Skocz do zawartości

bartektoki

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bartektoki

  • Urodziny 23.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jaka może być tego przyczyna? Świece i cewki odpadają.
  2. Po ostatnim wpisie wymieniłem: Czujnik cieczy chłodzącej Termostat (padł całkowicie) Regulacja gazu, wymiana filtrów Przejechałem na benzynie z dodatkiem czyszczącym ok. 200 km po czym następnego dnia rano ponieważ był mróz auto znowu zgasło. Jak już odpali auto i silnik chodzi trochę kulawo to miga żółta kontrolka silnika przez jakiś czas po czym auto zaczyna pracować normalnie i kontrolka gaśnie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to regeneracja wtryskiwaczy. Co o tym sądzicie? Udało mi się nagrać filmik. MOV_0489.mp4
  3. Witam, Gdy przychodzi mróz w każdą zimę na mrozie auto ładnie odpali ale po chwili zaczyna kaszleć i gaśnie, po czym nie można go odpalić. Rozrusznik jak by kręcił ale nie może zaskoczyć, po chwili kręcenia odpala ale chodzi jak by na jeden cylinder. Jakieś 15 tys temu wymieniłem świece, ostatnio cewki i czujnik temp. cieczy chłodzącej. W aucie posiadam instalacje gazową lecz gdy jeździłem tylko na benzynie działo się to samo. Miał ktoś może podobnie? Ktoś pomoże? PS. Akumulator w tamtym roku kupowany też nowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności