Skocz do zawartości

Waldus66666

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Waldus66666

  • Urodziny 24.09.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014
  1. Jak mogę zdiagnozować "pływający" termostat? Tak jak pisałem problem pojawia się mocno okazjonalnie. Jak wcześniej jeździłem z podpiętym VAG-iem to wskazania temperatury cały czas oscylowały między 86-88 więc wnioskuję, że termostat działa ok.
  2. 1 - Dlaczego ELM 327 - tylko taki miałem od kogo pożyczyć. 2 - Po co chcę go wozić - okazjonalnie spada mi wskazanie temperatury płynu chłodzącego. Chcę sprawdzić czy to wina czujnika czy szafa świruje. Mając podłączony interfejs jak tylko zobaczę na zegarach, że temperatura spadła to odpalam laptopa i sprawdzam wskazania z czujnika (ELM 327 to potrafi). Jeżeli interfejs będzie pokazywał 86-88 stopni a zegary na przykład 50 to wnioskuję, że w dziwny sposób uszkodzone są zegary (były wcześniej testowane VAG-iem i na VAG-u w całym zakresie wskazówka temperatury chodziła). Jeżeli odczyt z interfejsu będzie zgodny z tym co pokazują zegary to znaczy, że czujnik świruje i muszę go wymienić. Chyba, że moje rozumowanie jest niepoprawne???
  3. Nie wiem czy to właściwy topic ale mam takie pytanie. Pożyczyłem od kolegi interfejs bazujący na ELM 327 z Bluetooth. Czy interfejs ten może być permanentnie włożony do złącza OBDII (na przykład przez tydzień czasu)? Nie chce mi się go podłączać i wyjmować przy każdej jeździe samochodem? Czy może coś się zepsuć? Czy po nocy może mi się na przykład rozładować akumulator? Auto jest jeżdżone codziennie.
  4. Chciałbym wykorzystać Climatronika do podglądu temperatury płynu chłodzącego i mam takie pytania: 1 - Z tego co przeczytałem w tym wątku, w benzynowych B5/B5FL Climatronik po wejściu w tryb diagnostyczny i wybraniu kodu 51 pokazuje właśnie temperaturę płynu chłodzącego. Czy ktoś to sprawdzał i może to potwierdzić? 2 - Jeżeli odpowiedź na pytanie numer 1 jest twierdząca to czy jeżeli włożę do mojego TDI panel sterujący Climatronic od benzyniaka to będę mógł wyświetlać temperaturę płynu chłodzącego? Czy panel służy tylko do sterowania a moduł decydujący o tym jakie opcje są dostępne w trybie diagnostycznym jest gdzieś indziej?
  5. Z mojej strony chciałbym dodać: 1 - Jeszcze nigdy nie byłem zmuszony do zakładania łańcuchów do mojego 3BG 4Motion (oczywiście dobre zimówki). 2 - Bardzo dużo zależy od rozmiaru opon i ET felgi (więcej info na ten temat w instrukcji obsługi). Tylko dla niektórych rozmiarów można zakładać tradycyjne łańcuchy. Dla przykładu dla opon 205/55R16 założonych na felgę z fabrycznym ET nie ma takiej możliwości aby założyć łańcuchy na tył (za mało jest miejsca). 3 - w przypadku 3BG 4Motion jest tak dużo trakcji, że łańcuchy mogą być przydatne jedynie na przedniej osi i to tylko podczas bardzo stromego i oblodzonego zjazdu abu mieć sterowność i móc zahamować. Tyle ode mnie.
  6. Miałem identyczny przypadek w swoim aucie. Po rozebraniu okazało się, że poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i nie wymienił pompy przy wymianie rozrządu (w AWX/AVF pompa powinna być wymieniana razem z rozrządem). Takie są właśnie efekty druciarstwa.
  7. Czy komplet amortyzatorów do AVF 4Motion kombi 2004 (VIN 3BZ5E00****) z zawieszeniem 1BE jest następujący: 3B0 413 031 R - przód 3B0 513 031 R - tył ???
  8. W takiej samej A3 ale z DSG trzeba było moment ograniczyć do 350 Nm bo skrzynia świrowała. Nie wiem jak DSG w Passatach.
  9. Waldus66666

    swap skrzyni

    Witam, Czy do 1.9 AVF 4Motion podejdzie plug and play skrzynia od 2.5 BDH 4Motion? Czy wał (długość) jest taki sam w AVF i BDH? Jak wygląda sprawa sprzęgła? Ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenia? Pozdrawiam, Krzysiek
  10. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem 3BG 4motion z silnikiem AVF, skrzynia manualna. Zastanawia mnie czy normalnym objawem jest to, że przy ruszaniu z miejsca przy mocno skręconych kołach samochód wydaje odgłos tak jakby koła szurały o nadkole. Odgłos ten słychać tylko przy ruszaniu z miejsca. Jak już się jedzie - nawet przy maksymalnym skręcie kół - brak niepokojących odgłosów. Na forum Audi A6 wyczytałem, że przy quattro to normalka i zastanawiam się czy dla 4motion na torsenie jest tak samo. Czekam na wypowiedzi innych użytkowników passatów z takim napędem.
  11. Czy kod 8BV z opisem "Twin headlight, for driving on the right, (gas discharge) with integrated high beam" onzacza, ze auto ma lampy xenonowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności