-
Liczba zawartości
659 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O barman.m
- Urodziny 22.08.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolny Śląsk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Ja dodam że miałem identyczne objawy jak kolega Slawekdg (stukanie po mocnym hamowaniu słyszalne w prawym przodzie) i postanowiłem wymienić oba zaciski lewy i prawy (NTY) wraz z tarczami i klockami (Bosch). I niestety po wymianie nadal to samo- nawet tarcie jest bardziej słyszalne. Zwróciłem uwagę że stary prawy zacisk miał mocno wytarte dwa paski od tarczy a lewa strona bez najmniejszego śladu. Szybka analiza - Nie wymieniałem jarzma więc na niego stawiam- może wygiety? Bo co innego może mieć wpływ na ustawienie tarczy względem zacisku? Czekam na opinie. Pozdrawiam
-
Dzięki kolego.
-
Witam wszystkich. Mogę prosić o pomoc w podaniu numeru części oznaczonej nr 11 (blaszka wokół wahacza). Będę wdzięczny. Pozdrawiam....
-
samopoziomowanie ,poziomowanie xenonow passat 3bg
barman.m odpowiedział kris22bln → na temat → Poradniki i instrukcje
Koledzy a moge was prosic o podanie numeru etki tej blaszki na rysunku z nr 11 ktora mocuje sie do dolnego wahacza? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/478a28adf95aa3bb.html Sent from my Xperia S using Tapatalk -
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
barman.m odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
WVWZZZ3BZYP17xxxx -
Jakie amortyzatory - firmy, ceny.
barman.m odpowiedział MrWho → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Koledzy a jakie amortyzatory z firmy KAYABA będą najlepiej pasować do Passata ze sprężynami Eibach -30mm? Są trzy wersje na przód do mojego passata B5 1,9TDI AJM 1) KYB 341842 2) KYB 341843 3) KYB 341844 Które będą najlepsze? Pozdrawiam.... -
Dzięki Rafał!! A numer 4B0 805 885 (z Audi A6) też będzie pasował do mojego paska??
-
Witam Potrzebuję numer osłony pod silnik do Passata B5. I czy numer 8D0 863 823 z Audi będzie pasował? Pozdrawiam
-
"Mówisz - masz" czyli piszemy czego szukamy na/w samochodzie
barman.m odpowiedział Nord → na temat → Tuning optyczny
Witam kolegów. Ja poproszę o numery spinek pod osłonę silnika takie jak na zdjęciu: Z góry dzięki... -
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
barman.m odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A ja swoj problem rozwiazalem. O dziwo po wymianie termostatu na nowy i zalozeniu uszczelki oraz po dokreceniu tego kolanka plastikowego do bloku silnika, okazalo sie ze kolanko nie dociskalo uszczelki i tam uciekal plyn. Musialem dokupic uszczelke plaska o takim samym rozmiarze ktora dalem pod termostat i na niego dopiero ta oryginalna. Po dokreceniu kolanka teraz jest szczelnie i plyn juz nie ucieka. Pozdrawiam -
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
barman.m odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Zeby sie az tak bardzo odpowietrzyl to nie sadze. Za duzo tego plynu ubylo. Tak mam na mysli krociec pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Tylko czemu wyplulo plyn jedynie po jego wymianie. Nie wiem dlaczego po wymianie plynu i wlaczeniu ilnika gorny waz od razu zaczal sie nagrzewac a wskaznik temp jeszcze sie nie ruszyl. Tego problemu nigdy nie mialem. Mam przeczucie ze to jest wina termostatu, ale sam nie wiem. Cisnienia w gornym wezu nie bylo, wiec wina uszczelki odpada. -
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
barman.m odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witajcie. Pisze bo dzis pojawil sie moj problem. Mianowicie... Postanowilem wymienic plyn chlodniczy i wymyc zbiorniczek wyrownawczy bo mialem go zabrudzony. Kupilem plyn G12 Febi. Odkrecilem termostat i wylalem caly plyn z ukladu. Nastepnie termostat skrecilem. Rozcienczony plyn wlalem. Jednak w czasie odpowietrzania, przy wlaczonym silniku zauwazylem ze gorny waz od chlodnicy staje sie cieplejszy- zastanowilo mnie to bo dopiero co wlaczylem silnik- czyli prawdopodobnie termostat byl caly czas otwarty. Silnik sie nagrzal i temp wskoczyla na 90st. i tak trzymala. zalalem plyn na MAX i bylo wszystko ok. Jednak po przejazdzce okolo 60km na blacie wyskoczyla mi kontrolka plynu, wraz z dzwiekiem i komunikatem. Szybkie zagladniecie pod maske i okazalo sie ze plynu mam okolo 1cm na dnie w zbiorniczku, lapie za gorny waz od chlodnicy- goracy i miekki, a przy zaworze bezpieczenstwa zbiorniczka widze kropelke plynu. Czyli prawdopodobnie wyplulo mi go przez owy zawor. Teraz pytanie co moglo byc przyczyna tego ubytku. Uszczelka raczej odpada bo wczesniej nie mialem takiego problemu. Dziwne ze stalo sie to dzisiaj po wymianie plynu. Jakies pomysly? -
Kolego jesli nie slyszysz jednego z silniczkow i na dodatek wyswietla ci blad na VAGu to go wymien. A co do samopoziomowania sie lampek to w B5 jest praktycznie niezauwazalne. Po lifcie lampy widocznie ida do gory i w dol o dobre 30 cm i to spokojnie zaobserwujesz na jakiejs scianie (patrza na snop swiatla), a w naszych B5 kalibracja jest moze na jakis 2 cm. Pozdrawiam
-
vag-com 409 i windows 7 64 bit.Problem z uruchomieniem
barman.m odpowiedział speedex → na temat → Diagnostyka VAG
Czy moglby ktos od poczatku powiedziec co moge zrobic na tym zasranym Windowsie 7 Home premium 64bit?? XP Mode mi nie idzie. Nie wiem czemu.