Skocz do zawartości

mundy1

  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mundy1

  • Urodziny 10.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Mazowiecka

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ADP)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Wyciek oleju z silnika

    Jak z misy sie odkręciła , to proste ze tamtędy wywaliło olej. W misce przeciez on sie znajduje.
  2. Cos źle robisz, albo uszkodzone jest. Masz tylko jedno wejscie , po czym cofasz sam pancerz i wsuwasz w otwor. Linka jest zakończona haczykiem , raczj ciezko żeby to spadło. ALbo masz luźna linke (ktos np skrócił pancerz) albo mocowanie uszkodozne i jak wypadnie to i nie ciagnie zamka.
  3. Wymiana licznika w 3B na licznik z 3BG

    Panowie i ja mam temat z licznikiem. Mój licznik w pasku 97 r, zielony pierwszy wypust zegarow B5, zarł mi prad i świrował zegarek od godziny i przebiegu dziennego.. Stary miał prawo. Kupiłem drugi , tamten elektronicznie ok, ładniejszy itd. Sęk w tym , że nowy jest z 2002 r nie jest joggera tylko vdo, pods czerwone , brak FIS ,ale ma jakiś połowiczny can. Podłączony był, bez podmiany pinu , bo zastosowany był emulator immo. No i co świeci działa odpala, nie działa obrotomierz .Szybkościomierz sterowany jest tak samo jak w starym, natomiast obrotek ma sygnał cyfrowy pewnie po CAN (rocznik raczej na to wskazuje ). Moje pytanie czy da sie coś z tym zrobić? Programowanie nie wchodzi w gre , skoro sygnał na obrotomierz jest inny (chyba ze jest inna przeczyna , bo sam licznik jest sprawny). Ktoś może władował taki licznik tj chyba przejściówka jakas , skoro inaczej kodowali sygnał na obrotomierz , a szybkosciomierz zostawili jak w starym. Licznik posiada kontrolke poziomu oleju (zółto-czerwona) nie ruszałem licznik jest tak jak fabryczny, jesli bym doszedł co jest z tym obrotkiem, to moge wylutowac diodę i nie bedzie świoecić ( a w moim aucie i tak nie ma tego czujnika ) , ale poki co nie ruszam, bo pewnie i tak będę musiał szukać z roczników 99-98 przez tego CANA-a./..
  4. skojarzenia

    okulary
  5. Oslony zimowe chłodnicy, warto?

    Temp chłodnicy osiąga 90 po przejechaniu ok 3 km . No jak będzie z -10 to będzie pewnie 1 km dłużej... Zrobie tak,,,,, Założę tekture na chłodnice jak będzie odczuwalnie lepiej ,to sie zastanowię nad tym, jesli nie to nie będę sie bawił w jakieś osłony. Możliwe ze szybciej nadmuch do kabiny będzie ciepły, jak przysłonie.Dzieki za odp
  6. Witam, Jak w tytule, użytkujecie warto. Wygląda zadowalająco, no i zastanawiam sie nad zakupem. Nadmienię, iz w zime często trasa do pracy tj 5km i gaszę "potwora" Chłodnica łapie 90 st po niby już 3 km, na osłonie powinno być zawsze troche lepiej. Oslona tego typu z heko :
  7. Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Cos daje, jednak cudow nie oczekuj
  8. Sprzęt Car Audio

    wysłałem PW
  9. Zmiana koloru ramki 2 din oraz wykończeń

    te srebrne ramki na nawiewy pasuja od okulara ta na focie jest od 200 D .
  10. Jaki akumulator

    A jaki maiłeś teraz *chodzi o parametry prad rozruchu i AH ?) to masz rozw. Czy to warta , centra bosch, kozak, banner polski czy nie polski każdy CI powinien smigac min 5 l jak masz intalacje w porządku w aucie i zachowujesz podstawy konserwacji ( nie dopuszczasz do rozladowań, klemy czyste, styk do masy pewny, poziom elektrolitu ok.). I tyle. DO diesla min te 550 rozruch ,m,a pojemność zależnie od wyposażenia i mocy alternatora w aucie ( 55-75 AH). W benzynie prąd rozruchu wystarcza ok 350 , no to tutaj nawet podroby maja min 450 wiec nie ma problemu.
  11. Jednym z możliwosci jest np zamokniety moduł komfortu, zasniedziale styki w nim. Rozwiazanie , jak dostaniesz sie do modułu , po odpieciu minusa z Aku odpinasz wtyczki, patrzysz czyscisz . Jak beda mokre bedzie widac. A moze masz zamoknięta cala wykładzinę od dolu warto spr. Czesto w paskach problem tzw mokrych portek
  12. zablokowane tylne drzwi

    Od środka, , tylko sam zamekraczj sie nie odkreci w ten sposób. Kiedyus mialem tak jak Ty z tylnymi to dałem do mechanika , bo sma nic nie wymyslilem. On to zrobil drzwi ok , zamek cały drugi poszedł. Mówił , ze musial rozebrac od wewnątrz i wyrwać po prostu zamek od środka. W sumie to nic nie rozwalił z drzwiami itd. A szczegółów nie mówił. Spr na pierwszy rzut oka problematyczna , bo dojście kiepskie. Już przerabialem poobracane łby spina , zerwane torxy . Da sie porozwiercać łby wstawić nowe śruby we własnym zakresie,ale jak nie otworzysz drzwi to moje pomysły sie kończą
  13. zablokowane tylne drzwi

    Stuknij na zewnatrz auta (drzwi od str blachy nie tapicerki) moze odskocza . U mnie czasami tak sie dzieje. Jesli dalej lipa to zamek masz zacięty trzeba rozbierać od środka. Moze być tak ze ten bolec w \środku wyskoczył z zaczepu w zamku, jeśli go założysz ,byc może sie otworzą . ALe skoro nie możesz otworzyć wogóle drzwi to w ciemno cieżko zapiąc ten haczyk od bolca. U mnie jak ten bolec wypadł z zaczepu nie mogłem otwierac klamka od środka, ale z zewnątrz otwierałem. U Ciebie na 90% padł sam zamek.
  14. zatrzaskują się drzwi

    Dzięki także pobadam z miernikiem, przejże kostkę przy wlocie kabli do drzwi itd.
  15. witajcie Mam jedno pytanie. Zmieniam fotele i zakładam do 3B te od 3BG i zamiast pręta blokady foteka, mam już linke która łączy łapke sterująca blokada z tym bolcem zatrzaskującym. Proszę o info jak podłączyć te linke , gdzie tam jest jej zaczep? Nigdzie nie znalazłem foty , gdzie było by to widać. Zdjęcia mojego fotela.
×