Student89 Zgłoś #1101 Napisano 22 Grudnia 2014 Witam też mam problem z tym czujnikiem ale nie mogę go odnaleźć u siebie Passat b5 2002 silnik ALT Gdzie się on znajduje u mnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1102 Napisano 22 Grudnia 2014 (edytowane) Co to znaczy ze wtyczka jest zielona? Kolezka dzis mowil ze ma to samo ale u niego vag centralnie wskazuje uwalony czujnik Edytowane 22 Grudnia 2014 przez michcio1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_maroco Zgłoś #1103 Napisano 22 Grudnia 2014 Witam, mam podobny problem z odpalanie auta(jak postoi przez noc i temperatury są poniżej 3-2C) to jest muszę dłużej pokręcić rozrusznikiem aby odpalił. Zauważyłem, że po przekręceniu szybko słychać dźwięk przekaźnika od świec. Czujnik wymieniany jakieś pół roku temu na oryginalny z ASO. Dzisiaj rano(termometr wskazywał 2C) po całonocnym staniu auta sprawdziłem temperaturę na vagu: http://vaglog.pl/log_197778.html http://vaglog.pl/log_197779.html Pytanie czy to czujnik do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NIEZNANY Zgłoś #1104 Napisano 22 Grudnia 2014 Witam. Dlaczego przy 100 km\h i powyżej prowadza mi samochód po drodze czy to mogą być opony ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1105 Napisano 22 Grudnia 2014 Chyba kolega pomylił tematy. A tak na marginesie to mogą być np. luzy na wielowahaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NIEZNANY Zgłoś #1106 Napisano 22 Grudnia 2014 już sie wynosze ale właśnie nie ma luzów bo by kierownicą trzęsło to tak czuć jakby tyłem zarzucało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1107 Napisano 22 Grudnia 2014 Może być źle geometria ustawiona. A to że kierownica nie lata nie oznacza że nie.Masz luzów na wielowahaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1108 Napisano 22 Grudnia 2014 Nie wiesz co to znaczy, ze coś jest zielone? Skoro ci piszą, ze wtyczka przy czujniku jest zielona, to znaczy, ze plastik z którego zrobiono wtyczkę - jest koloru zielonego Co nie zmienia faktu, ze u ciebie kolor wtyczki moze być na przykład - niebieski (jak było u mnie). W Suwałkach są dodatnie temperatury a piszesz, jakbys stał na mrozie ... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1109 Napisano 22 Grudnia 2014 Oj danek a co tu kolor wtyczki ma do rzeczy.. temperatury teraz sa dodatnie, ale jak były ujemne to było dokładnie to samo takze nie bombarduj mnie temperaturami :bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1110 Napisano 23 Grudnia 2014 Co to znaczy ze wtyczka jest zielona? No skoro zadałeś takie pytanie - to ci odpowiedziałem :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba86 Zgłoś #1111 Napisano 23 Grudnia 2014 witam podłączyłem VAG chciałem sprawdzić te czujniki G62 i G2 sprawdzałem na zimnym silniku kolejno jak w opisie opcja silnik, potem bloki pomiarowe i grupa 007 i w ostatniej rubryce coolant temp było 6 stopni na klimatroniku 5 stopniu następnie wchodzę zestaw wskaźników kanał 17 bloki pomiarowe i grupa 003 i mam zdjęcie właśnie co wyszło robiłem logi pompowtrysków na rozgrzanym silniku mój problem to dłuższe kręcenie przy temp. - 3 musze kręcić ok 3-4 sek lekko przy tym buja buda jak odpali jest ok nawet bo natychmiastowym zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuj0n Zgłoś #1112 Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Zamieszczone przez Kuj0n Czujnik zamówiony http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego,vw,passat-variant-3b5-1997-05-2001-12,1-9-tdi-90km,121-1907-7937-100334-0-183-v10720955.html Zamieszczone przez WojtasTDI Hymm do Twojego auta chyba powinien być czujnik z kwadratową wtyczką? Wszystko w porządku, w tym roczniku i silniku jest czujnik z wtyką w kształcie litery D Dzieki za pomoc. Wsadziłem czujnik, sprawdziłem na vagiem. Różnica między wskazaniami w engine i instruments to ok 1,5 stopnia. Kiedy na vagu mialem 80 stopni to na zegarach bylo juz 90 ale potem na vagu dobiło do 88-89 i otworzył mi się na chwile termostat ( może za wczesnie ale wiem przynajmniej że jest ok. I tak, wiem że termostat ma się otwierać od 87stopni ). W późniejszej jeździe temperatura na vagu wahała się od 86-89stopni. Przy okazji w końcu zrozumiałem jak odpowietrzyć nagrzewnice. Wczesniej powietrze z nadmuchu mialo ok 35 stopni. Teraz Jest juz ponad 60 stopni więc jestem zadowolony pomimo że ludzie pisali o tym że mają ponad 70. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Kuj0n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1113 Napisano 26 Grudnia 2014 po kolejnych testach wyszło że u mnie sterownik silnika włącza świece przy -5 st. zastanawiam sie dlaczego przy aż tak niskiej temperaturze chyba zostaje mi korekta softu tak wogóle to mam na sprzedaż czujnik temp.(kwadratowa wtyczka),przekaźnik świec 103 i przekaźnik 109, wszystko oryginał i na 100% sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1114 Napisano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Panowie, Potrzebuje jakiejś wskazówki bo sytuacja juz bardzo mnie wk***a. Jestem po wymianie uszczelki, pompowtryskiwaczy. Przy okazji wymienilem tez czujnik temp. wody, bo stary raz wskazywal temp. raz nie. Nowy czujnik temperature zaczal wskazywac, ale co mnie mnie zaczelo zastanawiac to fakt ze swiece są bardzo krotko grzane, praktycznie kontrolka po przekreceniu zaplonu tylko migala. Auto mialo ciezko odpalic nawet kiedy bylo z 10 na +. Odpialem czujnik, swiece zaczelo grzac dluzej, auto palilo juz lepiej, chociaz chmura dymu byla duza. Dzis na zewnatrz -8, auto nawet z odpietym czujnikiem mialo klopot z odpaleniem tzn odpalil, zabulgotal, zgasnal, tak 3 razy. Dzis kupilem czujnik, bo myslalem ze tamten jest trefny ale sytuacja sie nie zmienia. na zewnatrz -10 swiece sie nie grzeja, auto ciezko pali. Sprawdzalem swiece, wzialem przewod, dotknalem + na aku i glowki swiec, kazda iskrzy. Czy ktos moglby mnie chociaz naprowadzic na przyczyne ? cholera, dopiero zauwazylem ze kolega strone wczesniej opisuje itentyczna sytuacje, wybaczcie;D Edytowane 27 Grudnia 2014 przez adik3x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1115 Napisano 28 Grudnia 2014 Tdi do 0 stC powinien odpalac bez swiec to raz a dwa ze swiece iskrzy nie oznacza ze odpowiednio szybko sie grzeja. Wykrec je i sprawdz jak dlugo grzeja sie do czerwonosci, w max 3 sekundy powinne byc czerwone, moze nie cale ale na pewno czesciowo. Trzecia sprawa to ze kontrolka gasnie nie znaczy ze swiece dalej sie nie grzeja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1116 Napisano 28 Grudnia 2014 wiem, przeczytalem dzis caly temat, jutro sprawdze swiece dzis nie mam mozliwosci. Pytanie nieco wazniejsze jest dlaczego kiedy podpinam czujnik temp cieczy kontrolka swiec tylko szybko mignie, bardzo ciezko jest wtedy odpalic, bo mamy mroz. Kiedy odepne swiece grzeje dluzej i edidentnie lepiej pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1117 Napisano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Jeśli wykrywa prawidłową temperaturę możesz wydłużyć czas grzania świec w VCDS'ie / VAG-COM. Prawdopodobnie nie, lecz gdy odłączasz czujnik to komputer bierze zastępczą wartość -40 oC, więc świece grzeją o wiele dłużej i ma inne mapy rozruchowe. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Bladiseer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adik3x Zgłoś #1118 Napisano 28 Grudnia 2014 Na starym czujniku działało ok tylko raz pokazywał temp raz nie. Czy po wymianie czujnika możliwe ze coś się na tyle zmienia ze musze to ustawiać vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michcio1985 Zgłoś #1119 Napisano 28 Grudnia 2014 a u mnie po odpięciu czujnika pokazuje -5st.:bezzebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bladiseer Zgłoś #1120 Napisano 28 Grudnia 2014 Na starym czujniku działało ok tylko raz pokazywał temp raz nie. Czy po wymianie czujnika możliwe ze coś się na tyle zmienia ze musze to ustawiać vagiem ? A czujnik pokazuje prawidłowe wartości? ORI czy nieznany wytwór? a u mnie po odpięciu czujnika pokazuje -5st. Jeśli jest zmienna temperatura to prawdopodobnie bierze ją z innego czujnika, lecz dla silnika dawkuje inaczej. Jak się mylę to proszę poprawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach