Skocz do zawartości
MrWho

Jakie amortyzatory - firmy, ceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Ja już ponad rok mam założone te pierwsze keyaby na tyle zamiast tych czerwonych z zawiechy 1be i jest ok zapierdzielam po bardzo kiepskiej drodze i tłumia super.Jeszcze na przód musze coś kupić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, muszę wymienić amortyzatory + sprężyny na obu osiach.

 

Co do amortyzatorów to zastanawiam się nad sachs lub bilstein- są w bardzo podobnej cenie.

Co do sprężyny myślałem nad kyb k-flex lub jak czytałem niektórzy polecają lesjofors.

 

Może jakieś inne sugestie?

Jaki zestaw amortyzatorów + sprężyn, będzie najlepszym wyborem, jaki zestaw Panowie/Panie założylibyście do swojego auta?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli amortyzatory to tylko lider czyli Sachs a co do sprężyn to nie znam tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie czeka tez wymiana ja postawilem na Amorki KYB-a i sprezyny Lesjoforsa :) Maja bardzo dobra opinie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam dylemat i chce konkretnej odpowiedzi

czy do standardowych sprezyn mozna założyć amortyzatory tzw sportowe podobno o nizszym i krotszym skoku z jakiegoś kit-a dokładnie Weitec??? ale moze to byc tez MTS albo Czerwony Sachs z 1BE.........

 

zmieniajac np springi na 1 BE czy na Eibach o obnizeniu 30/30 nie zawsze trzeba zmieniac amory bo moga zostac standardy ale czy w druga strone mozna cos takiego zrobic????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,:) i pomocy!!jestem tu nowy,nie wiem jak się poruszać po tym forum,i jak ten temat już jest to proszę o pokierowanie mnie tam:) a mianowicie mam dość duży i uciążliwy problem,w moim pasku jest sportowe gwintowane zawieszenie,przód i tył,żółte sprężyny,w zeszłym roku przy zmianie na letnie,kupiłem nówki opony,po sezonie letnim były do wyrzucenia,zjadło mi wewnętrzne krawędzie opon przednich,do drutów i płótna,wie ktoś może czy da się posadzić paska na glebę,i żeby przy tym nie zjadało opon??wiecie..sezon się zbliża:) na zimę zakupiłem standardowe i chcę na lato zmienić,proszę o pomocne odpowiedzi:)pozdrawiam

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam,:) i pomocy!!jestem tu nowy,nie wiem jak się poruszać po tym forum,i jak ten temat już jest to proszę o pokierowanie mnie tam:) a mianowicie mam dość duży i uciążliwy problem,w moim pasku jest sportowe gwintowane zawieszenie,przód i tył,żółte sprężyny,w zeszłym roku przy zmianie na letnie,kupiłem nówki opony,po sezonie letnim były do wyrzucenia,zjadło mi wewnętrzne krawędzie opon przednich,do drutów i płótna,wie ktoś może czy da się posadzić paska na glebę,i żeby przy tym nie zjadało opon??wiecie..sezon się zbliża:) i szkoda mi oponek które pozyskałem BRIDGESTONE POTENZA 225/40/R18, na zimę zakupiłem standardowe i chcę na lato zmienić,proszę o pomocne odpowiedzi:)pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustaw geometrie to przestanie zjadać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest wina geometrii?a gadałem z gościem co też ma paska na gwincie i mi powiedział ze nic z tym nie zrobie on tez tak ma,ze jak nisko siedzi to górne wahacze sciagaja koło do siebie a dolne odpychaja czy coś takiego.ok dzieki:) a orientuje się ktoś ile kosztuje ustawianie geometrii?i czy ustawić ją dopiero po zmianie na zawieszenie gwintowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem po wymianie amorow tyl sachs 557266( stare wylaly sie) , czy u was tez tak buja tylem czy moze bylem przyzwyczajony do starych na ktorych auto byle sztywne , po nacisnieciu na tyl autem bujnie 2 razy i dopiero sie zatrzymuje , na przegladzie wyszlo ze tyl ma po 60 % a przod po 90%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przod po 90%
Z przodu masz nowe czy stare? Jakiej firmy? Stare nie moga miec 90% ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z przodu sachsa 3 letnie,ale tu nie mowa o przodzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość M@teo

Witam

 

Mam pytanko odnośnie amorków. W moim pasku nadają się do wymiany i zastanawiam się co wybrać, aby troszkę go utwardzić bez obniżania. W katalogu Bilsteina znalazłem dwa rodzaje amorków B4 do zwykłego zawieszania oraz sportowego. I tu pytanie czy sportowe podejdą do seryjnego bez problemu? Oczywiście najlepszym wyjściem był by zakup B6 lecz cena za komplet 2500 zł jest dla mnie zbyt wysoka :taksobie

 

Z góry dzięki za odpowiedź

 

bil.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

Posiadam gwint KW, ale mam już dość tego sztywnego zawieszenia, czuć każdą dziurę, na wybojach auto dosłownie faluje. Chciałbym mieć komfort jazdy i przyjemność z tego, bo póki co brak mi obu tych rzeczy.

 

Moje pytanie brzmi, czy mogę zmienić same sprężyny, czy zmieniać amorki plus sprężyny na wszystkie koła?

Co byście polecili? Mam felgi 16 cali.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć planuję zmienić amory, które wybrać? Sachs, kayaba czy monroe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć planuję zmienić amory, które wybrać? Sachs, kayaba czy monroe?

które nie założysz to i tak będziesz zadowlony:) wszsytko górna półka , więc brać co będzie tańsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
które nie założysz to i tak będziesz zadowlony:) wszsytko górna półka , więc brać co będzie tańsze

 

a miales moze stycznosc z amorami koni fsd? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a miales moze stycznosc z amorami koni fsd?

z koni nie, bo nie wszyscy to maja:) także tutaj się nie wypowiadam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z koni nie, bo nie wszyscy to maja:) także tutaj się nie wypowiadam

 

a jakie amortyzatory mozesz polecic do sprężyn eibacha -30mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jakie amortyzatory mozesz polecic do sprężyn eibacha -30mm?

bilstein b8 najlepiej, ale to juz cena wysoka, w teorii wszystkie seryjne wytrzymuja obnizenie do -30, w praktyce chłopaki jeżdżą i nie narzekają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności