Skocz do zawartości

deebo

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O deebo

  • Urodziny 07.08.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Daro
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. a czemju moj nie ? pochwal sie z czego moze wynikac ta różnica . Moze moj tez ogarnia tylko cos zle robie
  2. np cos takiego ? http://allegro.pl/vcds-12-12-vag-hex-can-k-gratis-i5802162505.html#thumb/2 Czy tym kablem bede mogl juz robic wiecej np zmiana przebiegów / wgrywanie map ?
  3. Dobra udało mi sie zrobić również kwestie domykania szyb Kupiłem taki kabelek http://allegro.pl/interfejs-obd2-fiat-alfa-lancia-vag-kkl-usb-fv-i5678534979.html Ma on w sobie 4 pozycjie do przełączenia nie wiem do czego to służy I teraz : udało mi sie zrobić: - aktywacje domykania szyb czeskim programikiem - POLSKI VAG skasować błędy silnika - POLSKI VAG skasować błedy modułu komfortu ( jakis tam był) ale niestety nie moge nic zrobić w VCDS lite 1.2 test wykonany port OK - jedyne do udało mi sie zrobić to test zegarów. Reszta nie widzi mojego kontrolera jak próbuje wejsc np w silnik po krótkim czasie wyskakuje błąd po angielsku ze jest za duzo błędów zeby kontynuować ALBO mam za słaby kabelek albo cos robie nie tak. Dobrze ze chociaz opcje błędów silnika moge skasować w POLSKIM VAG 2.5 szkoda tylko ,ze nie moge odpalić bloków pomiarowych w VCDS lite Silnika bo chciałem zdiagnozować swoją przepływkę tak jak tu : NO i SUmujące pytanie robie cos źle na tym kablu KKL ,że VCDS nie działa mi praktycznie nic czy powinienem kupić jakiś droższy kabel JAKI ? Będę wdzięczny za ODP
  4. Super dzieki za info a jeszcze jakbym napisał ze mam paska 1,9 TDi AVB 101 km bez FIS-a ( swoja droga brakuje mi sredniego spalania info) w wersji comfortline z 2002 roku to jest szansa okreslic czy tam da sie to zrobic ? . bez podania numeru modułu . Dodam ze elektycznie z klucza opuszcze i zamkne szyby . Mam tez alarm dodatkowy jakis CHALLENGER , ktory powoduje ze po nacisnieciu z dodatkowego piota zamkniecie auta zamyka wszystkie szyby jesli zostana jakiekolwiek otwatre. Niestety rozne proby z dodatkowego pilota otwarcie nie powoduje otworzenie szyb .
  5. Witam a ja mam pytanie poniewaz chcialbym odpalic sobie funkcje domykania i otwierania szyb z pilota za pomocą tego czeskiego programu. Zainstalowalem odpalilem i ujrzałem ze w opcjach chce kabel pod COM 1,2,3,4,5,6.. etc . Nie mam jeszcze kabla, ale co... mam rozumiec ze kabel usb nie podejdzie ? czy trzeba zrobic jakis myk bo chcialem zakupic na USB z mysla o odpalaniu w przyszlosci VCDS-a. Swoją drogą jaki kabel polecacie ? a moze ktos chce odpsrzedac bo juz nie potrzebny Pozdrawiam
  6. Panowie podpowiedzcie mi czy bylo juz opisywane o funkcji wlaczenia kierunkowskaza ? Moj kolega w starszym pasku ma tak ze jak dotknie manetke czy lewo czy prawo to ma 3 mrugniecia 1998 rok Moj pasel 2002 fl nie ma tej funkcji dzieki nie moge namierzyc postow i czy w ogole mozna to uaktywnic jakos
  7. Otóż są momenty w grubszych skalak prędkości gdzie to troszkęustępuje.. zauważyłem naprzykład żae na łuku czy w prawo czy lewo troszkę ustepuję , ale im większa proędkość to wszystko podskakuje Dlatego pytałem czy ktoś już miał tego typu problem i czy miał ktoś przypadek z wewnętrzmymi przegubami .. bo głównie odczuwalne jest to przy przyśpieszeniu ale zaczyna się od 100 km/h. Kierownica również skacze góra dół 130 -140 -160 km/h. hmm Zanim będę robiłzadyme u mechanika to wole podpytać może ktoś już cos takiego przerabiał..
  8. Witam Forumowiczów Panowie mam taki objaw w samochdozi Vw Passat 2002 kombi 101 km TDI. Otóż po przekroczeniu 100 / h pojawiają się drgania im więcej jadę tym są mocniejsze. Drgania nie dają efektu nie wyważonych kół ( pomimo tego i tak je ponownie wyważałem ) ponieważ kierownica nie lata na lewo i prawo tylko wszystko skacze. EFEKT jest taki jak by kołatanie półośki ( jakby była nie wyważona ) Kiedy daję gazu to sie nasila kiedy odpuszczam znika częściowo . To SAMO JAK ma obciażenie i powyżej załóżmy 120 km/h jadąc pod górkę i dając gazu czuć jak kierownica podskakuje i odczuwalne jest to również na kabinie samochodu. Może to być objaw przegubów wewnętrznych ? ktoś miał taki objaw ? do czego się przyczepiać nadmienie tylko ,że to powstało po wymianie koło dwumasowego i sprzęgła . Niby dobry mechanik poskładał mi wszystko i jest OK ale to drganie mnie mocno zastanawia być może jest to przypadek i po skręceniu wszystkiego coś uległo zniszczeniu . niemal pewien jestem ,że to nie jest wina kół było dobrze przed robociozną. słyszałem opinie o tych przegubach wewnętrznych. ( lub krzywa półośka ?? ) nie wiem sam proszę o waszą opinię
  9. ile taka impreza ciebie kosztowała ? Ale chyba tak jak piszecie oleje temat za dużo już wsadziłem kasy w swojego. więc chyba musze go pogonić . szkoda bo wszystko robiłem na tiptop pod siebie ale co chwila coś...
  10. olej na bieżąco niedawno po wymianie. cartrol leje cały czas .. ciekawe czy wałek sie nie wytarł nie wiem wlasnie czy to ruszac (jeszcze)
  11. no okej czyli co mam sie za to zabierać czy sprzedawać bo się nie opłaca ?
  12. Panowie proszę o poradę Otóż od jakiegoś roku czasu przy pierwszym uruchomieniu silnika AVB 101 KM cykają mi (chyba ) zawory po sekundzie - 2 cichną . Jak kupiłem AUto jakies 2,5 roku temu tego objawu w ogole nie było. Dziś to cykanie po nocce jest dłuższe są mrozy i dochodzi nawet do około 15 sekund tego cykania . Rozumiem ze moze olej musi dosc tylko dlaczego kiedys tego nie mialem a dzis coraz dłużej to cyka. Co warto sprawdzić może pompa oleju nie domaga ? Jakies opinie porady ? Pozdrawiam
  13. Witam Panowie po wymianie w AVB 101 KM rozrżadu INA (komplet ) huczy przy okolo 2000 obr ustanie ? czy jechać na poprawkę ? Podobno mechanik twierdzi ,ze ustanie , ja odnosze wrazenie ze pasek za mocno jest napiety
  14. Witam panowie na wstępie przepraszam żę pozyczyłęm sobie zdjecie od kolegi z postu wczesniej. Mam problem mam silniek AVB w passacie 101 KM FL 2002 Otóż po ostrzejszej jeździe a miescu nr 3 na zdjęciu leci mi dym , po przyjrzeniu się poprostu gotuje się w tym miejscu i siękopci. Postanowiłem wymienic uszczelkę między rurą a kolektorem. Okazało się ze w miejscu nr 3 miedzy rurą od egr a kolektorem po demontazu ktoś zaślepił ten otwór blaszką. zdziwiony zamontowałem nową uszczelkę i tak zostawiłem. uszczelkę wymieniłem również na górze rurki przy egr bo było wszystko zaszczane olejem. po złożeniu nic to nie dało znowu się w tym miejscy kopci jak go mocno rozgrzeje. dodam ,że jak odłącze przewód idący czarny do rury od egr do filtra powietrza( grubej rury ) chyba odma , to wypuszcza ona dym podczas pracy silnika i jest tam w środu mokro po włożeniu palca . Na górze EGR na kapeluszu jest przewód , który na samym końcu poprostu jest odłączony. Martwi mnie kopcenie z tego miejsca ,zeby mi się samochod nie zapalił. Nadmienie ,ze w jeździe żadnego problemu nie ma ... Ma ktoś jakieś pomysły ? mogę jeszcze nagrać fimik jak wygląda cała sprawa jesli ktos bylby w stanie pomoc bo nie chcem tak jeździć. bez porady co zrobić w takim przypadku proszę o poradę wkładam 3 filmiki które podpowiedzą może o co mi chodzi : linki youtube 1.http://www.youtube.com/watch?v=tQj4Jh8mrNQ&feature=youtu.be niestety w tej wersji mało widać to dymienie bo byłmało nagrzany ale na początku filmiku troszkę widać . Kwestia jest taka ,że jak przegonie paszczaka wysiade i odrazu podniosę maskę do tego dymu z tego miejsca jest dosc sporo jednak z upływem dosc krótkiego czasu przy włączonym silniku ten dyn znika. Orginalna wersja nieskonwertowana filmiku pokazuje dokładniej ten dymek. boje się ,ze mi sięauto zajmie co robić jak ZYć ? oraz dwa linki niestety w gorszej jakości ale tez pokauje moj problem http://www.youtube.com/watch?v=UqkzU_SmVUs&feature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=OlUOLtGInjg&feature=youtu.be To wszystko to niby pierdoła wszystko działa poprawnie wężyk od EGR od czapki podłaczyłem pod czujnik tak jak byc powinno z prawej strony silnika efekt ? troszkę żwawszy co mnie zdziwiło. Natomiast te dymienie z rury od egr kolo kolektora na łaczeniu mnie tylko niepokoi.Dodam ,że po uruchomieniu silnika bez względu na to czy zimny czy ciepły nawet po krótkim postoju puszcza chmurę białą gryzący zapach. poza tym zero chmury podczas jazdy....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności