Skocz do zawartości

Dzo-Dzo

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dzo-Dzo

  • Urodziny 03.11.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002
  1. no i jak tam chudy byles na wyrazowie ?
  2. Czesc co tam kiedy spociik jestem z a4 klubu ale mialem wczesniej paska jak cos to mozan sie ugadac my robimimy co tydzień spoty na obi albo na m1
  3. kicha z czestochowy nie ma ludzi na spoty dziadostwo
  4. OKI juz wszystko wiadomo panowie szok na maxa przyczyna tego wszystkiego bylo pekniecie klina na kole zebatym walu z walu wychodzi kolo zebate ktore obraca pasek rozrzadu i to kolo zebate ma w 1,8 turbo klin i ten kiln poscil kolo sie poluzowalo i obrocilo sie , rozwalilo jak narazie z moich ogedzin 8 zaworów ssacych bo 12 wydechowych jest w polozeniu dolnym ze tak napisze - naprawa planowanie glowicy uszczelki prowadnice zawory aha i na wale jest lekkie wgniecenie przez wywalony klin postaram sie jutro wrzucic foty ze tej operacji - koszt naprawy w granicach 2,500 tys - szukam silnika uzywki APU z anglika moze uda sie kupic taniej aha koszt naprawy jest bez walu , bo wal bedzie mozna mysle ten kawalek dorobic chodz juz zaufania do tego auta nie bedzie mozna miec ogolnie prosze wszystkich tych ktorzy wymieniają rozrzad aby zwrocili szczegolna uwage na kolo zebate na wale aby bylo dokrecone i co wymiana rozrzadu bylo sprawdzane przez mechanika - bo tu sie stał bigos i sieczkarnia w 1,8 t pozdrawiam i nikomu nie zycze tego czegos
  5. czesc skasowalem bledy i nic sie juz nie wyswietla pase rozrzadu napiety jest chodz nie mam mozliwosci zobaczenie paska przy wale bo jest obudowa ktora sie nie sciagnać nie wyciagajac pasa z przodu rozrzad u gory jak sciagnolem obudowe jest caly i mocno napiety caly czas mysle o wale pasek byl wymieniany 30 tys temu
  6. Koledzy wczoraj mojemu znajomemu stala sie chyba dragedia auto kreci rozrusznikiem ale wal ani drgnie co to mzoe byc ? , wzielismy auto lekko z gorki zeby ruszyc silnikiem na biegu a tu nic auto zjerzdza chodz z lekka trudnoscią tak jak by bylo wszystko ok ale wal dalej nic co to moze być ? wal pekniety czy co ? Mam takie bledy jakie mi wyskoczyly 17748 czujnik pozycji walu rozrzadu/ korbowego - poza sekwencja 16725 obwod czujnika pozycji walu rozrzadu - poza zakresem / dzialanie 18010 terminal 30 zrodla zasilania - niskie napiecie 17646 obwod wtrysku do cylindra 2 obwod otwarty 17647 3 obwod otwarty 17648 4 obowd otwarty o co chodzi mam ktos pomysł ? prosze bardzo o pomoc
  7. dzis odbedzie sie mega spot pod realem wszystkich serdecznie zapraszamy godzina 18.00 pozniej przewidziane kreseczki
  8. tomi i mapet dziś spocik pod obi 16.00 tez bede furą z grupy vw hahjah
  9. Tylle jest ludzi z passata forum w cżestochowie a tylko ja tomii przyjezdzamy na spoty co wy ludzie wstydzicie sie czy co ? wiecie ile super autek przyjezdza na spoty - a wy sieedzicie w domu i tylko internet - nie ma sie czego wstydzić zapraszamy
  10. ku.. zmieniłem elektozawory macie je na rysunku to jest n 75 i bodajze n 18 i ch... z tego nic nie dziala, jest jak bylo czyli ja mu but a on ma mnie w dupie zamienilem 2 z 9 i kicha dalej to samo a czujniki identyczne wezyki wedlug tego planu tak samo mam - powyzej 3 tysi turbo chcccce dawać ale nie ma powietrza i tylko slychać jak sie rozczarowuje :-) [/url szklana tak jest hamules i paliwo ale podcisnienie daje na caly uklad
  11. Witam juz poprawilem temat sorki też wąż kolego szklana latał mi w tym vacum okleilem go tasmą i dalej takie same efekty czyli brak mocy juz nie wiem co mam robić
  12. weze tez okej wrocilem wlasnie od mechanika stwierdził ze najprawdopodobniej jest to co widzicie na zdjeciu oznaczone strzałkami zółtymi ten wąż gumowy czarny z dwoma opaskami troche sie rusza w tej obudowie po prawej stronie nawet nie wiem co to jest - pytał sie mnie czy mam dobre hamulce bo moga być słabe i ze idzie tam wezyk podcisnieniowy i ze to moze być przyczyna
  13. Czesc od trzech dni mam problem z mocą w autku Samochod przyspiesza plynnie i dobrze do okolo 2,8 max 3,300 obr pozniej przestaje tak jak by chodzić turbawka . Ale autko nie wchodzi w tryb awaryjny po przekroczeniu tych obrotów, autko przestaje sie rozpedzać poprostu jedzie sobie. Znowu przy zmianie biegu na wyzszy czyli z 3 na 4 puszcza megą bąka i do okolo 3 tys obrotów zapierdziala normalnie i znowu sie powtarza to samo Jest jeszcze jedno dziwne zachowanie bo to sie dzieje tylko jak wcisne buta na maxa na gaz ale jak zaczne dodawać delikatnie to autko przyspiesza w miare do obrotów maxymalnych i chodzi okej - tylko jak dam mu nagle mocna w pendzel to staje przy obrotach tak jak pisałem okolo 3 tys zalerzy bo raz nawet bylo 3,5 tys bylo sprawdzone : - wezyki do turbawki - czyszczony EGR - Jest wywalony Katalizator - teraz sprawdzalem sztange chodzi bez zarzutów -wiedz co jeszcze mam sprawdzić aha n75 odkrecałem i podlaczalem na krotko cos tam stukało w srodku Panowie co to moze być bo juz mi sie plakać chce juz byl ten temat poruszany wiem bo czytałem ale takiego czegos jeszcze nie bylo wiedz prosze o pomoc byly na forum 14 tematy ale identycznego nie bylo
  14. no i jak tam ZIOMASY:-) kiedy spocik tyle ludzi z pasata a tylko tomi przyjezdza na spoty - ladan kicha
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności