killer_84 Zgłoś #241 Napisano 19 Lutego 2011 dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #242 Napisano 23 Lutego 2011 czytalem jeszcze o firmie MEYLE, jednak nie ma jednoznacznych informacji dotyczących jakości tej firmy. Jedni bardzo polecają jaką niemiecką dobrze wykonaną inni narzekają że firma robi bardzo niedokładnie (mechanik kupił 5 pomp wody, tylko jedna szczelna). Jeżeli ktoś miał tutaj doczynienia z przegubami tej firmy to proszę o wypowiedzenie się, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paass Zgłoś #243 Napisano 16 Marca 2011 Ja odkrecilem poloske od skrzyni 6 srub typu torx skrecenie kol maksymanie i poloska wraz z przegobem wychodzi wyciągałeś półoś by zmienić przegub ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #244 Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) Witam. Mam problem z zdjęcie przegubu z półosi. Próbowałem wkręcić śrubę mocującą przegub do końca ale przegub nie wyskoczył, a na końcu śruby zerwało gwint (ok 5mm). Próbowałem szarpnąć przegub przytrzymując półoś ale też bez sukcesu. Może macie jakieś sugestie? Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby odblokować zabezpieczenie? Czy można wepchnąć przegub mocniej usuwając podkładnki w stronę skrzyni? Edytowane 16 Marca 2011 przez rybak02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #245 Napisano 16 Marca 2011 Witam.Mam problem z zdjęcie przegubu z półosi. Próbowałem wkręcić śrubę mocującą przegub do końca ale przegub nie wyskoczył, a na końcu śruby zerwało gwint (ok 5mm). Próbowałem szarpnąć przegub przytrzymując półoś ale też bez sukcesu. Może macie jakieś sugestie? Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby odblokować zabezpieczenie? Czy można wepchnąć przegub mocniej usuwając podkładnki w stronę skrzyni? jak nie szedł przez śrubę to tylko szczypce w dłoń i zabawa w wybijanie przegubu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #246 Napisano 16 Marca 2011 Witam.Mam problem z zdjęcie przegubu z półosi. Próbowałem wkręcić śrubę mocującą przegub do końca ale przegub nie wyskoczył, a na końcu śruby zerwało gwint (ok 5mm). Próbowałem szarpnąć przegub przytrzymując półoś ale też bez sukcesu. Może macie jakieś sugestie? Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby odblokować zabezpieczenie? Czy można wepchnąć przegub mocniej usuwając podkładnki w stronę skrzyni? Zobacz czy półoś jest pełna czy rura, u mnie była pełna i też śruba nie starczała wsadziłem pod śrubę długą nasadkę 9mm (krótka nasadka jest za krótka wpadnie do przegubu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #247 Napisano 17 Marca 2011 Opisałem wszystkie metody tutaj, post #219 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1103724#post1103724 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #248 Napisano 17 Marca 2011 (edytowane) http://forum.vw-passat.pl/showthread...24#post1103724 Próbowałem opisanych sposobów. Nie moge wykorzystać rady ze zniszczeniem przegubu bo mam tylko do wymiany samą osłonę a nie przegub Edytowane 17 Marca 2011 przez rybak02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stopik Zgłoś #249 Napisano 17 Marca 2011 to sprubój odkrecić całą półoś od skrzyni i wyjąć całość i łatwiej bedzie Ci zbić. tam jest chyba 8 śrób na torx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #250 Napisano 17 Marca 2011 Kolego miałem to samo,też zerwało gwint,ale u mnie przegub się poddał,poprostu wkręcałem srubę i jak poczułem opór to młotkiem w przegub,pózniej znowu dokręciłem śrubę i znowu raz młotkiem i poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #251 Napisano 17 Marca 2011 Kolego miałem to samo,też zerwało gwint,ale u mnie przegub się poddał,poprostu wkręcałem srubę i jak poczułem opór to młotkiem w przegub,pózniej znowu dokręciłem śrubę i znowu raz młotkiem i poszło. Uderzałeś w bok przegubu, tył czy może w samą śrubę? Co do zdjęcia półosi to odpada nie mam kanału (ogólnie brak miejsca) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris87 Zgłoś #252 Napisano 17 Marca 2011 Kolego naturalnie w tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #253 Napisano 17 Marca 2011 Jeśli tak to jest jeszcze inny sposób, ja włożyłem śrubę z mniejszym gwintem tak aby się oparła na końcu gwintu wewnątrz półosi a potem wkręcić normalną śrubę od przegubu i w ten sposób go ściągnąć. Niestety w większości przypadków następuje ścięcie zapinki zabezpieczającej. Walenia młotkiem w przegub nie polecam ... no chyba że planujecie jego rychłą wymianę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stopik Zgłoś #254 Napisano 17 Marca 2011 ale jak podniesiesz samochód lewarkiem i położysz sie pod nim to też spokojnie odkrecisz półośke i masz wszystko na miejscu. Ja też nie mogłem zdjąć przegubu i musiałem go rozciąć(i tak był do wywalenia) okazało się ze ten pierścien zabezpieczający sie rozszedł i blokował zbicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybak02 Zgłoś #255 Napisano 17 Marca 2011 (edytowane) Zobacz czy półoś jest pełna czy rura, u mnie była pełna i też śruba nie starczała wsadziłem pod śrubę długą nasadkę 9mm (krótka nasadka jest za krótka wpadnie do przegubu) Wymiana skończona. Posłużyłem się radą i wykorzystałem nasadkę długą 8mm. Po wkręceniu śruby od przegubu pierścień zabezpieczający pękł. Szkoda że nasadka już do wyrzucenia. Następnym razem wykorzystam kawałek drutu 12mm i długości ok 6cm. Edytowane 17 Marca 2011 przez rybak02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomyart Zgłoś #256 Napisano 17 Marca 2011 Szkoda że nasadka już do wyrzucenia. było dać 9...mocniejsza Następnym razem wykorzystam kawałek drutu Ja właśnie zrobiłem sobie taki przyrząd (na przyszłość) przyspawałem kawałek drutu do starej śruby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #257 Napisano 22 Marca 2011 mam pytanko jakim środkiem najlepiej wyczyscic przegub,i jak założyc te opaski chodzi mi jak je sciągnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smentek Zgłoś #258 Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) Naftą, ropą. Opaski musisz najpierw "zapiąć", muszą wejść te zatrzaski a później zaciskasz tą "główkę" zwykłymi cęgami. Edytowane 25 Marca 2011 przez smentek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu Zgłoś #259 Napisano 25 Marca 2011 dzis własnie wymieniłem osłone,nic nie rozkrecałem zadnych wachaczy ani drazków poprostu odkreciłem śrube od przegubu podlozyłem drewniany klocek pod dolny wachacz i opusciłem auto przegub prawie sam wyskoczył,a opaski zacisnołem specjalnymi cążkami pozyczonymi od kolegi mechanika:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gac77 Zgłoś #260 Napisano 7 Kwietnia 2011 ja jednak odkręciłem dolny tylny i nic więcej. łatwa robota 20-30 min. pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach