Jump to content

roger18sx

  • Content Count

    604
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About roger18sx

  • Birthday 01/11/1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Roger
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sanok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Passat b6 2009r 2.0 140 km. Od nowości u jednego właściciela, obecnie 330 tyś.Przy 250 tyś nowy rozrusznik. Obecnie poszło nowe sprzęgło z dwumasą przednie amortyzatory oraz z tyłu amory i sprężyny.
  2. Prawdopodobnie jest tak że jak sprężarka nie zrobi ciśnienia to wiatraki się nie właczą tak jest w a4 b6. Na teście vcds działaja normalnie.
  3. Ja miałem podobnie w mojej a4 . Wszystko sprawne gaz jest brak błędów lecz wiatkak się nie włączał bo sprężarka nie robiła ciśnienia. Wymontowałem ją rozebrałem na cześci pierwsze i była zatarta tyle że sprzęgła zrywnego nie zniszczyło. Myślałem że to zawór w sprężarce lecz po podaniu napięcia cykał lecz nic więcej się nie działo.
  4. Sezon w pełni to zakłady nie marnują za wiele czasu na testy szczelności.
  5. Większy filtr więc większa powierzchnia filtrowania.
  6. Według mnie nadpalone styki w przekaźniku od klapy który znajduje się w module komfortu.Kolor prawdopodobnie szary.
  7. Zdarza się że łożysko wyciskowe w sprzęgle hałasuję a po wciśnięciu sprzęgła hałas maleje.
  8. Po tych 4 latach pasek powinie wyglądać jeszcze jak nowy oile nie dostaje się na niego olej.
  9. Mam podobny problem w touranie z skrętnymi bixenonami.Ciągle mróga kontrolka od oświetlenia na desce.Na przednim wachaczu było urwane cięgno od czujnika wysokości pojazdu naprawiłem to lecz w sterowniku są 3 błędy od prawej lampy których nie da się skasować.Jak włączam światła to lewa lampa się opuszcza podnosi oraz w lewo i prawo lecz prawa świeci i nie reguluje się wcale.Oto błędy 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 71 02657 - Koncówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 71 01539 - Reflektory nie zosta3y wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100101 Priorytet b3edu: 3 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 71 WskaYnik czasu: 0 W grupie 55 w nastawach podstawowych 04 blok 001 jest niedostępny error.
  10. Jak termostat będzie zablokowany w pozycji otwartej to nawet zasłonięcie całej powierzchni chłodnicy nie spowoduje osiągnięcie przez silnik 90 stopni w zimie.Sprawdzone na 1.8t
  11. Stawiał bym na coś elektrycznego , coś się uwaliło w sterowniku silnika a może kostki pod sterownikiem zaśniedziały.
  12. Może być nieszczelność w dolocie , niskie ciśnienie sprężania w którymś cylindrze , niedomagający układ zasilania paliwem. Ostatnio miałem podobnie z silnikiem 1.8 20v .Odpaliłem rano golfa , po chwili zaczą chodzić jak traktor i ciężko go było zapalić , efekt jak by silnik nie miał kompresji podczas kręcenia rozrusznikiem wkońcu odpalił doszedł do siebie .Stetoskop w ręce i wyczaiłem że dwa kable zapłonowe mają mega przebicie co tłumaczyło problemy zwłaszcza w wilgotne dni.Tyle że w Twoim silniku nie ma kabli ale może być olej na świecach lub wadliwa cewka .
  13. Jak mruga kontrolka check to raczej chwilowe wypadanie zapłonów na conajmniej jednym cylindrze.
  14. Miałem raz w rękach sprzęgło z tej firmy nie polecam no chyba że do malucha .Ori tarcza łączona 8 nitami a statim 4 tak że strach na tym poszaleć. Ja mam u siebie w a4b6 18t q kit valeo i jest wszystko w porządku .
  15. Takowe polo czy fabia to ledwo się rozpędza do tych 150 a pasek z tym motorem to na autostradę będzie się wstydził wjechać. Ale co gorsze to kultura pracy takiego 3 cylindrowego motora. Dla mnie 3 cylindry to upośledzona konstrukcja.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy