Skocz do zawartości

rybak02

  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rybak02

  • Urodziny 12.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opalenica

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. rybak02

    Grupowe chipowanie/usuwanie DPF Poznań & Kraków

    Witam. Można się dopisać na listę? Chip Passat 1,9 TDI, 115 KM, PD AJM Poznań Jak się umawiać? Jakie są aktualne ceny?
  2. rybak02

    Moduł elektroniczny Awaryjnych Świateł Stop

    A gdzie można kupić taki moduł ESS?
  3. Dzięki. A może masz dostęp do opisu?
  4. Witam. Poszukuje informacji na temat procedury serwisowej wymiany miski olejowe - uszkodzenie w wyniku uderzenia o kamień. Jaki jest czas wymiany i co powinno być sprawdzone po naprawie? Jaki jest orientacyjny koszt naprawy (warsztat / serwis VW)? Z góry dzięki za pomoc. Informację potrzebuję, bo PZU zrobiło bardzo niską wycenę.
  5. rybak02

    Jakie napięcie na klockach hamulcowych?!

    Czy przed wpisem trzeba się zalogować? Próbuję wyłączyć kontrolkę ale zmieniając wpis z 05145 na 04145 nie zapisuje mi wartości. Zmiany dokonuje w Instruments->Record. EDIT: Ok już zrobione. Zmieniałem wartość w polu poniżej wartości kodowania (WORKSHOP) a należy edytować wartość 05145.
  6. Witam. Dziś niestety padł mi alternator VALEO 120A o nr 028 903 029E. Na forum znalazłem informację, że dobrym zamiennikiem tego alternatora jest BOSCH 028 903 028, czy to prawda? Mam pytanie w jaki sposób się demontuje alternator? Czy muszę zdmontować wentylator chłodnicy? Czy napinacz paska wystarczy docisnąć i zdjąć pasek czy trzeba coś odkręcać? Poniżej załączam zdjęcia znalezione w sieci. Z adresu: http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/alternator-passat-removal.htm
  7. Może ktoś dokładniej opisać wyjmowaniem śruby z tulei banana (dolny tylny) przy odkręconych sankach? Które śruby należy odkręcić i na jaką długość? Dzisiaj zobiłem prawą stronę i z 30 min się męczyłem żeby ją włożyć z powrotem.
  8. Wymiana skończona. Posłużyłem się radą i wykorzystałem nasadkę długą 8mm. Po wkręceniu śruby od przegubu pierścień zabezpieczający pękł. Szkoda że nasadka już do wyrzucenia. Następnym razem wykorzystam kawałek drutu 12mm i długości ok 6cm.
  9. Uderzałeś w bok przegubu, tył czy może w samą śrubę? Co do zdjęcia półosi to odpada nie mam kanału (ogólnie brak miejsca)
  10. http://forum.vw-passat.pl/showthread...24#post1103724 Próbowałem opisanych sposobów. Nie moge wykorzystać rady ze zniszczeniem przegubu bo mam tylko do wymiany samą osłonę a nie przegub
  11. Witam. Mam problem z zdjęcie przegubu z półosi. Próbowałem wkręcić śrubę mocującą przegub do końca ale przegub nie wyskoczył, a na końcu śruby zerwało gwint (ok 5mm). Próbowałem szarpnąć przegub przytrzymując półoś ale też bez sukcesu. Może macie jakieś sugestie? Ewentualnie czy jest jakiś sposób aby odblokować zabezpieczenie? Czy można wepchnąć przegub mocniej usuwając podkładnki w stronę skrzyni?
  12. To jest pompa podciśnienia. Nic tam raczej ruszać się nie powinno.
  13. rybak02

    Podczas jazdy słychac dzwonienie????

    Sprawdź katalizator. Może ceramika się wykruszyła i dzwoni
  14. Ja wymieniłem na regenerowaną, jeżdżę już 1,5 roku (40 000 km) i zero luzu i wycieków. Po wymianie turbo konieczna wymiana oleju i filtra, powinieneś wyczyścić jeszcze IC oraz przewody powietrza, za jakiś czas zapcha ci się katalizator (ja właśnie się z tym męczyłem w ostatnim tygodniu). Warto też sprawdzić czemu silnik się zatrzymał? Czy z powodu błędu czy co gorsza zatarcia? ad 1 sprawdziłeś co ci rzuca olej? czy turbo czy przez odme czy może wycieki? Mi pomiędzy wymianami nic nie ubywa, ad 2 nie powinny być zjechane, najprawdopodobniej coś się dostało przez filtr powietrza i starło łopatki, ad 3 jeśli działa zostaw w spokoju ad 4 turbo regenerowane z gw 12m ok 1000, używki od 500pln nowe 3000, przepływka dobrej firmy ok 280 pln
  15. rybak02

    pomocy w spr. sterowania turbiną

    Odłącz katalizator i zobacz do ilu pociągnie. Poza tym zrób logi dynamiczne kanału 3, 8 i 11.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności