pikopiko Zgłoś #221 Napisano 14 Października 2015 A do webasto, solar dachu, grzanej tylnej kanapy i acc może za to jest.......? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #222 Napisano 26 Października 2015 (edytowane) Witam Panowie.. mam pytanko jaki hak wpinany powinienem kupic do tej belki Westfalia ? Np ten bedzie pasowal bez problemu ? http://allegro.pl/vw-passat-b6-hak-holowniczy-zaczep-3c0803882-i5088921529.html Edytowane 26 Października 2015 przez Adamos87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felix123 Zgłoś #223 Napisano 26 Października 2015 (edytowane) Witam. Do Punio kiedyś szukałem fotek z hakiem w b6.Mocowanietwjego haka wygląda podobnie. Edytowane 26 Października 2015 przez felix123 korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punio Zgłoś #224 Napisano 27 Października 2015 Dziękuje Tak widzę że to jest to , dzięki za podpowiedż i za fotki , myślę że to rozwiało moje wątpliwości. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger86_2006 Zgłoś #225 Napisano 12 Listopada 2015 Witam. Chciałbym założyć do swojego Paska B6 Sedan hak... tylko nie chciałbym ciąć zderzaka... Czy jest taka opcja wogóle i czy ten hak który znalazłem będzie dobry do mojego Passata? http://allegro.pl/hak-holowniczy-modul-vw-passat-b6od2005sedan-kombi-i5672561557.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #226 Napisano 13 Listopada 2015 Witam Też zabieram się za podłączenie oryginalne haka bo kupiłem CC z hakiem westfalia ale ktoś podłączył go przez sterownik aftermarket. Jak zaglądnąłem za nadkole z tyłu to się za głowę chwyciłem jak ktoś tam kable zamontował (dżungla) Przygotowałem się z ELSA i do mojego CC instalacja elektryczna wygląda jak poniżej (schematycznie): A teraz pytanie o SB4 i SB3 w E-box, jak tam dokłada się kable? Podejrzewam że tych bezpieczników tam nie ma a samo wsadzenie nic nie da. Czy tam wszystkie kable podłącza się śrubowo czy są tam jakieś potrzebne konektory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #227 Napisano 14 Listopada 2015 A teraz pytanie o SB4 i SB3 w E-box, jak tam dokłada się kable?Podejrzewam że tych bezpieczników tam nie ma a samo wsadzenie nic nie da. Czy tam wszystkie kable podłącza się śrubowo czy są tam jakieś potrzebne konektory? przeczytaj moja instrukcje spryskiwaczy reflektorow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #228 Napisano 15 Listopada 2015 Ale tam jest o skrzynce bezpieczników i przekaźników wewnątrz samochodu a hak podłącza się do skrzynki e-box pod maską. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #229 Napisano 15 Listopada 2015 Jak zakładałem sobie dynaudio to do wzmacniacza szło zasilanie ze skrzynki pod maską, rozkręciłem ją wpół, dołożyłem kabelek z pinem i skręciłem. Uzupełniłem wolne miejsce na bezpiecznik i wszystko działa. Skrzynka cała jest zasilana, nie dali tylko wyjść z pinami i przewodem na różne rzeczy. Jak ją rozkręcisz to musisz znać nr. miejsca które musisz obsadzić. Poczytaj montaż Dynaudio, jest tam jak ją rozebrać i jaki model skrzynki masz. Może to Cię naprowadzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #230 Napisano 15 Listopada 2015 Ale tam jest o skrzynce bezpieczników i przekaźników wewnątrz samochodu a hak podłącza się do skrzynki e-box pod maską. no tak moja pomyłka, instrukcja podłączenia grzanej szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #231 Napisano 6 Stycznia 2016 Panowie Chciałbym dołożyć do swojego B6 hak holowniczy. Powiedzcie mi czy coś takiego się nada ? http://allegro.pl/hak-holowniczy-autohak-vw-passat-b6-4x4-2005-2011-i5441871595.html Wiem że muszę dokupić jeszcze do tego dedykowaną wiązkę żeby oszukać czujniki. Poniżej na tej aukcji są podane ceny wiązęk. Czy to się nadaje do auta ? Dokładał już ktoś nie ori hak ? Dyfuzor z tyłu mam już z klapką pod hak więc rozumiem że nić rzeźbić nie będę musiał w zderzaku. Interesuje mnie tylko hak odczepiany- nie chcę na stałe. A może ktoś poleci ze swojego doświadczenia coś przyzwoitego ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #232 Napisano 6 Stycznia 2016 kup hak oryginalny odczepiany westfalia i podlacz ori modul po canie, bedzie jak w fabryce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #233 Napisano 6 Stycznia 2016 I można ogarnąć w podobnych pieniądzach.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #234 Napisano 6 Stycznia 2016 Wszystko fajnie Bimbasz tylko że ori hak jest 'ciut' droższy niż taki dokładany. Z aukcji którą podałem jest trochę taniej niż normalnie, jak doliczę koszt modułu do wyłączania PDC to jestem w stanie zamknąć się w 700 PLN. Wiem że oryginał byłby najlepszy ale kosztuje inne pieniądze. Na alle drogo można kupić Ori Westfalii ale nówka to koszt 1,5k PLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #235 Napisano 7 Stycznia 2016 Pytanie po co nowy hak do 9-cio letniego auta...?!? Używany ogarniesz w tej cenie bez wysiłku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #236 Napisano 7 Stycznia 2016 hak westfalia wypinany ori vw 500 do tego modul 150 + instalacja, gdzie tu jest 1500? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #237 Napisano 15 Stycznia 2016 Jestem w trakcie zakładania: hak holowniczy nowy westfalia na kluczyk - 500 PLN Sterownik oryginalny - 150 PLN Wtyczki i konektory (używane) - 75 PLN Co do przeciągania kabli to ja użyłem czegoś takiego i jedyne co musiałem zrobić to otworzyć otwór w tapicerce w bagażniku i osłonę przy rączce otwierania maski i przeciągnąć kable. Reszta to tylko lutowanie w niewygodnej pozycji. Co do VCDS to trzeba zaprogramować silnik, czujniki, abs, elektrykę. Jak będę programował to zrobię screeny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witma Zgłoś #238 Napisano 15 Stycznia 2016 powodzenia, ale coś mi się wydaje że oryginalny sterownik to 1500zł. przeprogramować i owszem jak jest podpięty pod can , ale po co silnik i ABS, i jaka elektrykę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan201 Zgłoś #239 Napisano 15 Stycznia 2016 Opisz kodowania koniecznie, ja osobiście wybiorę pewnie oryginalny otwierany elektrycznie hak i pod takie rozwiązanie chętnie zobaczyłbym opis kodowania. Ewentualnie gdzie dokupić pod takie rozwiązanie dedykowaną wiązkę. Interesowałby mnie także opisanie włącznie z foto którędy należy poprowadzić kable i gdzie, w które miejsce podłączyć w komorze silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #240 Napisano 15 Stycznia 2016 coś mi się wydaje że oryginalny sterownik to 1500zł Mogę sprzedać, któryś z poniższych, powiedzmy za 999 zł.... http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=passat%20b6%20modu%C5%82%20haka&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-af-dyn-v2-uni-1-3-0113&buyUsed=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach