Skocz do zawartości
Gość marekbie

[B5] Problem z hamulcami

Rekomendowane odpowiedzi

W moim przypadku nie było takiej możliwości, bez problemu to wychodzi po zdjęciu podszybia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
akku wyjdzie bez demontażu tego plastiku na którym są wycieraczki bez problemu.
Ja mam Vectre Silver 720 chyba. Moze jest za duza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akku o większych gabarytach nie wychodzi tak łatwo.Opcja z nożykiem jest najlepsza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,powracając do mojego problemu winą były podkładki aluminiowe przy przewodzie giętkim(tylnym).Po odkręceniu śruby jedna z nich była pęknięta a druga na wykończeniu.Wymiana na miedziane pomogła i przecieków już nie ma.Sprawa załatwiona.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! A u mnie problem objawił sie dziś rano. Otóż jak co dzień wsiadłem odpaliłem, temperatura na zewnątrz około 2 na + dojeżdżam do skrzyżowania bardzo wolno, wciskam hamulec a mój passek?....toczy sie dumnie dalej bo wciśnięty pedał niemalże do oporu na aucie nie robi żadnego wrażenia. Serce w gardle, mokre czoło. Co dziwne...przy następnym hamowaniu wszystko ok: hamulec brzytwa. I to nie koniec. Po południu (po pracy) powtórzyło sie to po raz drugi (pierwsze dziewicze hamowanie - strach w oczach, a przy drugim wszystko w normie). Chyba w ogóle auto oszalało bo jednocześnie przy problemie z hamulcem wyrzucił mi dziś komunikat `airbag fehler` :( Jednym słowem: "kociego rozumu" dostał. Co go boli? Proszę o radę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! A u mnie problem objawił sie dziś rano. Otóż jak co dzień wsiadłem odpaliłem, temperatura na zewnątrz około 2 na + dojeżdżam do skrzyżowania bardzo wolno, wciskam hamulec a mój passek?....toczy sie dumnie dalej bo wciśnięty pedał niemalże do oporu na aucie nie robi żadnego wrażenia. Serce w gardle, mokre czoło. Co dziwne...przy następnym hamowaniu wszystko ok: hamulec brzytwa. I to nie koniec. Po południu (po pracy) powtórzyło sie to po raz drugi (pierwsze dziewicze hamowanie - strach w oczach, a przy drugim wszystko w normie). Chyba w ogóle auto oszalało bo jednocześnie przy problemie z hamulcem wyrzucił mi dziś komunikat `airbag fehler` :( Jednym słowem: "kociego rozumu" dostał. Co go boli? Proszę o radę...
sprawdź serwo i węże doń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec panowie i panie wczesniej opisywałem moj problem odnosnie twardego hamulca. jedym slowem wkur**** SIE I POJECHALEM w koncu do mechanika i co sie okazalo ? przestraszony ze jednak bede musial wymienic pompe vacum av 101 KM TO MOJ MECHANIOR po podłączeniu vacummometru stwierdził ze faktycznie slabe jest to cisnienie wynikiem czego był luźny kruciec.... nie wiem co za kretyn wymyslil w tej pompie kruciec którego nie mozna normlanie wymienić ale mechanik pomodził wyczarował uzył młotka maści i jakiegos fachowego kleju i pomogło.,..... godzine później pojechałęm wymieniłem wszystkie tarcze i klocki w kołach na BOSH....zadowolony wyjechałem w warsztatu ale po jakims czasie odpala sie kontrolka żółta okrągła (prawdopodobnie od hamuców bo mi wczesniej sie swieciła non stop). po przejechaniu paru kilometrów na nowych klockach tarczach i płynie znow zapala sie zółta kontrolka (nie mam komputera - tylko kontrolki w mojej wersji ) i nie wiem teraz co jest gasze silnik.... znika ..zapalam nie siweci sie ... jade kilometr znow pisk i żółta kontrolka ........ mało tego

 

 

Mam słaby ręczny podkreślam po wymianie prawie całego układu hamulcowego mam słaby ręczny zapomniałem o tym wspomniec dla mechanika czy ja teraz musze go gdzies naciągnąć linką czy jak to sie odbywa prosze o podpowiedz mądrzejszych pozdrawiam ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!!

Mam pewien problem z paskiem tdi 130 km 2001 rok. Otóż gdy dojeżdżam z małą prędkością do skrzyżowania naciskam lekko hamulec to włącza mi się abs ( oczywiście droga jest sucha!!!), przy większych prędkościach i mocniejszym hamowaniu to się nie zdarza. Panowie co może być przyczyną?

Proszę o pomoc z góry dzięki

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

deebo może to jest problem z tym ręcznym. Jeśli któreś koło jest przyhamowywane to czujniki odczytują to jako poślizg i włącza się abs/esp podobnie przy zepsutym serwie hamulce się blokowały i pojawiały się te lampki. Ostatnia kwestia to czujnik hamulca nad pedałem może być uszkodzony lub źle zamontowany - brak kontaktu z czujnikiem powoduje automatyczne wyświetlenie kontrolek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@debo, miałem identycznie, problemem okazał się przewód do SERWO (mała dziurka). Po wymianie problem zniknął. Dodatkowo jednak podłączyłbym pod VAG, by się upewnić że to nie co innego, jak np czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zrobiłem w koncu ten ręczny okazało się ze przyczyn nigdy sie nie szuka w naciąganiu linki pod tunelem czy tez podłokietnikiem. W moim przypadku w lewym kole dźwigienka od recznego przy zacisku była zapieczona .... rezebrałem nasmarowałem przeczyscilem złożyłem i ręczny na 3 ząbki petarda...

 

Kontrolka żółta od okładzin (niby) przestała sie juz tak czesto zapalać aczkolwiek zauwazyłem ze potrafi się najczesciej zapalac podczas manewru na parkingu WNIOSEK: poszukam przyczyny koło kostek typu D przy przednich klockach Hamulcowych . Defakto juz mi sie ta kontrolka nie zapala czesta wrecz bardzo rzadko dlatego tez nie wiem czy w ogole bede szukał dziury w całym.

 

Kiedy juz odetchnąłem to jak wiadomo jak nie urok to sraczka.. kolejny problem musiał sie pojawic .. tym razem zniknęły mi kierunkowskazy.. zapalały sie na pare mignięc lub w ogole . Długo nie myśląc wyciągnąłem włącznik od awaryjnych bo tam pyka przerywacz Dostał odemnie pare strzałów z palca i działa raz działa raz nie kiedy nie działa strzał w kostke i działa wiec do wymiany - teraz musze poszukac takiego badziewiastego włącznika bo jest wraz z przerywaczem i zamontowac kolejną... dobrze ze juz zbliza sie lato wiec odstawie skorupe na parking i bede mogl wsiadać na swoje MOTO jak bede mial kolejne problemy to bede opisywał dalej tym raz pozdrawiam i jezeli ktos by mial na zbyciu taki włącznik awaryjnych wraz z tym przekaźnikiem/przerywaczem to chetnie kupie

 

Interesowała byc mnie jeszcze sprawa tego VAG-a nie wiem co to ale chetnie bym kupil kabelek i jakis soft do mojego autka bo chciałbym sobie uruchomic np: otwieranie szyb z pilota czy tam jakies inne bajerki pewnie to tego softu przydała by sie jakas wskazówka lub instrukacja chociaz ciemny w te klocki nie jestem do konca to moze bym sobie poradził ,ale skad kabalek i jak to fruwa to chetnie bym poczytał od kogos wiedzącego pzdr

Edytowane przez deebo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dźwigienka od recznego przy zacisku była zapieczona

Masz na mysli sprezynke?

Interesowała byc mnie jeszcze sprawa tego VAG-a nie wiem co to ale chetnie bym kupil kabelek i jakis soft do mojego autka bo chciałbym sobie uruchomic np: otwieranie szyb z pilota czy tam jakies inne bajerki pewnie to tego softu przydała by sie jakas wskazówka lub instrukacja chociaz ciemny w te klocki nie jestem do konca to moze bym sobie poradził ,ale skad kabalek i jak to fruwa to chetnie bym poczytał od kogos wiedzącego pzdr
Temat kabelkow znajdziesz w innym dziale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mnei zapieczona byla dźwigienka od ręczneg w normalnej pozycji powinna się opierać na blokadzie na zacisku a u mnie była po środku i w ogole nie pracowała ta dźwigienka jest na takiej sprężynce któa tez trzeba bylo zdemontować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOŻE JA POMOGĘ BO JUŻ SOBIE PORADZIŁEM

 

Twardy hamulec od czasu do czasu był spowodowany nie szczelnością układu który prowadzi powietrze od silnika do serwa. Musisz kolego dokładnie go przejrzeć. Przewód łączy się z takim jakby okrągłym elementem z tyłu silnika (od ścianki grodziowej), żeby dokładnie to obejżeć Musisz zdjąć tą grubą rurę od turbiny.

U mnie polegało to na tym że przewód tam jest zaciśnięty na rórce która wychodzi z tego okrągłego elementu (ten element to jest jakiś zawór chyba ) ale u mnie przewód był dobrze zaciśnięty ale cała ta rórka latała luźno w tym elemencie, przez co normalnie było zasysane powietrze z zewnątrz, wystarczyło całą rurkę zalać dobrym klejem i po kłopocie.

Słyszałem że u kogoś był pęknięty trójnik który jest na tym przewodzie i też wystarczyło go tylko skleić

 

Kolego podsumowując przejżyj także dokładnie przewody które biegną do serwa, to napewno jakiś pierdół a strasznie drażni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy pomoże ktoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich!!

Mam pewien problem z paskiem tdi 130 km 2001 rok. Otóż gdy dojeżdżam z małą prędkością do skrzyżowania naciskam lekko hamulec to włącza mi się abs ( oczywiście droga jest sucha!!!), przy większych prędkościach i mocniejszym hamowaniu to się nie zdarza. Panowie co może być przyczyną?

Proszę o pomoc z góry dzięki

Pozdrawiam

sprawdź czujniki popraw je i powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli muszę sciągnąć 2 przedenie koła tak? i tam są te czujniki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

umnie to zjawisko ustapilo po zmianie klockow hamulcowych mimoze je zeszcze kilka mm bylo przy zmianie musialem tez wyczyscic prowadnice zacisku bo byly zapieczone i podejrzewam ze w tym byl problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli muszę sciągnąć 2 przedenie koła tak? i tam są te czujniki ?

 

Si :)

 

Zobaczysz,idą do nich kabelki.Wystarczy czasami je docisnąć lub przeczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że te cholerne passaty tak mają wszystkie heheh. Po pierwsze woda w pieprzonym serwie najczęściej jak numer serwa kończy się na litere "J". Po drugie pompa vacuum i ten jej super króciec :D . Wszystkie te usterki są poprostu wadą tych samochodów, sam przerabiałem wszystko w tą zimę. Twardy pedał lub jego brak :D. Pompe vacuum można na poxiline naprawić ale jak wiadomo jest to fuszera straszna, ja zakupiłem nową pompke i mam z bani, natomiast serwo mi zalało tak że całe nadawało się do kosza. Używka 200 złoty nigdy z literą J na końcu najlepiej z M bo to od audi i wszystko chula że hej dzisiaj. A i zapomniałem dodać o migającej kontrolce świec, oczywiście wina czujnika stopu :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności