Skocz do zawartości

barman.m

  • Liczba zawartości

    659
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O barman.m

  • Urodziny 22.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Ja dodam że miałem identyczne objawy jak kolega Slawekdg (stukanie po mocnym hamowaniu słyszalne w prawym przodzie) i postanowiłem wymienić oba zaciski lewy i prawy (NTY) wraz z tarczami i klockami (Bosch). I niestety po wymianie nadal to samo- nawet tarcie jest bardziej słyszalne. Zwróciłem uwagę że stary prawy zacisk miał mocno wytarte dwa paski od tarczy a lewa strona bez najmniejszego śladu. Szybka analiza - Nie wymieniałem jarzma więc na niego stawiam- może wygiety? Bo co innego może mieć wpływ na ustawienie tarczy względem zacisku? Czekam na opinie. Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich. Mogę prosić o pomoc w podaniu numeru części oznaczonej nr 11 (blaszka wokół wahacza). Będę wdzięczny. Pozdrawiam....
  3. Koledzy a moge was prosic o podanie numeru etki tej blaszki na rysunku z nr 11 ktora mocuje sie do dolnego wahacza? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/478a28adf95aa3bb.html Sent from my Xperia S using Tapatalk
  4. Koledzy a jakie amortyzatory z firmy KAYABA będą najlepiej pasować do Passata ze sprężynami Eibach -30mm? Są trzy wersje na przód do mojego passata B5 1,9TDI AJM 1) KYB 341842 2) KYB 341843 3) KYB 341844 Które będą najlepsze? Pozdrawiam....
  5. Dzięki Rafał!! A numer 4B0 805 885 (z Audi A6) też będzie pasował do mojego paska??
  6. Witam Potrzebuję numer osłony pod silnik do Passata B5. I czy numer 8D0 863 823 z Audi będzie pasował? Pozdrawiam
  7. Witam kolegów. Ja poproszę o numery spinek pod osłonę silnika takie jak na zdjęciu: Z góry dzięki...
  8. A ja swoj problem rozwiazalem. O dziwo po wymianie termostatu na nowy i zalozeniu uszczelki oraz po dokreceniu tego kolanka plastikowego do bloku silnika, okazalo sie ze kolanko nie dociskalo uszczelki i tam uciekal plyn. Musialem dokupic uszczelke plaska o takim samym rozmiarze ktora dalem pod termostat i na niego dopiero ta oryginalna. Po dokreceniu kolanka teraz jest szczelnie i plyn juz nie ucieka. Pozdrawiam
  9. Zeby sie az tak bardzo odpowietrzyl to nie sadze. Za duzo tego plynu ubylo. Tak mam na mysli krociec pod zbiorniczkiem wyrownawczym. Tylko czemu wyplulo plyn jedynie po jego wymianie. Nie wiem dlaczego po wymianie plynu i wlaczeniu ilnika gorny waz od razu zaczal sie nagrzewac a wskaznik temp jeszcze sie nie ruszyl. Tego problemu nigdy nie mialem. Mam przeczucie ze to jest wina termostatu, ale sam nie wiem. Cisnienia w gornym wezu nie bylo, wiec wina uszczelki odpada.
  10. Witajcie. Pisze bo dzis pojawil sie moj problem. Mianowicie... Postanowilem wymienic plyn chlodniczy i wymyc zbiorniczek wyrownawczy bo mialem go zabrudzony. Kupilem plyn G12 Febi. Odkrecilem termostat i wylalem caly plyn z ukladu. Nastepnie termostat skrecilem. Rozcienczony plyn wlalem. Jednak w czasie odpowietrzania, przy wlaczonym silniku zauwazylem ze gorny waz od chlodnicy staje sie cieplejszy- zastanowilo mnie to bo dopiero co wlaczylem silnik- czyli prawdopodobnie termostat byl caly czas otwarty. Silnik sie nagrzal i temp wskoczyla na 90st. i tak trzymala. zalalem plyn na MAX i bylo wszystko ok. Jednak po przejazdzce okolo 60km na blacie wyskoczyla mi kontrolka plynu, wraz z dzwiekiem i komunikatem. Szybkie zagladniecie pod maske i okazalo sie ze plynu mam okolo 1cm na dnie w zbiorniczku, lapie za gorny waz od chlodnicy- goracy i miekki, a przy zaworze bezpieczenstwa zbiorniczka widze kropelke plynu. Czyli prawdopodobnie wyplulo mi go przez owy zawor. Teraz pytanie co moglo byc przyczyna tego ubytku. Uszczelka raczej odpada bo wczesniej nie mialem takiego problemu. Dziwne ze stalo sie to dzisiaj po wymianie plynu. Jakies pomysly?
  11. Kolego jesli nie slyszysz jednego z silniczkow i na dodatek wyswietla ci blad na VAGu to go wymien. A co do samopoziomowania sie lampek to w B5 jest praktycznie niezauwazalne. Po lifcie lampy widocznie ida do gory i w dol o dobre 30 cm i to spokojnie zaobserwujesz na jakiejs scianie (patrza na snop swiatla), a w naszych B5 kalibracja jest moze na jakis 2 cm. Pozdrawiam
  12. Czy moglby ktos od poczatku powiedziec co moge zrobic na tym zasranym Windowsie 7 Home premium 64bit?? XP Mode mi nie idzie. Nie wiem czemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności