Skocz do zawartości

Lookapl

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
  • Rok produkcji
    2010
  1. ja nie wiem po co tak kombinować na jakimś chińczyku. mnie cały zestaw z modułem i kamerką kosztował 150 zł na allegro pełno jest tych kamerek najdroższy był kabel od modułu do radia 420 zł ale można kupić za 150.
  2. 30 minut a ciśnienie około 15 barów. Wydawało mi się ze krótko i za małe ciśnienie
  3. Mam problem z klimatyzacją w Passacie B6 z 2010. Ucieka mi czynnik około 70-80% na 3-4 tygodnie. Po sprawdzeniu szczelności hydrogenem wskazuje że układ jest szczelny. Maszyna jak zrobi próżnię też nie wskazuje nieszczelności. Był mała nieszczelność na oringu przy presostacie (wcześniejszy właściciel wymienił na nieoryginalny zawór i oring). Ultrafiolet nie pokazuje wycieków w okolicy zaworów. Skropliny nie są tłuste i nie świecą. Ma ktoś jakiś pomysł? lub zna ktoś specjalistę od klimy w Rzeszowie lub okolicy?
  4. Kamera zamontowana aktywowana i działa linie skręcają. nie zrobiłem filmiku bo zajęło mi to 10 godzin pocięte palce i trochę nerwów i już nie miałem zdrowia do nagrywania. jakby miał to robić drugi raz to spokojnie w 3-4 godziny da się to zrobić samemu. Trudności jakie napotkałem i nie pisał lub nie wyjaśnił je Wojas to wypięcie wiązki z klapy. nie da się niczym przepchać kabelków z wtyczkami ponieważ jest za mała średnica otworu w gumie przez które przechodzą kable. Żeby wypiąć peszel potrzebny jest długi płaski śrubokręt (10-15cm) i na czuja próbować wcisnąć zatrzaski (od środka bagażnika) najpierw z jednej później z drugiej strony tak aby nie zatrzasnął się ten wypięty. Kabel sygnałowy da się rozebrać tak że z łatwością da się przepchać natomiast od zasilania trzeb już przeciąć i zlutować nie da się go przepchnąć po prostu jest za gruba wtyczka. nakrętka plastikowa o której pisze Wojas ma nr 441 863 987 A (nazwa w etce to przycisk) moduły które pasują do B6 to 3c0 907 441 i konfiguruje się je bez problemu z B7 trochę więcej zabawy. Sama aktywacja modułu bardzo prosta u mnie był dodany hak w module o który pisał wojas i musiałem zmienić tylko jedną cyferkę i wszystko zaczęło działać bez problemu. Podsumowując rozbierania jest dużo i najlepiej mieć pudełeczka na śrubki 2 w bagażniku 1 na tylnej klapie i 2 w kokpicie na te od radia i na te od schowka. Przydadzą się też opaski zaciskowe (trytki)
  5. ja kupiłem u tego sprzedawcy https://allegro.pl/uzytkownik/vagsystems_com/czujniki-i-kamery-cofania-kamery-cofania-253562?order=m&bmatch=baseline-var-cl-n-dict-sort-sqm-aut-1-2-0313 ale najlepiej zadzwonić do nich maja dużą wiedzę odnośnie kamer modułów itp. moduły do passata b6 które łatwo się programuje to 3c0 do b6 tez pasują 3c9 (fabrycznie w b7) ale czasami trzeba zmieniać bramki czy porty (nie zawsze) żeby pasowały do b6.
  6. Panowie właśnie skompletowałem cały potrzebny sprzęt. wiązka + moduł + kamera + styropian + nakrętki + radio RNS510 czekam na kuriera jak przyjdzie i zamontuję postaram się zrobić szybki manual a jak się uda to video-recenzją na yt.be
  7. Teoretycznie sprawa podłączenia jest prosta: 1. od kamery do radia jest kabel sygnałowy 2. Kabel 2pin do zasilania kamer 3. Wiązka od modułu do radia a moje pytania są takie. Czym różni się wersja low i High? czy low to podłączenie bez modułu ? A high z modułem i wówczas widzę linie skręcania na tej samej kamerze? Bo z tego co mi się wydaje linie nakładane są na obraz które generuje moduł?
  8. Witam, Czy kompletna wiązka z modułem i kamerą z Passata B7 kombi będzie pasować do Passata B6 kombi rocznik 2010 (fabrycznie białe zegary) dodam że mój Passat b6 jest golasem jeżeli chodzi o parktronik i czujniki. a noszę się z zakupem radia RNS510 z dyskiem ssd z roku 2017 + ten zestaw z b7 aby odpalić kamerę. moduł: 3c8 907 441
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności