dtambor Zgłoś #261 Napisano 2 Stycznia 2011 W moim przypadku nie było takiej możliwości, bez problemu to wychodzi po zdjęciu podszybia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #262 Napisano 2 Stycznia 2011 akku wyjdzie bez demontażu tego plastiku na którym są wycieraczki bez problemu. Ja mam Vectre Silver 720 chyba. Moze jest za duza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #263 Napisano 3 Stycznia 2011 Akku o większych gabarytach nie wychodzi tak łatwo.Opcja z nożykiem jest najlepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #264 Napisano 3 Stycznia 2011 Witam ,powracając do mojego problemu winą były podkładki aluminiowe przy przewodzie giętkim(tylnym).Po odkręceniu śruby jedna z nich była pęknięta a druga na wykończeniu.Wymiana na miedziane pomogła i przecieków już nie ma.Sprawa załatwiona.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #265 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam! A u mnie problem objawił sie dziś rano. Otóż jak co dzień wsiadłem odpaliłem, temperatura na zewnątrz około 2 na + dojeżdżam do skrzyżowania bardzo wolno, wciskam hamulec a mój passek?....toczy sie dumnie dalej bo wciśnięty pedał niemalże do oporu na aucie nie robi żadnego wrażenia. Serce w gardle, mokre czoło. Co dziwne...przy następnym hamowaniu wszystko ok: hamulec brzytwa. I to nie koniec. Po południu (po pracy) powtórzyło sie to po raz drugi (pierwsze dziewicze hamowanie - strach w oczach, a przy drugim wszystko w normie). Chyba w ogóle auto oszalało bo jednocześnie przy problemie z hamulcem wyrzucił mi dziś komunikat `airbag fehler` Jednym słowem: "kociego rozumu" dostał. Co go boli? Proszę o radę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #266 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam! A u mnie problem objawił sie dziś rano. Otóż jak co dzień wsiadłem odpaliłem, temperatura na zewnątrz około 2 na + dojeżdżam do skrzyżowania bardzo wolno, wciskam hamulec a mój passek?....toczy sie dumnie dalej bo wciśnięty pedał niemalże do oporu na aucie nie robi żadnego wrażenia. Serce w gardle, mokre czoło. Co dziwne...przy następnym hamowaniu wszystko ok: hamulec brzytwa. I to nie koniec. Po południu (po pracy) powtórzyło sie to po raz drugi (pierwsze dziewicze hamowanie - strach w oczach, a przy drugim wszystko w normie). Chyba w ogóle auto oszalało bo jednocześnie przy problemie z hamulcem wyrzucił mi dziś komunikat `airbag fehler` Jednym słowem: "kociego rozumu" dostał. Co go boli? Proszę o radę... sprawdź serwo i węże doń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deebo Zgłoś #267 Napisano 10 Stycznia 2011 No wiec panowie i panie wczesniej opisywałem moj problem odnosnie twardego hamulca. jedym slowem wkur**** SIE I POJECHALEM w koncu do mechanika i co sie okazalo ? przestraszony ze jednak bede musial wymienic pompe vacum av 101 KM TO MOJ MECHANIOR po podłączeniu vacummometru stwierdził ze faktycznie slabe jest to cisnienie wynikiem czego był luźny kruciec.... nie wiem co za kretyn wymyslil w tej pompie kruciec którego nie mozna normlanie wymienić ale mechanik pomodził wyczarował uzył młotka maści i jakiegos fachowego kleju i pomogło.,..... godzine później pojechałęm wymieniłem wszystkie tarcze i klocki w kołach na BOSH....zadowolony wyjechałem w warsztatu ale po jakims czasie odpala sie kontrolka żółta okrągła (prawdopodobnie od hamuców bo mi wczesniej sie swieciła non stop). po przejechaniu paru kilometrów na nowych klockach tarczach i płynie znow zapala sie zółta kontrolka (nie mam komputera - tylko kontrolki w mojej wersji ) i nie wiem teraz co jest gasze silnik.... znika ..zapalam nie siweci sie ... jade kilometr znow pisk i żółta kontrolka ........ mało tego Mam słaby ręczny podkreślam po wymianie prawie całego układu hamulcowego mam słaby ręczny zapomniałem o tym wspomniec dla mechanika czy ja teraz musze go gdzies naciągnąć linką czy jak to sie odbywa prosze o podpowiedz mądrzejszych pozdrawiam ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #268 Napisano 13 Stycznia 2011 Witam wszystkich!! Mam pewien problem z paskiem tdi 130 km 2001 rok. Otóż gdy dojeżdżam z małą prędkością do skrzyżowania naciskam lekko hamulec to włącza mi się abs ( oczywiście droga jest sucha!!!), przy większych prędkościach i mocniejszym hamowaniu to się nie zdarza. Panowie co może być przyczyną? Proszę o pomoc z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #269 Napisano 14 Stycznia 2011 deebo może to jest problem z tym ręcznym. Jeśli któreś koło jest przyhamowywane to czujniki odczytują to jako poślizg i włącza się abs/esp podobnie przy zepsutym serwie hamulce się blokowały i pojawiały się te lampki. Ostatnia kwestia to czujnik hamulca nad pedałem może być uszkodzony lub źle zamontowany - brak kontaktu z czujnikiem powoduje automatyczne wyświetlenie kontrolek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabol Zgłoś #270 Napisano 14 Stycznia 2011 @debo, miałem identycznie, problemem okazał się przewód do SERWO (mała dziurka). Po wymianie problem zniknął. Dodatkowo jednak podłączyłbym pod VAG, by się upewnić że to nie co innego, jak np czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deebo Zgłoś #271 Napisano 16 Stycznia 2011 (edytowane) No i zrobiłem w koncu ten ręczny okazało się ze przyczyn nigdy sie nie szuka w naciąganiu linki pod tunelem czy tez podłokietnikiem. W moim przypadku w lewym kole dźwigienka od recznego przy zacisku była zapieczona .... rezebrałem nasmarowałem przeczyscilem złożyłem i ręczny na 3 ząbki petarda... Kontrolka żółta od okładzin (niby) przestała sie juz tak czesto zapalać aczkolwiek zauwazyłem ze potrafi się najczesciej zapalac podczas manewru na parkingu WNIOSEK: poszukam przyczyny koło kostek typu D przy przednich klockach Hamulcowych . Defakto juz mi sie ta kontrolka nie zapala czesta wrecz bardzo rzadko dlatego tez nie wiem czy w ogole bede szukał dziury w całym. Kiedy juz odetchnąłem to jak wiadomo jak nie urok to sraczka.. kolejny problem musiał sie pojawic .. tym razem zniknęły mi kierunkowskazy.. zapalały sie na pare mignięc lub w ogole . Długo nie myśląc wyciągnąłem włącznik od awaryjnych bo tam pyka przerywacz Dostał odemnie pare strzałów z palca i działa raz działa raz nie kiedy nie działa strzał w kostke i działa wiec do wymiany - teraz musze poszukac takiego badziewiastego włącznika bo jest wraz z przerywaczem i zamontowac kolejną... dobrze ze juz zbliza sie lato wiec odstawie skorupe na parking i bede mogl wsiadać na swoje MOTO jak bede mial kolejne problemy to bede opisywał dalej tym raz pozdrawiam i jezeli ktos by mial na zbyciu taki włącznik awaryjnych wraz z tym przekaźnikiem/przerywaczem to chetnie kupie Interesowała byc mnie jeszcze sprawa tego VAG-a nie wiem co to ale chetnie bym kupil kabelek i jakis soft do mojego autka bo chciałbym sobie uruchomic np: otwieranie szyb z pilota czy tam jakies inne bajerki pewnie to tego softu przydała by sie jakas wskazówka lub instrukacja chociaz ciemny w te klocki nie jestem do konca to moze bym sobie poradził ,ale skad kabalek i jak to fruwa to chetnie bym poczytał od kogos wiedzącego pzdr Edytowane 16 Stycznia 2011 przez deebo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #272 Napisano 16 Stycznia 2011 dźwigienka od recznego przy zacisku była zapieczona Masz na mysli sprezynke? Interesowała byc mnie jeszcze sprawa tego VAG-a nie wiem co to ale chetnie bym kupil kabelek i jakis soft do mojego autka bo chciałbym sobie uruchomic np: otwieranie szyb z pilota czy tam jakies inne bajerki pewnie to tego softu przydała by sie jakas wskazówka lub instrukacja chociaz ciemny w te klocki nie jestem do konca to moze bym sobie poradził ,ale skad kabalek i jak to fruwa to chetnie bym poczytał od kogos wiedzącego pzdr Temat kabelkow znajdziesz w innym dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deebo Zgłoś #273 Napisano 18 Stycznia 2011 u mnei zapieczona byla dźwigienka od ręczneg w normalnej pozycji powinna się opierać na blokadzie na zacisku a u mnie była po środku i w ogole nie pracowała ta dźwigienka jest na takiej sprężynce któa tez trzeba bylo zdemontować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jnr83 Zgłoś #274 Napisano 18 Stycznia 2011 MOŻE JA POMOGĘ BO JUŻ SOBIE PORADZIŁEM Twardy hamulec od czasu do czasu był spowodowany nie szczelnością układu który prowadzi powietrze od silnika do serwa. Musisz kolego dokładnie go przejrzeć. Przewód łączy się z takim jakby okrągłym elementem z tyłu silnika (od ścianki grodziowej), żeby dokładnie to obejżeć Musisz zdjąć tą grubą rurę od turbiny. U mnie polegało to na tym że przewód tam jest zaciśnięty na rórce która wychodzi z tego okrągłego elementu (ten element to jest jakiś zawór chyba ) ale u mnie przewód był dobrze zaciśnięty ale cała ta rórka latała luźno w tym elemencie, przez co normalnie było zasysane powietrze z zewnątrz, wystarczyło całą rurkę zalać dobrym klejem i po kłopocie. Słyszałem że u kogoś był pęknięty trójnik który jest na tym przewodzie i też wystarczyło go tylko skleić Kolego podsumowując przejżyj także dokładnie przewody które biegną do serwa, to napewno jakiś pierdół a strasznie drażni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #275 Napisano 21 Stycznia 2011 Koledzy pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #276 Napisano 21 Stycznia 2011 Witam wszystkich!! Mam pewien problem z paskiem tdi 130 km 2001 rok. Otóż gdy dojeżdżam z małą prędkością do skrzyżowania naciskam lekko hamulec to włącza mi się abs ( oczywiście droga jest sucha!!!), przy większych prędkościach i mocniejszym hamowaniu to się nie zdarza. Panowie co może być przyczyną? Proszę o pomoc z góry dzięki Pozdrawiam sprawdź czujniki popraw je i powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roni1989 Zgłoś #277 Napisano 21 Stycznia 2011 czyli muszę sciągnąć 2 przedenie koła tak? i tam są te czujniki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #278 Napisano 22 Stycznia 2011 umnie to zjawisko ustapilo po zmianie klockow hamulcowych mimoze je zeszcze kilka mm bylo przy zmianie musialem tez wyczyscic prowadnice zacisku bo byly zapieczone i podejrzewam ze w tym byl problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #279 Napisano 22 Stycznia 2011 czyli muszę sciągnąć 2 przedenie koła tak? i tam są te czujniki ? Si Zobaczysz,idą do nich kabelki.Wystarczy czasami je docisnąć lub przeczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyrax Zgłoś #280 Napisano 23 Stycznia 2011 Widzę że te cholerne passaty tak mają wszystkie heheh. Po pierwsze woda w pieprzonym serwie najczęściej jak numer serwa kończy się na litere "J". Po drugie pompa vacuum i ten jej super króciec . Wszystkie te usterki są poprostu wadą tych samochodów, sam przerabiałem wszystko w tą zimę. Twardy pedał lub jego brak . Pompe vacuum można na poxiline naprawić ale jak wiadomo jest to fuszera straszna, ja zakupiłem nową pompke i mam z bani, natomiast serwo mi zalało tak że całe nadawało się do kosza. Używka 200 złoty nigdy z literą J na końcu najlepiej z M bo to od audi i wszystko chula że hej dzisiaj. A i zapomniałem dodać o migającej kontrolce świec, oczywiście wina czujnika stopu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach