roger18sx Zgłoś #421 Napisano 17 Lutego 2014 Ja już ponad rok mam założone te pierwsze keyaby na tyle zamiast tych czerwonych z zawiechy 1be i jest ok zapierdzielam po bardzo kiepskiej drodze i tłumia super.Jeszcze na przód musze coś kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz_1991 Zgłoś #422 Napisano 3 Marca 2014 Cześć, muszę wymienić amortyzatory + sprężyny na obu osiach. Co do amortyzatorów to zastanawiam się nad sachs lub bilstein- są w bardzo podobnej cenie. Co do sprężyny myślałem nad kyb k-flex lub jak czytałem niektórzy polecają lesjofors. Może jakieś inne sugestie? Jaki zestaw amortyzatorów + sprężyn, będzie najlepszym wyborem, jaki zestaw Panowie/Panie założylibyście do swojego auta? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #423 Napisano 3 Marca 2014 Jeżeli amortyzatory to tylko lider czyli Sachs a co do sprężyn to nie znam tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #424 Napisano 3 Marca 2014 Mnie czeka tez wymiana ja postawilem na Amorki KYB-a i sprezyny Lesjoforsa Maja bardzo dobra opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #425 Napisano 4 Marca 2014 Witam mam dylemat i chce konkretnej odpowiedzi czy do standardowych sprezyn mozna założyć amortyzatory tzw sportowe podobno o nizszym i krotszym skoku z jakiegoś kit-a dokładnie Weitec??? ale moze to byc tez MTS albo Czerwony Sachs z 1BE......... zmieniajac np springi na 1 BE czy na Eibach o obnizeniu 30/30 nie zawsze trzeba zmieniac amory bo moga zostac standardy ale czy w druga strone mozna cos takiego zrobic???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stahu1986 Zgłoś #426 Napisano 11 Marca 2014 Witam, i pomocy!!jestem tu nowy,nie wiem jak się poruszać po tym forum,i jak ten temat już jest to proszę o pokierowanie mnie tam:) a mianowicie mam dość duży i uciążliwy problem,w moim pasku jest sportowe gwintowane zawieszenie,przód i tył,żółte sprężyny,w zeszłym roku przy zmianie na letnie,kupiłem nówki opony,po sezonie letnim były do wyrzucenia,zjadło mi wewnętrzne krawędzie opon przednich,do drutów i płótna,wie ktoś może czy da się posadzić paska na glebę,i żeby przy tym nie zjadało opon??wiecie..sezon się zbliża:) na zimę zakupiłem standardowe i chcę na lato zmienić,proszę o pomocne odpowiedzi:)pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, i pomocy!!jestem tu nowy,nie wiem jak się poruszać po tym forum,i jak ten temat już jest to proszę o pokierowanie mnie tam:) a mianowicie mam dość duży i uciążliwy problem,w moim pasku jest sportowe gwintowane zawieszenie,przód i tył,żółte sprężyny,w zeszłym roku przy zmianie na letnie,kupiłem nówki opony,po sezonie letnim były do wyrzucenia,zjadło mi wewnętrzne krawędzie opon przednich,do drutów i płótna,wie ktoś może czy da się posadzić paska na glebę,i żeby przy tym nie zjadało opon??wiecie..sezon się zbliża:) i szkoda mi oponek które pozyskałem BRIDGESTONE POTENZA 225/40/R18, na zimę zakupiłem standardowe i chcę na lato zmienić,proszę o pomocne odpowiedzi:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #427 Napisano 11 Marca 2014 ustaw geometrie to przestanie zjadać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stahu1986 Zgłoś #428 Napisano 12 Marca 2014 to jest wina geometrii?a gadałem z gościem co też ma paska na gwincie i mi powiedział ze nic z tym nie zrobie on tez tak ma,ze jak nisko siedzi to górne wahacze sciagaja koło do siebie a dolne odpychaja czy coś takiego.ok dzieki:) a orientuje się ktoś ile kosztuje ustawianie geometrii?i czy ustawić ją dopiero po zmianie na zawieszenie gwintowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #429 Napisano 16 Marca 2014 witam jestem po wymianie amorow tyl sachs 557266( stare wylaly sie) , czy u was tez tak buja tylem czy moze bylem przyzwyczajony do starych na ktorych auto byle sztywne , po nacisnieciu na tyl autem bujnie 2 razy i dopiero sie zatrzymuje , na przegladzie wyszlo ze tyl ma po 60 % a przod po 90% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #430 Napisano 16 Marca 2014 przod po 90%Z przodu masz nowe czy stare? Jakiej firmy? Stare nie moga miec 90% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #431 Napisano 17 Marca 2014 z przodu sachsa 3 letnie,ale tu nie mowa o przodzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość M@teo Zgłoś #432 Napisano 13 Kwietnia 2014 Witam Mam pytanko odnośnie amorków. W moim pasku nadają się do wymiany i zastanawiam się co wybrać, aby troszkę go utwardzić bez obniżania. W katalogu Bilsteina znalazłem dwa rodzaje amorków B4 do zwykłego zawieszania oraz sportowego. I tu pytanie czy sportowe podejdą do seryjnego bez problemu? Oczywiście najlepszym wyjściem był by zakup B6 lecz cena za komplet 2500 zł jest dla mnie zbyt wysoka Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snejk Zgłoś #433 Napisano 19 Kwietnia 2014 Panowie Posiadam gwint KW, ale mam już dość tego sztywnego zawieszenia, czuć każdą dziurę, na wybojach auto dosłownie faluje. Chciałbym mieć komfort jazdy i przyjemność z tego, bo póki co brak mi obu tych rzeczy. Moje pytanie brzmi, czy mogę zmienić same sprężyny, czy zmieniać amorki plus sprężyny na wszystkie koła? Co byście polecili? Mam felgi 16 cali. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #434 Napisano 21 Kwietnia 2014 miał ktoś styczność z amortyzatorami koni fsd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
18rp Zgłoś #435 Napisano 22 Kwietnia 2014 Cześć planuję zmienić amory, które wybrać? Sachs, kayaba czy monroe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #436 Napisano 22 Kwietnia 2014 Cześć planuję zmienić amory, które wybrać? Sachs, kayaba czy monroe? które nie założysz to i tak będziesz zadowlony:) wszsytko górna półka , więc brać co będzie tańsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #437 Napisano 22 Kwietnia 2014 które nie założysz to i tak będziesz zadowlony:) wszsytko górna półka , więc brać co będzie tańsze a miales moze stycznosc z amorami koni fsd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #438 Napisano 23 Kwietnia 2014 a miales moze stycznosc z amorami koni fsd? z koni nie, bo nie wszyscy to maja:) także tutaj się nie wypowiadam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #439 Napisano 23 Kwietnia 2014 z koni nie, bo nie wszyscy to maja:) także tutaj się nie wypowiadam a jakie amortyzatory mozesz polecic do sprężyn eibacha -30mm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #440 Napisano 23 Kwietnia 2014 a jakie amortyzatory mozesz polecic do sprężyn eibacha -30mm? bilstein b8 najlepiej, ale to juz cena wysoka, w teorii wszystkie seryjne wytrzymuja obnizenie do -30, w praktyce chłopaki jeżdżą i nie narzekają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach