Skocz do zawartości

u76

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O u76

  • Urodziny 09.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Tak tylko przed tą cała gimnastyką, również i z wymiana rozrządu (2 lata temu) żadnych podobnych "efektów" dźwiękowych nie było
  2. Z podobnym problemem. Jakiś miesiąc temu wymieniłem termostat, czujnik G2/62, pompę wody. Z ogrzewaniem nie mam problemów, silnik się nie przegrzewa i trzyma około 90*. Brak spalin w zbiorniczku, płynu nie ubywa. Niestety w nagrzewnicy bulgocze. Po zdjęciu węży (jeden i drugi) z nagrzewnicy na biegu jałowym płyn nie leci i dopiero po podwyższeniu obrotów zaczyna krążyć. Czy coś jest niedrożne, czy może to być UPG? Dodam jeszcze, że przed wymianą pompy też bulgotało
  3. Z tymi "nowymi" to rożnie bywa. Wymieniałem dokładnie rok temu cały komplet LUK (nowy rzecz jasna nie w ASO) i niestety na dzień dzisiejszy problem powrócił. Przy porannym ruszaniu wpada cała buda w "drgawki" co ewidentnie wskazuje na DKZ. Podobno wyegzekwowanie warunków gwarancyjnych w firmie LUK graniczy z cudem. Zawsze znajda jakieś usprawiedliwienie (chociażby montaż bez użycia specjalnego oprzyrządowania, a rzadko który warsztat ma to cudo na wyposażeniu). I znowu inwestycja. Może tym razem skusze się na regenerację (np. w Gąskach pod Koszalinem)
  4. u76

    Wibracje podczas LOGowania 003

    Jakieś pół roku temu czyściłem tę część dolotu. O dziwo był czysty. Może to n18? Sprawdziłem podciśnienie prze EGR (-0,7 bara). Podobnie przy gruszce turbo (na jałowym -0,7 bara). Mam zaworek n18 wiec podmienię i zobaczę jaki będzie skutek.
  5. u76

    Wibracje podczas LOGowania 003

    Niestety zimny. Ale dziś zauważyłem taki sam objaw kiedy rano po uruchomieniu auta i przejechaniu kilkudziesięciu metrów zatrzymałem się na światłach i delikatnie "przegazowałem" silnik. Znowu wibracje i kłęby dymu po zdjęciu nogi z gazu. Trwa to chwilę zanim wróci do normalnej stabilnej pracy. W ECU żadnych błędów.
  6. Witam! Mam dziwne objawy podczas logowania grupy 003 BS. Silnik wchodząc na obroty zaczyna wibrowań a z tyłu kłęby dymu. To samo przy "schodzeniu" z obrotów. Sam LOG wygląda poprawnie (kiedy n18 wysterowany jest na 65%[ON] to wartość przepływu powietrza wynosi około 175 mg, a kiedy n18 na 19,9 %[OFF] to przepływ około 490 mg)... W aucie wszystko wyłączone (klima).
  7. u76

    1.9 TDi 131KM AVF

    Zrób prawidłowe LOG`i. Inaczej tego nikt nie ruszy! Dynamiczne - tzn w czasie jazdy na trzecim biegu z pedałem gazu w podłodze, a nie 'przygazówki' na jałowym (jak u ciebie).
  8. W zasadzie obojętne, ale najłatwiej zgodnie z kolejnością zapłonu, t.j. 1-3-4-2
  9. To bardzo delikatnie. Na naszym forum znalazłem info że 20 Nm ale w silniku VP. A tu przy dużo większym obciążeniu wałka tylko 8 Nm + 90*... To dane z ELSY??
  10. Może ktoś z Was się orientuje jakim momentem dokręcić 'stopki' z panewkami mocujące wałek rozrządu w silniku PD?
  11. Przede wszystkim zrób poprawnie LOGi dynamiczne. To znaczy:długa prosta, trzeci bieg, pedał przyśpieszenia max (nie odpuszczasz nawet na moment), logujesz 0d 1500 rpm do ok. 4000 rpm - kanały 008, 010, 011 (każdy osobno póki co). Czyli musisz zrobić przynajmniej trzy rundy najlepiej z kimś kto będzie obsługiwał laptopa. Aha zagrzej silnik do przynajmniej 80-82 stopni (zobacz np kanał 001 4 kolumna). Wówczas ludzie którzy potrafią to zinterpretować, na pewno coś napiszą...
  12. No tak jest u mnie. Czyli dla zdrowia silnika należałoby pozbyć się kata..?
  13. ...a jak po analizie logów można wywnioskować że katalizator jest niedrożny??? Które log`i na to ewentualnie wskazują?
  14. Ponieważ taki numer mam u siebie. Po prostu chcę się upewnić ponieważ auto po powrocie od...powiedzmy....mechanika jakoś słabiej się zbiera. I od razu w głowie rodzi się podejrzenie (w moim przypadku uzasadnione niestety) że ów "uczciwy" mechanik mógł dokonać podmiany. Z analizy różnych ofert z allegro dochodzę do wniosku że przepływka z końcówką numeru ....055 stosowana była w silnikach AVB a ...027 w AVF. A może się mylę... W ETCE dla silnika AVB i AVF są faktycznie różne numery tej części (w całości z obudową).
  15. Pytanie dotyczy numeru przepływomierza BOSCH (sam wkład) jaki stosowano w silnikach AVF (130 KM) rok 2004. Czy był to F 00C 2G2 055, czy F 00C 2G2 027. I jeszcze jedno: czy przepływka od silnika 101 KM sprawdzi sie w 130 KM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności