cichykla
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cichykla
- Urodziny 06.02.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Żarnowiec
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2005
-
4motion - dziwny odgłos przy ruszaniu
cichykla odpowiedział Waldus66666 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Zgadzam się z kolegą wyżej spawdz poduszki -
Witam wszystkich chce sobie kupic ten kabel i sprawdzić przebieg mojego autka http://allegro.pl/vag-k-can-1-4-usb-licznik-immo-diagnoza-opisy-i1321259439.html Mój pasek jest 1999 roku 1.8t. Czy to prawda że można sprawdzić orginalny przebieg ,cofnąć licznik i dorobić kluczyk z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam. _scalone
-
Witam odświeżę ten temat dlatego że może komuś pomogę. Podpiołem w końcu mojego paska pod komputer okazało się że jest do wymiany czujnik temperatury wody który pokazywał -22 stopnie o powinień pokazywać 70 w plusie to powodowało że passat chodził na wolnych na ponad 1000 obrotow, po wymianie czujnika biegi wchodzą idealnie.Pozdrawiam
-
Wystarczy podjechać na stacje diagnostyczną i stestować amortyzatory koszt 20-30 zł.
-
Bo czasami tak jest sprzedaje komuś b5 za 5 koła plus jakiś wóż czasem i dwa.
-
Witam ponownie dziś już moge powiedzieć troche więcej o tej skrzyni bo dośc dużo nim jeżdżę a mianowicie wystarczy przerzucić na tiptronic traktowac skrzynie jak manual i jazda jest bardzo płynna bez jakich kolwiek szarpnięć (popuszczam tylko gaz przy zmianie biegów).A tak w ogóle wygląda to tak wrzucam D zero szarpnięcia potem wrzuci sobie ładnie 2 i przy wrzuceniu 3 jakby dodal sobie gazu np. mam 2.5 tysiąca a on podkręci obroty do prawie 4 tysięcy i wtedy szarpnie tak samo ma sie sprawa z 4 no a 5 już wchodzi bajka. Jak jade bardziej delikatnie to szarpnięcie jest mniejsze. A co do tego czy była to okazja powiem wam tak że miałem już w swoim życiu ponad 20 aut zarejestrowanych na mnie nie licząc tych które były tylko na sprzedaż i jak do tej pory na każdym z nich coś zarobiłem nawet jak trzymałem auto ponad rok więc mysle że nie jest tak żle (nie jestem handlarzem tylko lubie zmieniać często wozy).
-
2002 z listopada przebieg realny bo sprawdzony
-
Przejechałem już tysiaka na nowym oleju i zero ubytku, więc może będzie dobrze. Ten kolo od którego wziołem paska był troche zielony co było po nim widac, mówił że zaraz ja go sprowadził powymieniał wszyskie oleje a po autko pojechał do niemiec osobiście miał go nie cały rok. Pasek ma obecnie przejechane 232 tysiące. Myśle że jak podnie skrzynia to włoże manualną napewno będzie taniej.
-
Witam może to tylko ciężarek od felgi odpadł.
-
Dodam jescze że po wymianie oleju silnik chodzi ciszej i jest mniej słyszalny w środku.
-
Jak wymienił olej w skrzyni to jeszcze nie szarpała zaczeła po zimie tak mi powiedział. W serwisie po diagnozie powiedzieli mu że są to jakies wysprzęgliki w skrzyni do wymiany, co do silnika to lipa bo jeżdzi na mineralnym własnie kupiłem Castrola EDGE Turbo-Diesel 5w40 i będę zaraz wymieniał. A tu daje link od tego paska http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1084027451
-
Tak sprzedający był bardzo uczciwy o wszystkim mi powiedział mówił że olej wymieniał w skrzyni jesięnią i płacił 140 zł. za litr. (więc ma dobre pół roku). Autko kupiłem za 15 tysięcy więc mysle że była to dobra cena. Dodał jeszcze że był w serwisie vw w słupsku i tam chcieli 1900zł za naprawe tej skrzyni.
-
Witam wszyskich mój problem leży w tym że skrzynia jaką mam w moim pasku tiptronic 5 biegowa szarpie przy wrzucaniu biegu 3 i 4 jak mu depnę do 2.5 tysiąca obrotów i puszcze gaz to przerzuci bez szarpnięci. Moje autko to passat b5 fl 2002 kombi 1.9 tdi 130km. Poprzedni właściciel powiedział mi że najprawdopodobniej są to wysprzęgliki które trzeba wymienić w skrzyni. Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam
-
Jak kupiłem mojego paska a było to 3 tygodnie temu to dostałem fakture na której był wymieniony rozrząd cześci plus wymiana 1400zł.
-
u mnie też swiece pala sie około 10 sekund, ale zapala po sekundzie