-
Liczba zawartości
98 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O grabol
- Urodziny 07.03.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań / Słupsk
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
grabol obserwuje zawartość → Cykliczny SPOT Grupy Wlkp. ......, Nowe, węższe opony, problem na koleinach, VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów i oraz 7 innych
-
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
grabol odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Polecam GoodYear Ultra Grip 8. Ulepszona konstrukcja 7mki. Warto. -
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
grabol odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
Ja jestem zadowolony z Goodyear ultra grip 8. Na tych oponach czuje sie wyśmienicie -
Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie
grabol odpowiedział temat → Ogólno-techniczny
A gdzie dokładnie zamówiłeś? -
Cześć, potrzebuję zresetować ECU, na razie jedynie co przyniosło skutek do odłączenie minusa na noc. Potrzebuję szybszego sposobu, próbowałem: - zdjęcie plusa na 15 minut (nawet i dłużej) - zdjęcie minusa na ponad pół godziny - zdjęcie obu klem na ponad 15 minut Niestety wyżej wymienione sposoby nie działają. Znalazłem coś takiego http://www.passatworld.com/forums/42-club-b5/157204-diy-engine-computer-reset.html niestety nie bardzo rozumiem 2giego kroku. Mógłby ktoś mi to wyjaśnić? Będę wdzięczny za wszelką pomoc!
-
problem z czujnikiem oleju,komunikat- (oil sensor workshop)
grabol odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie łączy się z silnikiem tylko wtedy gdy kręci a nie odpala, wtedy i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny (automat) oraz świecą się ikony esp i abs. W inne moduły mogę wchodzić. Cóż podjadę zaraz na parking i spróbuję się połączyć. @@ edit Błędy; 18258 - Magistrala can brak sygnału ze sterownika silnika 1314 - Sterownik silnika magistrala Can brak sygnału I teraz pytanie - czy pompa paliwa może zakłócić komunikację z silnikiem? Jeśli nie, to szukając na tę chwilę przychodzi mi jedna myśl: Pare dni temu nadkole z prawej strony ostro napierniczało podczas jazdy, troche je poprawiłem i niby ok... piszę to ponieważ czytam właśnie o czujniku w przednich kołach... o co chodzi? Być może go rozwaliłem i dlatego nie może się nic skomunikować z kompem? -
problem z czujnikiem oleju,komunikat- (oil sensor workshop)
grabol odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Rozumiem... elektryk wymienil przekaznik i powiedzial ze jesli padnie kolejny raz, to pompa... coz myslalem ze jednak bedzie mozna po kosztach... -
problem z czujnikiem oleju,komunikat- (oil sensor workshop)
grabol odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Cześć, a czy jest możliwość by przez ten czujnik nie ruszała pompa paliwa? FIS wywala mi ten błąd, ale nie mogę połączyć się z komputerem silnika via VAG... Próbuję rozwiązać problem, pasek odpala raz na 100, jak pompa załączy. Mechanik popsikał wd40 w sensor pod miską olejową, odpalił ze dwa razy a potem zdechł. Potem po nocy znów odpalił ze 3 razy i zdechł. Dziś już nie chce odpalać I teraz nie wiem, nie chce pchać się w koszta, bo jak wymienię pompę a nadal będzie to samo to się potne... -
Na forum było o przednich, myślałem że dla tylnych jest jakiś inny myk. Dzięki!
-
Witam! Do tylnych lamp od jakiegoś czasu zaczęła dostawać się woda, na ten moment lampy są trochę zasyfione... chce je wyczyścić. Czy wystarczy odkręcić lampy i pójdzie prosto i gładko, czy też trzeba będzie użyć bardziej wyrafinowanych metod? Chodzi mi o zdjęcie klosza. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
Dwa pytania: 1) rozumiem że dynamiczne logować na Meas. Blocks ? 2) przy logowaniu Basic Settings - 04: 000, 003 wyskakuje mi 'engine workshop' po czym wzrastają obroty silnika, wyłączyłem bo się przestraszyłem czy to normalne? dzięki za info!
-
1) otwórz moduł i sprawdź czy nie jest zielony, choć jeśli nie możesz się nawet z nim połączeń, to pewnie będzie do wymiany 2) dochodzi prąd do drzwi w ogóle?
-
Kolego nie ma zdjęcia, wrzuć gdzieś i podeślij link.
-
Moim zdaniem, co do szarpnięć, problem może polegać na tym, że tiptronic to skrzynia 'ucząca się', jeżeli wcześniej brykaliście dość dynamicznie, skrzynia myśli że chcecie rwać laki z samego rana i tym samym odczuwalne jest szarpnięcie. Spróbujcie pojeździć spokojnie, a z rana na test. Powodzenia.
-
Kto śmiga z Poznania oprócz ormowca i kmalinka?
-
Kiedyś mi się też ********zielił, kupiłem używany, po pół roku to samo. Wreszcie kupiłem podróbe za 150 PLN z gwarancją i jestem zadowolony