Skocz do zawartości

roger86_2006

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O roger86_2006

  • Urodziny 09.04.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odgrzeje trochę temat, bo chciałem dziś zakodować kierunki właśnie jako światła postojowe i w 7 Bajcie wpisałem wartość 85% i zaczęły mi się świecić światła mijania na postojówkach bez tylnich lamp + halogeny przednie. Dodam, że mam zakodowane same halogeny jako światła dzienne. Czy to ma wpływ na to, że nie mogę zakodować kierunkowskazów?
  2. Witam, pytanie odnośnie poboru prądu przez zmianę radia... Mój gateway ma końcówkę "A" autko z 2006r. Podłączyłem dziś RDC 310 i pobór prądu jest taki sam jak na RDC 300 Nawet jak odepnę radio to tak zostaje. Sprawdziłem jeszcze z napięciem aku i mam tak, że po wyłączeniu wszystkiego wzrasta... No i teraz moje pytanie... taki pobór prądu to normalka? Nie jest za duży i czy w takim razie nie muszę zmieniać Gateway?
  3. Witam, mam pytanie, bo coś nie mogę się doczytać w postach... Czy pompa z wałkiem 100mm też ulega awarii? i następne pytanie.. czy w przypadku awarii pompy wyświetla się kontrolka ciśnienia olej? słyszałem różne opinie: 1. że się nie wyświetla wogóle 2. że wyświetla się ale jeżeli mamy minimum 2,5 tyś obrotów 3. że zawsze się wyświetla No i chciałbym zapytać, czy ktoś używał takiego interfejsa http://allegro.pl/diagnostyka-obdii-icar-nano-wifi-elm327-torque-i5697613014.html albo starszego ELM327 z aplikacja na androida np TORQUE? Bo zastanawiam się czy jest tam wskaźnik ciśnienia oleju, żeby na bierząco kontrolować....
  4. Miałeś to na przednich czy tylnych tarczach?
  5. Odświeżę temat.. Mam taki sam objaw jak solek111. Czy ktoś się też z tym spotkał i to rozwiązał???
  6. roger86_2006

    Hak holowniczy

    Witam. Chciałbym założyć do swojego Paska B6 Sedan hak... tylko nie chciałbym ciąć zderzaka... Czy jest taka opcja wogóle i czy ten hak który znalazłem będzie dobry do mojego Passata? http://allegro.pl/hak-holowniczy-modul-vw-passat-b6od2005sedan-kombi-i5672561557.html
  7. Dołączam się do pytania kolegi.... Wie ktoś jak takie coś zakodować???
  8. Hallooo... Odpowie ktoś cośw tym temacie?
  9. Witam. Mam pytanko... Ponieważ dziś pokazał mi się błąd silnika podłączyłem komputer i znalazłem takie błędy: Czym one mogą być spowodowane? Dzięki z góry za info
  10. roger86_2006

    błedy w B6

    Witam. W moim passacie B6 BMP podłaczyłem komputer bo dziś pokazał mi się Check. No i w silniku mam takie błędy: Czym one mogą być spowodowane.... Dzięki za info
  11. No to co napisałeś to napewno się sprawdzi ale w kombi A ja mam sedana I jeszcze jedno pytanie... Czy robiąc ringi trzeba dawać do nich oporniki czy wystarczy 20 ledów na lampe i bedzie śmigać?
  12. Witam wszystkich.... mam pytanie co do felg jakie znalazłem na allegro. Czy ktoś kupował kiedyś takie felgi i czy są coś warte.. http://allegro.pl/nowe-felgi-r446-pasujace-vw-passat-golf-vi-vii-17-i5477231633.html
  13. Witam wszystkich Chciałbym u mnie zrobić ringi tylko żeby w zewnętrznych światłach były kierunki... a w klapie tylko dołożyc czerwony ring. Czy ring musi mieć oporniki? i czy jak zakoduję żeby na zewnętrznej świecił się ring to czy będe miał błąd na kompie? Bo widzę, że niektórzy coś robią z przeciwmgielną. A ja tak jak pisałem. Chcę tylko ring dołożyć w klapie reszta wszystko tak jak orginał. Pozdrawiam
  14. Witam. Mam problem z moim passatem 1.9 TDI 101 kM AVB. Mianowice. Urwała mi się śruba od napinacza rozrządu (prawdopodobnie mechanik nie zmienił przy wymianie rzorzadu). Zrobili mi głowice. Wymiana 8 zaworów, 4 prowadnic, gumki na zawworach, planowanie, nowa uszczelka. Odebrałem auto i na następny dzień zauważyłem, że auto jak postoi z 5 min na wolnych obrotach i później ruszę mocniej to za mna jest siwo i czuć olej. Po 200 km zjadl ok 0,5 L oleju. Odstawiłem auto z powrotem. Została sprawdzona turbina i wygląda na nową. Mechanik odłączył ją całkiem od auta i odpalił bez niej. Okazało sie też po jakiś 5 minutach na wolnych obrotach, że po przegazowaniu dalej dymi i na wolnych obrotach wyrzuca olej do wydechu. Więc mechanik stwierdził i nie tylko on, że uszczelniona została góra i puścił dół. Wymienił pierścienie i wygląda na to, że dalej jest źle bo auto dalej kopci i to po odstaniu na wolnych obrotach jakiś 5 min. Wie ktoś co może być przyczyną?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności