Lookapl Zgłoś #1 Napisano 26 Czerwca 2019 Mam problem z klimatyzacją w Passacie B6 z 2010. Ucieka mi czynnik około 70-80% na 3-4 tygodnie. Po sprawdzeniu szczelności hydrogenem wskazuje że układ jest szczelny. Maszyna jak zrobi próżnię też nie wskazuje nieszczelności. Był mała nieszczelność na oringu przy presostacie (wcześniejszy właściciel wymienił na nieoryginalny zawór i oring). Ultrafiolet nie pokazuje wycieków w okolicy zaworów. Skropliny nie są tłuste i nie świecą. Ma ktoś jakiś pomysł? lub zna ktoś specjalistę od klimy w Rzeszowie lub okolicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #2 Napisano 27 Czerwca 2019 Ile ten układ był sprawdzany ciśnieniem z mieszanką azotu? Godzinę, dwie, dobę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lookapl Zgłoś #3 Napisano 27 Czerwca 2019 4 godziny temu, radekrp90 napisał: Ile ten układ był sprawdzany ciśnieniem z mieszanką azotu? Godzinę, dwie, dobę? 30 minut a ciśnienie około 15 barów. Wydawało mi się ze krótko i za małe ciśnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #4 Napisano 28 Czerwca 2019 Ciśnienie ok ale 30 minut to minimalny czas na próżnię, a nie sprawdzanie mieszanką azotu. Po jednej dobie można weryfikować szczelność, a nie po pół godzinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2019 Sezon w pełni to zakłady nie marnują za wiele czasu na testy szczelności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #6 Napisano 1 Lipca 2019 Jeśli mówimy o zakładzie wulkanizacji, który kupił maszynkę i gaz z Białorusi to masz rację. Każdy inny specjalizujący się w klimatyzacji zostawia auto przynajmniej do rana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach