Skocz do zawartości

busiek100

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Auto to Passat b5 1.8 ADR + LPG. Problem jest na biegu jałowym, dziwnie pali, po odpaleniu jakby się telepał. Nie wiem jak to opisać. Na LPG nie zauważyłem problemu. Panowie potrzebuje trafnej diagnozy, a mianowicie dzisiaj po podłączeniu się kompem okazało się, że na PB sonda lambda stoi na jałowym i korekta jest 25%. Po przełączeniu na LPG następuje poprawa sonda oscyluje i pracuje prawidłowo. Błędów brak. Reset ustawień sterownika nic nie pomógł. W załączeniu log statyczny z przełączaniem paliwa. Czyżby lał któryś wtrysk benzynowy???? Z góry dziękuje za pomoc. LOG-01-001-007-006.csv
  2. Sprzedam czujnik położenia wału korbowego firmy DELPHI. Pasuje do AUDI oraz VW do roku produkcji 2000/08. Czujnik nowy, oryginalnie zapakowany, 100% sprawny, paragon, gwarancja producenta. Specyfikacja: Długość przewodu [mm]: 550 Ilość połączeń: 3 Rok prod. do: 2000/08
  3. Witam. Mam taki problem ze swoim paskiem b5 1.8 benzyna adr. Od roku borykam się z przeciekiem cieczy na połączeniu króćca tego plastikowegoz tyłu silnika i rury metalowej. Robiłem już chyba wszystko i dalej cieknie. Wymieniałem krociec na nowy, wymieniałem oringi i dodatkowo uszczelniałem silikonem wysokotemperaturowym i nic to nie pomogło. Co jeszcze można z tym zrobić,wymienić tą rurę metalową????
  4. No właśnie niestety nie ma licznika misfire, ale czujniki spalania stukowego ma 2. Tego loga to rozumiem zrobić statycznego np po nocy??? Auto mam kilka lat i wcześniej nie było takich problemów. Dzisiaj po nocy uruchomilem auto i pracowało na ssaniu około 1100obr/min. Były drgania jakby te wypadania zapłonu, czyli tak jak zwykle jak jest zimny. Ale włączyłem klimatyzację i obroty spadły do nominalnych 880,ale też przestał przerywać i na jalowym i podczas jazdy. O co może chodzić, przecież włączyłem tylko klimę???
  5. Wykonałem logi ,chyba tak jak kolega @zwonko napisał. Auto nagrzane 90stopni, 3 bieg i gaz w podłogę: 1 LOG dynamiczny NA PB: http://vaglogi.pl/log-002_007_pzujf.html 2 LOG dynamiczny na LPG: Nie wiem dlaczego ,ale nie chce wrzucić, więc załączam plik .csv 3 LOG statyczny z przełączaniem paliwa: zacząłem od PB LOG-01-002-007-xxx_LPG.csv LOG-01-002-007-xxx.csv
  6. Zrobię ten test z odłączonym przepływomierzem.Jakie logi wykonać???
  7. Sprzedam czujnik położenia wału korbowego firmy DELPHI. Pasuje do AUDI oraz VW do roku produkcji 2000/08. Czujnik nowy, oryginalnie zapakowany, 100% sprawny, paragon, gwarancja producenta. Specyfikacja: Długość przewodu [mm]: 550 Ilość połączeń: 3 Rok prod. do: 2000/08
  8. Ok. Tylko czemu nie ma problemu z przełączaniem na gaz jak silnik nagrzany ?? A czy sonda lambda może dawać takie objawy??? Chodzi mi o to, że na początku jak grzałka sondy nie domaga i nie jest nagrzana sonda. Dopiero jak nagrzeje się od spalin to jest ok.
  9. Witam. Auto to passat b5 1.8 adr pb+lpg. Od jakiegoś czasu zaczął szarpać jak zimny zarówno na PB i LPG, ale tylko w CL. W OL jak zimny to nie szarpie. Do tego teraz trochę zimniej się zrobiło i ma problemy z przełączeniem na gaz, ale tylko na jałowym biegu-potrafi zgasnąć.Jak nagrzany silnik brak problemów (ani z szarpaniem ani z przełączaniem na lpg). Pali bez problemu, czujnik cieczy sprawdzony. Załączam linki do logów podczas jazdy i na jałowym grupa 2+7. https://log.tunezilla.com/chart/430358#H8KLCABHPFVfAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCFsOrw5PClF5UF2pgNiPDjWTDusO0wrMTw4TDi8Ozf8KcwpTDoMKmwo/CqzTCpmrCui4dw7DClHHDhFlNw57DvMKZCMKVG1txwobCr8K0J8KbwpMrbVQ2GQ/CjEPDijTDkcOrwpfDgMKkw57DvcK4dMO2P0gBw48Yw7HCkhHDgsOBZXXDrcOLLD40w4TCnHfDmcKBQ8KDwpUAAAA= https://log.tunezilla.com/chart/430361#H8KLCADDmD1VXwIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1AhbDq8OTwpReVBdqYDYjw41kw7rDtMKzE8OEw4vDs3/CnMKUw6DCpsKPwqs0wqZqwrouHcOwwpRxw4RZTcOew7zCmQjClRtbccKGwq/CtCfCm8KTK21UNhkPwoxDw4o0w5HDq8KXw4DCpMOew73CuHTDtj9IAcOPGMOxwpIRw4LDgWV1w63Diyw+NMOEwpx3w5nCgUPCg8KVAAAA
  10. Proszę pomoc. W sterowniku gazowym jest taki sygnał " 12V po kluczyku". Gdzie fizycznie najlepiej go podłączyć? Auto to passat B5 1.8 ADR. Z góry dzięki za pomoc.
  11. Czujnik położenia wału korbowego jest sprawny. Temat do zamknięcia.
  12. Witam. Może mi ktoś kumaty wyjaśnić jedną rzecz. W Vagu nie pamiętam grupy, ale jest okienko, które pokazuje kąt wyprzedzenia zapłonu. Pytanie brzmi, czemu jak jest zimny silnik to tam jest ATDC i jakaś skacząca wartość kąta, a jak się nagrzeje silnik to zmienia się na BTDC i jakaś wartość kąta? Od czego to jest uzależnione?Od czujnika położenia wału korbowego i temp. silnika? Dzisiaj jak byłem podpięty Vagiem, temp silnika była 30 stopni, odpaliłem i przez chwile pracował na BTDC a potem przeszedł na ATDC i czasy wtrysków około 6ms. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu już pracował na BTDC i czasy wtrysku były około 3ms. O co chodzi? Czyżby czujnik położenia wału oszukiwał??? Wrzucam filmik z oscyloskopu, który był podłączony do czujnika wału korbowego.Pracuje prawidłowo,czy do wymiany?????Na drugim filmiku widać jakby trochę dziwne zachowanie czujnika-było to po lekkim przygazowaniu i odpuszczeniu gazu,czyli praca na jałowym, a widać na oscylogramie jak punkt GMP skacze. VID_20200712_061532.mp4 VID_20200712_061744.mp4
  13. Witam. Mam pytanie.Zrobiłem sobie taki test z iskarami na świecach. A mianowicie auto uruchomione chodzi sobie na jałowym, odłączyłem wtryski 1 i 2 cylindra i zdjąłem też przewody zapłonowe i włożyłem w nie świece. Nagrałem filmik jak zachowuje się iskra na jałowym 1 i 2 cylinder. Czy to normalne zjawisko że iskra wypada ?? Dodam, że taki sam test wykonałem na 3 i 4 cylindrze i było tak samo. Co o tym sądzicie? VID_20200416_140954.mp4
  14. Do sprawdzenia czujnik temp. cieczy, przepływomierz, sonda lambda.
  15. Witam po dłuższej przerwie. Znowu będę drążył temat swojego passata, bo nie odnalazłem przyczyny przerywań w pracy silnika na biegu jałowym. Ostatnio wykluczyłem sondę lambda. Odłączyłem ją i na jej miejsce wpiąłem zadajnik napięciowy. Ustawiłem 0.45V na stałe, czyli dawkę niby idealną. Uruchomiłem silnik i zobaczyłem w vagu czasy wtrysków były 1.50ms i stały w miejscu. Ale niestety silnik dalej przerywał pracę. Dodam tylko,że byłem zaskoczony konsumpcją paliwa-benzyny- bo pomimo stałej wartości z zadajnika oraz stałych czasów wtrysków to konsumpcja co jakiś czas spadała z 0.86l/h na 0.56l/h? Dziwnę? Jak komputer mógł to zmierzyć skoro sygnał z lambdy był stały i czasy wtrysków stałe?z czegoś innego to liczy???? Może macie jakieś jeszcze pomysły co do przerywania pracy, bo ja już nie mam. PS. Badałem też napięcie oscyloskopem bezpośrednio na wejściu do sterownika silnika- napięcie położenia silnika krokowego oraz przepustnicy. Nic tam nie skacze, wszystko stało praktycznie idealnie, delikatnie zmieniały się setne części napięcia. Co jeszcze może być nie tak????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności