marek29 Zgłoś #581 Napisano 3 Kwietnia 2012 pękają też oryginalne Dokładnie..dwóm userom poszedł LM. Takie drogi-takie zycie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieeek82 Zgłoś #582 Napisano 3 Kwietnia 2012 Kolego a nie wpadłeś przypadkiem w jakąś dziurę ? w tym problem własnie, że nie wpadłem (pomijając fakt, że polskie drogi to jedna wielka dziura) w głębi czuje, że te MS sa produkowane w Niemczech/oddział czajna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #583 Napisano 3 Kwietnia 2012 Dokładnie..dwóm userom poszedł LM. poszedł tyle że nie banan, tylko dolny przedni w zacierającym sworzniem, czyli wada którą później wyprostowali a to już inna sprawa. Chyba że były inne przypadki o których nie wiem. Nie porównujmy LEMFORDERA i przebiegów 100-200 tyś z pękniętym MS po 6 tyś. Niestety cena 3,4 krotnie niższa musi się z czegoś brać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piot1978 Zgłoś #584 Napisano 18 Kwietnia 2012 Mam założone w swoim pasku zawieszenie Master Sport od lipca 2009r. Zakładałem sam bo jak to Kargul powiedział ,,fachowiec po szkole z dyplomem". Do dwóch lat użytkowania po bezdrożach podlasia było ok. 38 tys. km. przejechanych i zero stuków. Sprawdzane na szarpakach i nie tylko. Zimą zaczęło coś stukać najpierw trochę, potem mocniej aż poleciało kompletnie. Dziś szarpałem na wszystkie strony dolne wahacze brane na tzw. wagę. Diagnoza sześć wahaczy do wymiany. Do tej pory przejechałem ponad 57 tys. km. Nie wiem czy to dobre zawieszenie czy złe, ale jeżeli ktoś ma lepsze doświadczenia z kompletami innych firm w podobnej cenie to proszę o spostrzeżenia. Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie do dwóch lat od montażu gumki na sworzniach kulistych były ok. Teraz prawie wszystkie są z dziurami. Woda zrobiła swoje i zawiecha poleciała. Gdyby guma była ok. to pewnie jeszcze by trochę wytrzymało. Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was ma doświadczenie z zawieszeniem MOOG lub MEYLE te drugie daje gwarancję na cztery lata bez limitu kilometrów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #585 Napisano 18 Kwietnia 2012 Mam założone w swoim pasku zawieszenie Master Sport od lipca 2009r. Zakładałem sam bo jak to Kargul powiedział ,,fachowiec po szkole z dyplomem". Do dwóch lat użytkowania po bezdrożach podlasia było ok. 38 tys. km. przejechanych i zero stuków. Sprawdzane na szarpakach i nie tylko. Zimą zaczęło coś stukać najpierw trochę, potem mocniej aż poleciało kompletnie. Dziś szarpałem na wszystkie strony dolne wahacze brane na tzw. wagę. Diagnoza sześć wahaczy do wymiany. Do tej pory przejechałem ponad 57 tys. km. Nie wiem czy to dobre zawieszenie czy złe, ale jeżeli ktoś ma lepsze doświadczenia z kompletami innych firm w podobnej cenie to proszę o spostrzeżenia. Dodam jeszcze jedno spostrzeżenie do dwóch lat od montażu gumki na sworzniach kulistych były ok. Teraz prawie wszystkie są z dziurami. Woda zrobiła swoje i zawiecha poleciała. Gdyby guma była ok. to pewnie jeszcze by trochę wytrzymało. Mam jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was ma doświadczenie z zawieszeniem MOOG lub MEYLE te drugie daje gwarancję na cztery lata bez limitu kilometrów? ładny wynik na wachaczach kupuj te same a w gwarancje 4 letnią nie wierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #586 Napisano 18 Kwietnia 2012 mam załozony banan Meyle i klocki hamulcowe z tyłu + łączniki stabilizatora. Cały zestaw ma juz ponad rok i nie narzekam. Uważam, że robią porządne graty. Ja bym Ci polecił tym bardziej jak dają 4 lata gwrancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuna 1962 Zgłoś #587 Napisano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) wcześniej były pytania o firmę RUVILLE, założyłem nowy cały komplet wahaczy, drążki i gałki w marcu 2011 zrobiłem geometrię (zbieżność) wyważyłem koła i w drogę. Przejechałem w tym czasie czyli do kwietnia 2012 roku 25tyś km i zawieszenie trzaska się jak ch....' oczywiści od jakiś 5-7tyś km. Myślę że, wydając 885zł to sporo jak na tak niewielki przebieg, i niestety nie zamierzam zakładać już następnych z tej fimy. W sobotę rozbieram żeby sprawdzić które padły i podzielę się dalszymi moimi spostrzeżeniami. dla uzupełnienia wysypały się dolne wahacze które trzymaję amortyzator i sprężynę z odydwu stron, pozostałe sklasyfikowałbym na jakieś 5-10 tyś km jeszcze przebiegu. Podczas ustawiania geometrii mechanik stwierdził iż przyczyną że wylewciały włąsnie te wahacze była nieprawidkłowa geometria, a właściwie poprzednia regulacja bez ustawienia kąta ugięcia (jeśli dobrze zapamiętełem termin). W Pasku trzeba ustawiać z podnoszeniem i opuszczaniem przodu, i ustawia to na czopach gałek kierowniczych śruba 13. Oceniając dzisiejszą regulację z poprzednimi to auto prowadzi się bosko, nie tak jak po poprzedniej wymianie i regulacji 2 razy w różnych warsztatach chodziło po całej drodze a przy zmianie obciążenia kirownica zmieniała położenie. Koszt takiej regulacji wyniusł mnie 240zł + wyważanie kół na osiach 120zł. Teraz to idzie jak nówka kierownica ani drgnie. Znowu jazda mnie cieszy ..... sama przyjemność a myślałem że trafiłem na "wrzoda" dobrze spreparowanego. Edytowane 25 Maja 2012 przez kuna 1962 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #588 Napisano 19 Kwietnia 2012 Ostatnio reklamowałem 4 wahacze master sport kupione w 2009 r. Od zakupu minęło ok 2 lata a gwarancja była na dwa lata i uznali mi gwarancje i wysłali 4 dolne nowe master sporty. Koledze kupiłem też zestaw Master sport i zrobił na nim 55tyś wiec wynik rewelacja jak za tą cenę. Właśnie zamówiłem mu kolejny zestaw bo chłopak jest zadowolony a wcześniej miał jakieś inne zamienniki na których robił coś ok 25-30tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #589 Napisano 19 Kwietnia 2012 Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #590 Napisano 19 Kwietnia 2012 Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie???? Ja założyłem na tył jakiś miesiąc temu i jak na razie nie ma żrpblemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #591 Napisano 19 Kwietnia 2012 Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie???? Według mnie tragedia. Kupiłem je jak skończyły się moje firmy Bosch. Przednie ścierają się w oczach. Z tył zaś tragedia pod względem ich piszczenia! Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trucio Zgłoś #592 Napisano 19 Kwietnia 2012 Chłopaki ja wiem że trochę nie w temacie ale czy ktoś z was używał może klocków hamulcowych z MS, jeśli tak to jakie wrażenia i opinie???? Jak nie chcesz wydać dużo kasy, ale mieć dobre hamulce, zobacz tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/1447-Wymiary-tarcz-hamulcowych-B5?p=1650622&viewfull=1#post1650622 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roro Zgłoś #593 Napisano 19 Kwietnia 2012 temat o hamulcach się zrobił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #594 Napisano 8 Maja 2012 Rts Zestaw Wahaczy CO O TYM WIECIE WAŻNE BO JUTRO MI TO MECHANIK CHCE ZASZCZEPIĆ TE FIRMĘ I NIE WIEM CZY SIĘ NA TO PORWAĆ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #595 Napisano 9 Maja 2012 Rts Zestaw Wahaczy CO O TYM WIECIE WAŻNE BO JUTRO MI TO MECHANIK CHCE ZASZCZEPIĆ TE FIRMĘ I NIE WIEM CZY SIĘ NA TO PORWAĆ. Tytuł tematu to "Zawieszenie Master-Sport" A tak przy okazji, to nie wydaje Wam się, że temat nieco zboczył z toru...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #596 Napisano 9 Maja 2012 prawa strona jeden górny zrobił 25tyś i poszedł w odstawkę, oczywiście M-S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #597 Napisano 10 Maja 2012 Cóż pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.W swojej długoletniej historii z b5 miałem różnej jakości wahacze i każde po roku używania zaczynały stukać.Lemfordery również i wcale nie podróbki jakby ktoś zaraz chciał sugerować.Tak więc teraz dla odmiany zamierzam założyć znowu tańszy komplet firmy GH HD ( ponoć wzmacniane).Myślę , że rok przejadę po cichu a potem zaczną się pojedyncze stuki.Taki feler tego samochodu!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #598 Napisano 10 Maja 2012 Taki feler tego samochodu!!!!!!!!!!!!!!!Nie samochodu,tylko naszych wyrobów drogopodobnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #599 Napisano 10 Maja 2012 Niestety samochodu również obiektywnie rzecz biorąc to nie tylko VW jeżdżą po naszych drogach. Dla przykładu mam drugie auto BMW E30 i tam jakieś 10 lat temu wymieniłem 1 wahacz i to dlatego że sworzeń się wyrobił (nota bene można było sam sworzeń wymienić) poza tym po 23 już obecnie latach silent-blocki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spidi Zgłoś #600 Napisano 10 Maja 2012 Ja po trzech latach zmuszony byłem wymienić jeden dolny wahacz,tzw banan. Zrobiłem około 35 tkm,fakt że głównie po brytyjskich drogach ale za to na glebie Według mnie warto założyć MS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach