dawid_O-ca Zgłoś #221 Napisano 20 Maja 2011 Sorki ze tak pozno odpisuje ale nie mialem czasu siedziec przy komputerze...oczywiscie pytalem o pana turbo Bogdana i niestety moj pracodawca nie slyszal o tym panu dodam iz nasza firma wyposaza w turbiny najwieksze firmy w polsce typu tubrbo max (najwieksza firma w kraju) itp jako jedyni mamy sklad ok 20tys rozwalonych dmuchawek w ktore wyposazamy wszystkich zajmujacych sie regeneracji... Oczywiscie tak jak mowilem w postach wyzej nie chce nikogo obrazic wypowiedziami chcialem tylko powiedziec ze regeneracja wcale nie jest taka wspaniala jak wiele ludzi uwarza a pan Bogdan oby dalej regenerowal tak dobrze jak do dzis to robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin7 Zgłoś #222 Napisano 23 Maja 2011 Co za ściemy piszecie? Koledzy którzy dorabiają fakty. Garett jak i KKK nie wypuszczają i nie wypuszczały zestawów naprawczych wiec po co pisać coś co nie miało nigdy miejsca, że ktoś kiedyś zakupił znaczną ilość i teraz ma do napraw skoro Zadzwoniłem do przedstawiciela na polske KKK i powiedzxiał mi wyraźnie że nie ma i nie było zestawów naprawczych oryginalnych, a w przypadku garetta to nawet skład matalu z którego zrobione są te tulejki jest objęty patentem i zostaje tajemnica firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #223 Napisano 28 Czerwca 2011 Jestem po montażu BRD do swojego AVB jak na razie szału nie ma. Pytanie czy to normalne że BRD gwiżdze jak stary czajnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #224 Napisano 28 Czerwca 2011 moja tez gwizdze ale jak nowy czajnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #225 Napisano 28 Czerwca 2011 szkapek28, a na korekcie softu byłeś??? bo bez korekty to pewnie za bardzo nie czuć różnicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #226 Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) Pytanie czy to normalne że BRD gwiżdze jak stary czajnik? Normalne;) A jak wywalisz kata i zrobisz przelot to wtedy będziesz słyszał śśświst;) czyli tak jak u mnie:P A szału ni ma bo żeby poczuć znaczącą różnicę trzeba zrobić korektę czyli dodać paliwa i liznąć limiter na większe doładowanie bo zakładając, że masz teraz turbo awx to doładowanie jest ok 1,45bara, po korekcie zapewne będzie ustawione na 1.6- 1,65bara Edytowane 28 Czerwca 2011 przez olek_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #227 Napisano 28 Czerwca 2011 Jestem po montażu BRD do swojego AVB jak na razie szału nie ma. Bez korekty moze byc jeszcze gorzej niz na serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #228 Napisano 28 Czerwca 2011 (edytowane) szkapek28, a na korekcie softu byłeś??? bo bez korekty to pewnie za bardzo nie czuć różnicy... nie korygowałem.......na razie buduję FIMIC po urlopie czyli koniec lipca montaż pompek BQ i korekta. Korekte planuję w Tune-Up (licze że Pompki BQ nie zniechęcą Roberta) Edytowane 29 Czerwca 2011 przez szkapek28 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogumilt Zgłoś #229 Napisano 3 Lipca 2011 (edytowane) A może ktoś dla odmiany zalozyl by gtb1760vk lub gtb2060vk. Troche nowsza konstrukcja i wudajniejsza niż turbo pod tytułem BRD EDYTA gtb1756vk, gtb2056vk Edytowane 3 Lipca 2011 przez bogumilt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #230 Napisano 3 Lipca 2011 bogumilt, myślę że i tak najlepszą alternatywną dla seryjnych turbo jest właśnie BRD, bo pasuje bez żarnych przeróbek, a gtb1760vk i gtb2060vk już nie z tego co wiem, i trzeba trochę "rzeźby" żeby to zamontować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #231 Napisano 13 Lipca 2011 mam takie pytanie jak ktoś ma softa zrobionego i zmieni turbo na BRD to będzie musiał robić kolejnego softa czy auto będzie chulało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #232 Napisano 13 Lipca 2011 musisz zrobic poprawke u tunera,bo auto bedzie jezdzic tak samo, lub nawet gorzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #233 Napisano 13 Lipca 2011 mam takie pytanie jak ktoś ma softa zrobionego i zmieni turbo na BRD to będzie musiał robić kolejnego softa czy auto będzie chulało ? Ja tak mam miałem program pisany pod oryginalne graty potem załozyłem brd i fmic. Cały czas mam ten sam program jezdzić jezdzi ale rewelacji nie ma wiadomo że turbina awx wstaje wcześniej i da sie to odczuć po zmianie na brd . Jest wymagana korekta najlepiej u tego samego tunera co pisał program bo inny tuner skasuje jak za nowy program. Ja tak już się bujam 6 miesięcy ale juz niedługo nowy program u nowego tunera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #234 Napisano 20 Lipca 2011 u nowego tunera. zapytam z ciekawości czemu chcesz zrezygnować z tego co robił ci do tej pory ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #235 Napisano 20 Lipca 2011 daj znać jak po korekcie programu... apropo mam takie pytanie bo piszesz że zamieniłeś na turbo brd . Rozmawiałęm dziś z gościem który ma mi przywieść włąsnie turbo brd i mowił że tak że mi przywiezie ale ponoć w tym turbo jest już jakiś filter cząstek stałych i że auto nie będzie chodzić ... ;/ to jego słowa zaskoczył mnie tym znawcą nie jestem dlatego ptytam czy coś takiego jest ? czy gość coś pomylił ? Ty sam zmieniałeś sobie turbo i wszystko gra ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #236 Napisano 20 Lipca 2011 daj znać jak po korekcie programu...apropo mam takie pytanie bo piszesz że zamieniłeś na turbo brd . Rozmawiałęm dziś z gościem który ma mi przywieść włąsnie turbo brd i mowił że tak że mi przywiezie ale ponoć w tym turbo jest już jakiś filter cząstek stałych i że auto nie będzie chodzić ... ;/ to jego słowa zaskoczył mnie tym znawcą nie jestem dlatego ptytam czy coś takiego jest ? czy gość coś pomylił ? Ty sam zmieniałeś sobie turbo i wszystko gra ? sam zmieniałem na BRD i tam nie ma żadnego filtra (swoją drogą widać że twój kumpel nie wie jak wygląda BRD) jeżeli masz AVF jak w opisie to BRD Pasuje P&P tylko nie zapomnij zaślepić otworu po sondzie EGT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #237 Napisano 20 Lipca 2011 falla_x po pierwsze nie jade do polski i robie na miejscu po drugie do uysego bym już nie pojechał nawet gdybym był w polsce!! man84 nie mam pojęcia o czym Ty mówisz filtr cząsteczek stałych to całkiem co innego i nie występuje to w turbinie przeczytaj cały temat o brd a zobaczysz że auta z tą turbiną mają się dobrze a nawet lepiej niż dobrze;) bez korekty turbiny wstają troszke pózniej ale dmuchają praktycznie do odcinki zakładaj i nic się nie martw pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
farmer91 Zgłoś #238 Napisano 20 Lipca 2011 właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #239 Napisano 20 Lipca 2011 właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej?? o matko ręce mi opadają..............poczytaj chłopie trochę to forum tu wszystko jest opisane. To jest otwór na sondę EGT który należy zaślepić za pomocą śruby od kół (ja osobiście wkręciłem ją na cement do wydechów Bosala tak naprawdę mocno i ściołem łep kątówką). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #240 Napisano 21 Lipca 2011 Cytat:Napisał farmer91 Zobacz post właśnie, może mi ktoś powiedzieć co to za dziura w części gorącej BRD przy samym mocowaniu do kolektora wydechowego? bo turbo lezy juz jakiś czas i czeka na montaż i zastanawia mnie po co tam jest ta dziura, bo nie kojarzę żeby w AWX coś jeszcze było przykręcane dodatkowo do turbo, i nie wiem czy tą dziurę zaślepić, czy nie, jeśli tak to czym najlepiej?? o matko ręce mi opadają..............poczytaj chłopie trochę to forum tu wszystko jest opisane. To jest otwór na sondę EGT który należy zaślepić za pomocą śruby od kół (ja osobiście wkręciłem ją na cement do wydechów Bosala tak naprawdę mocno i ściołem łep kątówką). A dokladnie śruba M12x1.5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach