Skocz do zawartości

sliwadamian

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sliwadamian

  • Urodziny 22.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wroclaw

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. program jest full wersaj, zarejestrowany.
  2. Witam, mam taki problem, kupiłem około rok temu vaga. Używałem sporadycznie, ostatnio sprawdzałem błedy w rodziców t4 i odrazu zrobiłem domykanie szyb w moim 3BG tym czeskim programem Motordiag. Kiedyś już próbowałem to zawiesił mi się moduł komfortu. Teraz wszystko chodzi elegancko tylko nie mogę się połączyć z żadnym sterownikiem!! powiedzcie mi czy coś mogło się zablokować czy po prostu padł kabel. odłączałem akku , nic nie dało:(
  3. Witam, mam problem ponieważ powyżej 100km/h zaczyna drgać mi samochód, przy 150 to uczucie jakby miał sie rozpaść a później jest już lepiej . Opony są świeżo zakładane, wywarzane, koła proste, pierścienie centrujące są nowe. Czy takie objawy mogą robić wybite wahacze albo końcówka, bo coś czasem mi puknie w kole, wydaje mi sie że wahacz sie kończy:(
  4. Witam, mam taki problem,gdy zrzucę na luz i dojeżdżam do świateł tylko hamując przez chwile spadają obroty (poniżej 800) auto delikatnie drży po zatrzymaniu się , przez parę sekund tak jest a później wraca do normalnej pracy. Zauważyłem, że zdarza się to tylko przy włączonej klimie. Autko Passat3BG, silnik: AVB 1.9 TDI PD.
  5. Powiedz jaki masz fotel??? w kubełku da sie wyjąc wnętrze fotela, tzn. uchylic. Wtedy łatwo dostać sie do sprężyn które jak jest zimno skrzypią jak głupie:) przeżyłem to w dwóch fotelach:)
  6. Na poczatku 87' Vw jetta Gti potem 93' golf III TD potem 93' golf III gt special potem 95' honda Civic coupe Vtec i jescze 92' Audi b4 w gazie A teraz 97' Passek Tdi:) P.S dodam ze mam 20 lat i prawko od 2 lat, wiec przebieg niezly;p a wszystkie auta prucz Hondy ( to byl przypadek ze kupilem , tydzien nia jezdizlem i sprzedalem, CO NIEMIEC TO NIEMIEC! ) wszystkie byly w stanie idealnym, bezwypadki:)
  7. sliwadamian

    N75

    a ta spinke to skad wziac potem?? skoro ja psujemy?
  8. Witam, mam problem z paskiem 97 AFN. mam blad silnika 00519 - Czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym (g71), dzis chcialem zrobic logi i przy 3 tys wlacza tryb awaryjny. I teraz nie wiem co mma zrobic zeby wiedziec co zmienic, zaczyna meczyc mnie ten tryb:/ pomozcie prosze:) pisze bez polskich znakow, wiem przepraszam ale mam lape w gipsie i pisze jedna reka;p
  9. sprawdź modul komfortu, on steruje tym wszystkim, może gdzies zawilgotniał, są dwie opcje, albo odepnij listwy progowe odsuń wykladine wyciagnij modul i sprawdz styki, a druga opcja wyciagnij dywanik z pod nog, i jak nagrzejesz silnik wal pełną moc gorącego powietrza na nogi;) niech schnie;)
  10. tzn ze u mnie jest zintegrowany ten od temp z tym od cisnienia??bo jak nie to gdzie to cholerstwo jest;/?
  11. to znalazlem ale czujnika tgakiego nie mam:) u mnie jest tylko czujnik od temperatury i zara obok ten n75, siedzialem godzine z lusterkiem i nic nie znalazlem, dlatego napisalem:)
  12. Witam , mam pewien problem , po podlaczeniu vag-a wyskoczyl mi blad silnika 00519- czujnik cisnienia ukladu dolotowego G71. Mam passka 97' ale w kodzie jest w czyli 98, silnik AFN i moj rpoblem polega na tm ze za cholere nie moge znalesc czujnika. przeczytalem juz wszystkie mozliwe posty na forum i nie znalazlem odpowiedzi na to. Auto jest troche slabsze niz wczesniej, czuje tak jakby 90 km, no i czasem wlacza sie tryb awaryjny. Sory za ortografie ale łapa w gipsie ;/ z gory dzieki:)
  13. wszystko ok ale miedzy dzwiami a boczkiem jest duzo wilgoci, jak wlozysz gabke to miesiac czasu i bedzie ci fura trupem smierdziec;p
  14. Dzis dostalem vaga, sprawdzilem wyszedl blad czujnika cisnienia w dolocie G71, nr 00519, w ogole tak jakbym wlasnie nie mial cisnienia, turbo dziwnie chodzi, dziala ale slabo. musze kupic ten czujnik ale nie wiem, tam na dolocie sa dwa, najpierw chyba ten egk przykrecany do dolotu , a potem ten g71 wkladany do niego?? dobrze mowie?? z gory dzieki chlopaki. spokojnych swiat
  15. Teraz tak: podmienilem przeplywke na nowa, sprawdzilem n75, sprawdzilem weze, ciagle to samo, wydaje sie znajomemu mechanikowi ze turbo nie trzyma cisnienia, ciagle czekam na vaga, podepne i bedzie wiadomo:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności