik moze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #92 Napisano 23 Stycznia 2009 może komuś sie przyda..AWX i BRD... jestem ciekawy jak cos ci sie stanie na drodze to gdzie zaczepisz linke cholownicza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #93 Napisano 7 Lutego 2009 Robert w Tune-Up ma juz dmuchawki...gotowe pod 1,9 TDI, conajmniej 2 rodzaje z czego jedna specjalnie dedykowana dla TIPTRONIKOW (lagodniejsza z dolu). Za chwilke bedzie testowana GRUUUBA sztuka, taka na 210-220KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #94 Napisano 23 Marca 2009 doradzcie ... mam okazje kupic NOWA turbine BRD nr seryjny 03G145702H za 2500zl (bez montazu, bez strojenia) warto tyle dac to dobra cena? czy lepiej kupic hybryde one duzo tansze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #95 Napisano 20 Lutego 2010 Panowie, w AWXie pada turbina. Znalazlem używkę BRD za 1,2 tysia i w dodatku jest na liście na chipa do Mr.Rogala w Wawie. Czy warto coś takiego kombinować? jak sprzegło z dwumasem da rade - fura ma 230 tysia przelatane. z góry dzięki za uwagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #96 Napisano 21 Lutego 2010 jak będzie miało paść to padnie bez chipa, ale tylko tydzień później kto nie ryzykuje ten nie pije szampana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #97 Napisano 21 Lutego 2010 Panowie,w AWXie pada turbina. Znalazlem używkę BRD za 1,2 tysia i w dodatku jest na liście na chipa do Mr.Rogala w Wawie. Czy warto coś takiego kombinować? jak sprzegło z dwumasem da rade - fura ma 230 tysia przelatane. z góry dzięki za uwagi. da rade,Rogal będzie wiedział jakie zrobić w nim parametry aby była lekko liźnięta i sprzęgło dało radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #98 Napisano 26 Lutego 2010 panowie jakie lepiej kupić turbo używkę czy po regeneracji?, chodzi o turbo BRD lub BVA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #99 Napisano 27 Lutego 2010 czy po regeneracji? poczytaj tematy o regenerowanych turbinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #100 Napisano 28 Lutego 2010 panowie jakie lepiej kupić turbo używkę czy po regeneracji?, chodzi o turbo BRD lub BVA Ja osobiście wolał bym używkę i taką znalazłem do swojego auta. Do regenerowanych nie mam przekonania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach