Waldus66666
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Waldus66666
- Urodziny 24.09.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
-
Rok produkcji
2014
-
Jak mogę zdiagnozować "pływający" termostat? Tak jak pisałem problem pojawia się mocno okazjonalnie. Jak wcześniej jeździłem z podpiętym VAG-iem to wskazania temperatury cały czas oscylowały między 86-88 więc wnioskuję, że termostat działa ok.
-
1 - Dlaczego ELM 327 - tylko taki miałem od kogo pożyczyć. 2 - Po co chcę go wozić - okazjonalnie spada mi wskazanie temperatury płynu chłodzącego. Chcę sprawdzić czy to wina czujnika czy szafa świruje. Mając podłączony interfejs jak tylko zobaczę na zegarach, że temperatura spadła to odpalam laptopa i sprawdzam wskazania z czujnika (ELM 327 to potrafi). Jeżeli interfejs będzie pokazywał 86-88 stopni a zegary na przykład 50 to wnioskuję, że w dziwny sposób uszkodzone są zegary (były wcześniej testowane VAG-iem i na VAG-u w całym zakresie wskazówka temperatury chodziła). Jeżeli odczyt z interfejsu będzie zgodny z tym co pokazują zegary to znaczy, że czujnik świruje i muszę go wymienić. Chyba, że moje rozumowanie jest niepoprawne???
-
Nie wiem czy to właściwy topic ale mam takie pytanie. Pożyczyłem od kolegi interfejs bazujący na ELM 327 z Bluetooth. Czy interfejs ten może być permanentnie włożony do złącza OBDII (na przykład przez tydzień czasu)? Nie chce mi się go podłączać i wyjmować przy każdej jeździe samochodem? Czy może coś się zepsuć? Czy po nocy może mi się na przykład rozładować akumulator? Auto jest jeżdżone codziennie.
-
Chciałbym wykorzystać Climatronika do podglądu temperatury płynu chłodzącego i mam takie pytania: 1 - Z tego co przeczytałem w tym wątku, w benzynowych B5/B5FL Climatronik po wejściu w tryb diagnostyczny i wybraniu kodu 51 pokazuje właśnie temperaturę płynu chłodzącego. Czy ktoś to sprawdzał i może to potwierdzić? 2 - Jeżeli odpowiedź na pytanie numer 1 jest twierdząca to czy jeżeli włożę do mojego TDI panel sterujący Climatronic od benzyniaka to będę mógł wyświetlać temperaturę płynu chłodzącego? Czy panel służy tylko do sterowania a moduł decydujący o tym jakie opcje są dostępne w trybie diagnostycznym jest gdzieś indziej?
-
Z mojej strony chciałbym dodać: 1 - Jeszcze nigdy nie byłem zmuszony do zakładania łańcuchów do mojego 3BG 4Motion (oczywiście dobre zimówki). 2 - Bardzo dużo zależy od rozmiaru opon i ET felgi (więcej info na ten temat w instrukcji obsługi). Tylko dla niektórych rozmiarów można zakładać tradycyjne łańcuchy. Dla przykładu dla opon 205/55R16 założonych na felgę z fabrycznym ET nie ma takiej możliwości aby założyć łańcuchy na tył (za mało jest miejsca). 3 - w przypadku 3BG 4Motion jest tak dużo trakcji, że łańcuchy mogą być przydatne jedynie na przedniej osi i to tylko podczas bardzo stromego i oblodzonego zjazdu abu mieć sterowność i móc zahamować. Tyle ode mnie.
-
przyspieszam i rośnie temperatura plynu ??
Waldus66666 odpowiedział kozub → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem identyczny przypadek w swoim aucie. Po rozebraniu okazało się, że poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i nie wymienił pompy przy wymianie rozrządu (w AWX/AVF pompa powinna być wymieniana razem z rozrządem). Takie są właśnie efekty druciarstwa. -
Czy komplet amortyzatorów do AVF 4Motion kombi 2004 (VIN 3BZ5E00****) z zawieszeniem 1BE jest następujący: 3B0 413 031 R - przód 3B0 513 031 R - tył ???
-
W takiej samej A3 ale z DSG trzeba było moment ograniczyć do 350 Nm bo skrzynia świrowała. Nie wiem jak DSG w Passatach.
-
Witam, Czy do 1.9 AVF 4Motion podejdzie plug and play skrzynia od 2.5 BDH 4Motion? Czy wał (długość) jest taki sam w AVF i BDH? Jak wygląda sprawa sprzęgła? Ktoś ma jakieś praktyczne doświadczenia? Pozdrawiam, Krzysiek
-
Witam, Od niedawna jestem posiadaczem 3BG 4motion z silnikiem AVF, skrzynia manualna. Zastanawia mnie czy normalnym objawem jest to, że przy ruszaniu z miejsca przy mocno skręconych kołach samochód wydaje odgłos tak jakby koła szurały o nadkole. Odgłos ten słychać tylko przy ruszaniu z miejsca. Jak już się jedzie - nawet przy maksymalnym skręcie kół - brak niepokojących odgłosów. Na forum Audi A6 wyczytałem, że przy quattro to normalka i zastanawiam się czy dla 4motion na torsenie jest tak samo. Czekam na wypowiedzi innych użytkowników passatów z takim napędem.
-
Czy kod 8BV z opisem "Twin headlight, for driving on the right, (gas discharge) with integrated high beam" onzacza, ze auto ma lampy xenonowe?