Skocz do zawartości

grabol

  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grabol

  • Urodziny 07.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań / Słupsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Polecam GoodYear Ultra Grip 8. Ulepszona konstrukcja 7mki. Warto.
  2. Ja jestem zadowolony z Goodyear ultra grip 8. Na tych oponach czuje sie wyśmienicie
  3. grabol

    Reset komputera

    Cześć, potrzebuję zresetować ECU, na razie jedynie co przyniosło skutek do odłączenie minusa na noc. Potrzebuję szybszego sposobu, próbowałem: - zdjęcie plusa na 15 minut (nawet i dłużej) - zdjęcie minusa na ponad pół godziny - zdjęcie obu klem na ponad 15 minut Niestety wyżej wymienione sposoby nie działają. Znalazłem coś takiego http://www.passatworld.com/forums/42-club-b5/157204-diy-engine-computer-reset.html niestety nie bardzo rozumiem 2giego kroku. Mógłby ktoś mi to wyjaśnić? Będę wdzięczny za wszelką pomoc!
  4. Nie łączy się z silnikiem tylko wtedy gdy kręci a nie odpala, wtedy i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny (automat) oraz świecą się ikony esp i abs. W inne moduły mogę wchodzić. Cóż podjadę zaraz na parking i spróbuję się połączyć. @@ edit Błędy; 18258 - Magistrala can brak sygnału ze sterownika silnika 1314 - Sterownik silnika magistrala Can brak sygnału I teraz pytanie - czy pompa paliwa może zakłócić komunikację z silnikiem? Jeśli nie, to szukając na tę chwilę przychodzi mi jedna myśl: Pare dni temu nadkole z prawej strony ostro napierniczało podczas jazdy, troche je poprawiłem i niby ok... piszę to ponieważ czytam właśnie o czujniku w przednich kołach... o co chodzi? Być może go rozwaliłem i dlatego nie może się nic skomunikować z kompem?
  5. Rozumiem... elektryk wymienil przekaznik i powiedzial ze jesli padnie kolejny raz, to pompa... coz myslalem ze jednak bedzie mozna po kosztach...
  6. Cześć, a czy jest możliwość by przez ten czujnik nie ruszała pompa paliwa? FIS wywala mi ten błąd, ale nie mogę połączyć się z komputerem silnika via VAG... Próbuję rozwiązać problem, pasek odpala raz na 100, jak pompa załączy. Mechanik popsikał wd40 w sensor pod miską olejową, odpalił ze dwa razy a potem zdechł. Potem po nocy znów odpalił ze 3 razy i zdechł. Dziś już nie chce odpalać I teraz nie wiem, nie chce pchać się w koszta, bo jak wymienię pompę a nadal będzie to samo to się potne...
  7. Na forum było o przednich, myślałem że dla tylnych jest jakiś inny myk. Dzięki!
  8. Witam! Do tylnych lamp od jakiegoś czasu zaczęła dostawać się woda, na ten moment lampy są trochę zasyfione... chce je wyczyścić. Czy wystarczy odkręcić lampy i pójdzie prosto i gładko, czy też trzeba będzie użyć bardziej wyrafinowanych metod? Chodzi mi o zdjęcie klosza. Z góry dzięki za odpowiedź.
  9. Dwa pytania: 1) rozumiem że dynamiczne logować na Meas. Blocks ? 2) przy logowaniu Basic Settings - 04: 000, 003 wyskakuje mi 'engine workshop' po czym wzrastają obroty silnika, wyłączyłem bo się przestraszyłem czy to normalne? dzięki za info!
  10. 1) otwórz moduł i sprawdź czy nie jest zielony, choć jeśli nie możesz się nawet z nim połączeń, to pewnie będzie do wymiany 2) dochodzi prąd do drzwi w ogóle?
  11. Kolego nie ma zdjęcia, wrzuć gdzieś i podeślij link.
  12. Moim zdaniem, co do szarpnięć, problem może polegać na tym, że tiptronic to skrzynia 'ucząca się', jeżeli wcześniej brykaliście dość dynamicznie, skrzynia myśli że chcecie rwać laki z samego rana i tym samym odczuwalne jest szarpnięcie. Spróbujcie pojeździć spokojnie, a z rana na test. Powodzenia.
  13. Kto śmiga z Poznania oprócz ormowca i kmalinka?
  14. Kiedyś mi się też ********zielił, kupiłem używany, po pół roku to samo. Wreszcie kupiłem podróbe za 150 PLN z gwarancją i jestem zadowolony
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności