Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pękają też oryginalne

Dokładnie..dwóm userom poszedł LM.

Takie drogi-takie zycie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego a nie wpadłeś przypadkiem w jakąś dziurę ?

 

w tym problem własnie, że nie wpadłem :( (pomijając fakt, że polskie drogi to jedna wielka dziura)

 

w głębi czuje, że te MS sa produkowane w Niemczech/oddział czajna :jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie..dwóm userom poszedł LM.
poszedł tyle że nie banan, tylko dolny przedni w zacierającym sworzniem, czyli wada którą później wyprostowali a to już inna sprawa. Chyba że były inne przypadki o których nie wiem. Nie porównujmy LEMFORDERA i przebiegów 100-200 tyś z pękniętym MS po 6 tyś. Niestety cena 3,4 krotnie niższa musi się z czegoś brać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piot1978

Mam założone w swoim pasku zawieszenie Master Sport od lipca 2009r. Zakładałem sam bo jak to Kargul powiedział ,,fachowiec po szkole z dyplomem". Do dwóch lat użytkowania po bezdrożach podlasia było ok. 38 tys. km. przejechanych i zero stuków. Sprawdzane na szarpakach i nie tylko. Zimą zaczęło coś stukać najpierw trochę, potem mocniej aż poleciało kompletnie. Dziś szarpałem na wszystkie strony dolne wahacze brane na tzw. wagę. Diagnoza sześć wahaczy do wymiany. Do tej pory przejechałem ponad 57 tys. km. Nie wiem czy to dobre zawieszenie czy złe, ale jeżeli ktoś ma lepsze doświadczenia z kompletami innych firm w podobnej cenie to proszę o spostrzeżenia. Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie do dwóch lat od montażu gumki na sworzniach kulistych były ok. Teraz prawie wszystkie są z dziurami. Woda zrobiła swoje i zawiecha poleciała. Gdyby guma była ok. to pewnie jeszcze by trochę wytrzymało. Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was ma doświadczenie z zawieszeniem MOOG lub MEYLE te drugie daje gwarancję na cztery lata bez limitu kilometrów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam założone w swoim pasku zawieszenie Master Sport od lipca 2009r. Zakładałem sam bo jak to Kargul powiedział ,,fachowiec po szkole z dyplomem". Do dwóch lat użytkowania po bezdrożach podlasia było ok. 38 tys. km. przejechanych i zero stuków. Sprawdzane na szarpakach i nie tylko. Zimą zaczęło coś stukać najpierw trochę, potem mocniej aż poleciało kompletnie. Dziś szarpałem na wszystkie strony dolne wahacze brane na tzw. wagę. Diagnoza sześć wahaczy do wymiany. Do tej pory przejechałem ponad 57 tys. km. Nie wiem czy to dobre zawieszenie czy złe, ale jeżeli ktoś ma lepsze doświadczenia z kompletami innych firm w podobnej cenie to proszę o spostrzeżenia. Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie do dwóch lat od montażu gumki na sworzniach kulistych były ok. Teraz prawie wszystkie są z dziurami. Woda zrobiła swoje i zawiecha poleciała. Gdyby guma była ok. to pewnie jeszcze by trochę wytrzymało. Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was ma doświadczenie z zawieszeniem MOOG lub MEYLE te drugie daje gwarancję na cztery lata bez limitu kilometrów?

 

 

ładny wynik na wachaczach kupuj te same a w gwarancje 4 letnią nie wierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam załozony banan Meyle i klocki hamulcowe z tyłu + łączniki stabilizatora. Cały zestaw ma juz ponad rok i nie narzekam. Uważam, że robią porządne graty. Ja bym Ci polecił tym bardziej jak dają 4 lata gwrancji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wcześniej były pytania o firmę RUVILLE, założyłem nowy cały komplet wahaczy, drążki i gałki w marcu 2011 zrobiłem geometrię (zbieżność) wyważyłem koła i w drogę. Przejechałem w tym czasie czyli do kwietnia 2012 roku 25tyś km i zawieszenie trzaska się jak ch....' oczywiści od jakiś 5-7tyś km. Myślę że, wydając 885zł to sporo jak na tak niewielki przebieg, i niestety nie zamierzam zakładać już następnych z tej fimy.

W sobotę rozbieram żeby sprawdzić które padły i podzielę się dalszymi moimi spostrzeżeniami.

dla uzupełnienia wysypały się dolne wahacze które trzymaję amortyzator i sprężynę z odydwu stron, pozostałe sklasyfikowałbym na jakieś 5-10 tyś km jeszcze przebiegu.

 

Podczas ustawiania geometrii mechanik stwierdził iż przyczyną że wylewciały włąsnie te wahacze była nieprawidkłowa geometria, a właściwie poprzednia regulacja bez ustawienia kąta ugięcia (jeśli dobrze zapamiętełem termin). W Pasku trzeba ustawiać z podnoszeniem i opuszczaniem przodu, i ustawia to na czopach gałek kierowniczych śruba 13.

 

Oceniając dzisiejszą regulację z poprzednimi to auto prowadzi się bosko, nie tak jak po poprzedniej wymianie i regulacji 2 razy w różnych warsztatach chodziło po całej drodze a przy zmianie obciążenia kirownica zmieniała położenie. Koszt takiej regulacji wyniusł mnie 240zł + wyważanie kół na osiach 120zł. Teraz to idzie jak nówka kierownica ani drgnie.

Znowu jazda mnie cieszy ..... sama przyjemność a myślałem że trafiłem na "wrzoda" dobrze spreparowanego.

Edytowane przez kuna 1962

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio reklamowałem 4 wahacze master sport kupione w 2009 r. Od zakupu minęło ok 2 lata a gwarancja była na dwa lata i uznali mi gwarancje i wysłali 4 dolne nowe master sporty. Koledze kupiłem też zestaw Master sport i zrobił na nim 55tyś wiec wynik rewelacja jak za tą cenę. Właśnie zamówiłem mu kolejny zestaw bo chłopak jest zadowolony a wcześniej miał jakieś inne zamienniki na których robił coś ok 25-30tyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie????

 

Ja założyłem na tył jakiś miesiąc temu i jak na razie nie ma żrpblemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie????

Według mnie tragedia.

Kupiłem je jak skończyły się moje firmy Bosch.

Przednie ścierają się w oczach. Z tył zaś tragedia pod względem ich piszczenia!

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie????

 

Jak nie chcesz wydać dużo kasy, ale mieć dobre hamulce, zobacz tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/1447-Wymiary-tarcz-hamulcowych-B5?p=1650622&viewfull=1#post1650622

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temat o hamulcach się zrobił... :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rts Zestaw Wahaczy CO O TYM WIECIE WAŻNE BO JUTRO MI TO MECHANIK CHCE ZASZCZEPIĆ TE FIRMĘ I NIE WIEM CZY SIĘ NA TO PORWAĆ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rts Zestaw Wahaczy CO O TYM WIECIE WAŻNE BO JUTRO MI TO MECHANIK CHCE ZASZCZEPIĆ TE FIRMĘ I NIE WIEM CZY SIĘ NA TO PORWAĆ.

Tytuł tematu to "Zawieszenie Master-Sport";)

 

A tak przy okazji, to nie wydaje Wam się, że temat nieco zboczył z toru...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prawa strona jeden górny zrobił 25tyś i poszedł w odstawkę, oczywiście M-S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.W swojej długoletniej historii z b5 miałem różnej jakości wahacze i każde po roku używania zaczynały stukać.Lemfordery również i wcale nie podróbki jakby ktoś zaraz chciał sugerować.Tak więc teraz dla odmiany zamierzam założyć znowu tańszy komplet firmy GH HD ( ponoć wzmacniane).Myślę , że rok przejadę po cichu a potem zaczną się pojedyncze stuki.Taki feler tego samochodu!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taki feler tego samochodu!!!!!!!!!!!!!!!
Nie samochodu,tylko naszych wyrobów drogopodobnych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety samochodu również :/ obiektywnie rzecz biorąc to nie tylko VW jeżdżą po naszych drogach. Dla przykładu mam drugie auto BMW E30 i tam jakieś 10 lat temu wymieniłem 1 wahacz i to dlatego że sworzeń się wyrobił (nota bene można było sam sworzeń wymienić) poza tym po 23 już obecnie latach silent-blocki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po trzech latach zmuszony byłem wymienić jeden dolny wahacz,tzw banan. Zrobiłem około 35 tkm,fakt że głównie po brytyjskich drogach ale za to na glebie :P Według mnie warto założyć MS :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności