acmeus Zgłoś #221 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja dzisiaj pierwszy raz doświadczyłem to samo. Po kilku wciśnięciach pedału staje się twardy, chwile odczekałem znowu miękki i po kilku wciśnięciach znowu twardy. Tak się złożyło, że dzisiaj byłem w ASO i przy okazji mechanik wyjaśnił mi problem. Najprawdopodobniej w serwie nazbierało się wody, a że temperatury jakie mamy takie mamy (-10C nocą) to przymarza. Rozwiązanie? Odessać wodę, postawić na dłuższy czas przy jakiejś grzałce by resztki wody odparowały. W przyszłym tygodniu dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #222 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja dzisiaj pierwszy raz doświadczyłem to samo. Po kilku wciśnięciach pedału staje się twardy, chwile odczekałem znowu miękki i po kilku wciśnięciach znowu twardy. Tak się złożyło, że dzisiaj byłem w ASO i przy okazji mechanik wyjaśnił mi problem. Najprawdopodobniej w serwie nazbierało się wody, a że temperatury jakie mamy takie mamy (-10C nocą) to przymarza. Rozwiązanie? Odessać wodę, postawić na dłuższy czas przy jakiejś grzałce by resztki wody odparowały. W przyszłym tygodniu dam znać czy pomogło. To raczje nie jest woda. Tak szybko to nie zamarza. Najprawdopodobniej nieszczelność, łapie gdzieś lewę powietrze. Serwo zamarza raz a dobrze a nie "co chwile" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #223 Napisano 2 Grudnia 2010 Odessać wodę, postawić na dłuższy czas przy jakiejś grzałce by resztki wody odparowały. W przyszłym tygodniu dam znać czy pomogło.By oddesac wode trzeba dobrac sie do serwa. A jak przy grzalce mamy postawic to serwo musi byc rozkrecone. Nie kazdy ma taka mozliowsc, ale zawsze mozna mechanikowi to zasugerowac Problem z woda w serwie wystepuje najczesciej u osob, ktore mialy problem z odplywami wlasnie w tej komorze gdzie jest serwo i akumulator. Aczkolwiek u mnie problem pojawil sie za nim odplywy mi sie przytkaly. Chyba ze poprzedniemiu wlascicielowi komora sie zalala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #224 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja tylko powtarzam słowa pracownika mechanika aso. Ale zastanawiam się czy samemu nie wykręcić serwa i go osuszyć. Czy ktoś już to robił? Jest to do zrobienia przez amatora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #225 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja tylko powtarzam słowa pracownika mechanika aso. Ale zastanawiam się czy samemu nie wykręcić serwa i go osuszyć. Czy ktoś już to robił? Jest to do zrobienia przez amatora?W serwie sa jakies zaworki, ktore niby pod wplywem dzialania wody rdzewieja, syfia sie i one powoduja kiepskie dzialanie hamulcow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #226 Napisano 2 Grudnia 2010 Ale do tej pory było wszystko ok, dopiero teraz po kilku dniach intensywnego mrozu wyskoczyła ta usterka, więc tym bardziej śmiem twierdzić, że to woda przymarzająca w serwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #227 Napisano 2 Grudnia 2010 więc tym bardziej śmiem twierdzić, że to woda przymarzająca w serwie. To juz wiesz co masz robic. Podziel sie pozniej spostrzezeniami po robocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #228 Napisano 2 Grudnia 2010 i dorzuć relację z przeprowadzanych czynności nigdy takich informacji za dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #229 Napisano 2 Grudnia 2010 i dorzuć relację z przeprowadzanych czynności nigdy takich informacji za dużo __________________ Fotki mile widziane z przebiegu operacji pacjenta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrians Zgłoś #230 Napisano 2 Grudnia 2010 Dzięki bardzo za wszystkie rady. Jutro od razu jadę wymontować serwo i osuszyć je. Powiedzcie tylko ile czasu zalecacie je suszyć i czy wysuszenie doszczętne rozwiąże problem ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #231 Napisano 2 Grudnia 2010 Ja pewnie dokonam osuszenia dopiero w poniedziałek także jakbyś adrians mógł zdaj relacje jak poszło może Ty pierwszy zaprezentujesz fotki. Z tego co mi mówił mechanik paska weźmie na dwa dni czyli suszenie pewnie wyjdzie jedną dobę. Uznałem, że sam nie będę działał, w razie niepowodzenia kosztowałoby mnie to zakup nowego serwa a tanie nie jest a mechanik weźmie za to max 50zł, więc moja decyzja myślę jest uzasadniona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #232 Napisano 2 Grudnia 2010 czy wysuszenie doszczętne rozwiąże problem ? Patrz wyzej co moze byc przyczyna jego niesprawnosci. Jak zaworki zasyfione to suszenie niewiele pomoze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrians Zgłoś #233 Napisano 10 Grudnia 2010 Ja już jestem po operacji, niestety na razie bez efektu. Wymontowaliśmy serwo, wylaliśmy około 0,6 litra wody i po osuszeniu wmontowaliśmy je z powrotem. Problem dalej nie jest rozwiązany, dlatego jestem teraz na etapie poszukiwania nowego serwa, gdyż moje mogło ulec zniszczeniu wewnętrznemu, podczas gdy mróz zamroził wodę będącą wewnątrz serwa. Pompa Vacum jest w porządku, tak więc myślę, że to jednak wina serwa, dlatego dalej idę w tym kierunku. Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #234 Napisano 10 Grudnia 2010 (edytowane) Zalane serwo jest nieszczelne i pewnie dlatego są problemy z podciśnieniem u mnie podciśnienie w układzie było dopóki nie podłączyłem wężyka do serwa potem brak podciśnienia w układzie .. tu moja relacja z wymiany, ale polecam cały temat choć długi wiele wam wyjaśni http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1064644#post1064644 Jericho zadzwoń do ich i się dowiedz, kiedyś tam dzwoniłem i mają wszystkie uszczelki do tej pompy - z tym że były dwa rodzaje musisz sprawdzić który/jakiej firmy masz u siebie. Ta uszczelka pod dekielkiem nie występuje w oryginale ale diesel-pol zdaje sie ma ją w sprzedaży. Poza tym uszkodzenie tej uszczelki spowoduje wyciek paliwa a nie usterkę związaną z podciśnieniem. Edytowane 10 Grudnia 2010 przez rogerm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deebo Zgłoś #235 Napisano 11 Grudnia 2010 Witam panowie mam problem otóz wróciłem własnie z trasy na której zauwazyłem dziwny objaw i mnie to strasznie niepokoi dlatego po przyjezdzie postanowiłem odrazu tu napisac i prosić o pomoc. Otóż po przejechaniu w deszczowo sniegowej drodze 100 km zaczeły sie problemu z hamulcami. kiedy stanąłem na poboczu i zacząłem szybko pulsacyjnie pedałować hamulec zrobił sie twardy to samo jak dojezdzam do skrzyzowania nacisne raz hamulec jest poprawie jest słabszy az w koncu 3 raz hamulec staje sie twardy i zachamowanie staje sie strasznie ciezkie co to moze byc .??? mam TDI 101 km b5 Fl 2002. prosze poradźcie chyba nie powinno tak byc ze jak na postoju pompuje hamulec pedał robi sie twardy a jak do przytrzymam to powoli opada w dół.. prosze podpowiedźcie co mam robic pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #236 Napisano 12 Grudnia 2010 Poza tym uszkodzenie tej uszczelki spowoduje wyciek paliwa a nie usterkę związaną z podciśnieniem. No i u mnie jest wlasnie wyciek prosze poradźcie Poradzimy. Przeczytaj caly temat od paczatku i jemu pokrewne, a nie tylko ich naglowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
acmeus Zgłoś #237 Napisano 13 Grudnia 2010 Ja dałem sobie spokój od ostatniego pojedynczego wybryku hamulców usterki nie zauważam. Widocznie tak się złożyło, że coś przymarzło ale na razie mimo minusowych temperatur objaw ustąpił. Mam nadzieję, że się nie powtórzy i jakoś przetrwam do wiosny a jak będzie ciepło sprawdzę serwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyrax Zgłoś #238 Napisano 14 Grudnia 2010 Deebo, u mnie to samo było. Po pierwsze servo zalane wodą która zamarzała, po drugie ledwo trzymający się taki króciec na pompie vacuum który przez poprzedniego właściciela był poxiliną naprawiany. Mechaniory serwo ususzyli, ale moje serwo ma numery 8E0 612 105 J podobno były wadliwe i miały tendencję do zasysania wody na starość więc może się to powtórzyć, natomiast pompę kupiłem nową i się nie pieprzyłem z jakąś poxiliną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #239 Napisano 14 Grudnia 2010 natomiast pompę kupiłem nową iIle placiles? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
animalx Zgłoś #240 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam w Nowym Roku z nowym problemem,otóż wpada pedał hamulca w podłogę stopniowo powoli ale jednak,hamowanie w tym momencie jest kiepskie i wspomagam się ręcznym.Zauważyłem,że ubywa płynu w zbiorniczku,czy to może być spowodowane pęknięciem któregoś z przewodów?Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach