Skocz do zawartości

zdunvw

  • Liczba zawartości

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zdunvw

  • Urodziny 04.12.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    zdunvw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    galaktyka

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. właśnie tak kupiłem do tego w sklepie mają na komputerze schemat i możesz pokazać
  2. Potwierdzam Wczoraj to zrobiłem i spokój!!!!!!!!!!! Nowy kruciec do ADR to koszt 20 zł
  3. DANEK!!!!!!!!!! możesz mi pokazać na tej fotce , który to wąż przecieka z tyłu silnika Zdjęcie to 1.8 ADR
  4. mniej więcej tak też miałem ..........jestem ciekaw jaki będzię efekt , daj znać
  5. cała listwa z wtryskami na allegro kosztuje około 100zł. Wymień całą. Najtańszy zabieg. .............Tak na marginesie........To też miałem zdiagnozowane przez mechanika jako przyczyna szarpania i oczywiście po wymianie okazało się, że to nie to Czego ja wtedy nie wymieniałem:D
  6. No to jak jesteś pewien , że leje z listwy lpg to co tu dużo mówić -450zł i nowa listwa .Tego nie przeskoczysz .Mi też tak wciskali i jak się okazało zmiany nie było.....a kasa poszła.Listwa była dobra. Poźniej panowie gazownicy ( mistrzowie świata) wymienili mi coś co sie chyba nazywało reduktorem za 350zł, świece z 3 na 1-biegunowe itp. - tak wiec mam polowę instalacji LPG nowe.Już się ze łzami w oczach śmiałem, że pozostał zbiornik do wymiany Jezuuuuuuuu ci to mają zarobek a za wszystko płaci klient.Medoda tradycyjna : WYMIANA wszystkiego po kolei
  7. Tak włściwie to samej odmy nie muszę odkręcać tylko wymienić plastikowy element, który w nią wchodzi.Prawdopodobnie on jest tylko wciskany jeżeli się nie mylę?
  8. Ktoś próbował wymienić odmę od dołu?
  9. Ja kupiłem w serwisie.Jakieś grosze kosztowal. Coś koło 50zł. Już nie pamietam. DO RESZTY KOLEGÓW!!!!!!!!!!! Dawno mnie nie było i poczytałem kilka stron o wiadomych klopotach i nie mogę się na dziwić jeżeli chodzi o forsowanie tezy o lejących listwach LPG itp. LUDZIE!!!!!!! Powtarzam !!!!!!!!!!!!Problem jest w ukladzie podciśnienia. Na 10000%. Trzeba tylko znaleźć nieszczelne miejsce. tezę swą podpieram moją historią oraz faktem, że uleczyłem juz w ten sposób 2 Passaty moich znajomych!!!!!!! Też mówili, że wszystko po 2 razy sprawdzali a jednak. ...............i proszę przed zadawaniem pytań o przeczytanie tematu od początku ...wiele od razu się wyjasni.
  10. Trochę roboty więc jest. :nerwus Powiedz czy próbowałeś może jakoś od dołu na kanale?
  11. Witam. Mam mały problem. Zaczęło mi śmierdzieć spalinami w samochodzie podczas postoju w korkach. Po kilku dniach obserwacji i poszukiwania stwierdziłem, że przegnił mi plastikowy przewód odmy olejowej ( oznaczony strzałką na schemacie). Na wolnych obrotach poza olejem wydobywają się z tamtąd opary spalin co jakiś czas.No może nie tak drastycznie ale buchnięcia. W każdym razie nie wiem jak zabrać się do wymiany tego elementu. Odma jest tak usytuowana pod kolektorem ssącym, że nie ma jak tam dobrze zajrzeć a co dopiero wymienić.Szukałem na forum ale instruktażu nie znalazlem.Proszę o wskazówki.
  12. Skończmy już z tym mitem Lemfordera.Moje przejechały 30.000 i graja jak fortepian!!!!!!!!!!!Rozumiem, że lobbują tu sprzedawcy części ale bez przesady- nawet Niemcy zmieniają wahacze tylko drogi maja lepsze. Będę teraz jednak zakładał GH HD komplet 450zł
  13. Cóż pozwolę sobie przyłączyć się do tematu.W swojej długoletniej historii z b5 miałem różnej jakości wahacze i każde po roku używania zaczynały stukać.Lemfordery również i wcale nie podróbki jakby ktoś zaraz chciał sugerować.Tak więc teraz dla odmiany zamierzam założyć znowu tańszy komplet firmy GH HD ( ponoć wzmacniane).Myślę , że rok przejadę po cichu a potem zaczną się pojedyncze stuki.Taki feler tego samochodu!!!!!!!!!!!!!!!
  14. Tak z ciekawości na przyszłość to gdzie znajduje się ten map sensor w ADR
  15. Noooooooo mój problem rozwiązany!!!!!!!!! Dźwięki które mi piszczały przed włączeniem silnika i po jego wyłączeniu to buzer czyli sygnał od instalacji LPG ( model STAG300) informujący o terminie przeprowadzenia przeglądu LPG.Macher od gazu wyłączył mi to w 3 sekundy.Takie przypomnienie, że trzeba podjechać zostawić 100zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności