Skocz do zawartości

Mateusz_1991

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mateusz_1991

  • Urodziny 05.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów Wielkopolski

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Witam, potrzebuję szybkiej pomocy i liczę na Państwa. Zabrałem się za wymianę rozrządu (1.9 tdi AFN), odchyliłem przód i zatrzymałem się na kole pasowym... chciałem je odkręcić i śruby nie wytrzymały (tzn. gniazdo na imbus). Wiem, że można nabić gwiazdkę tylko trochę mało miejsca. I teraz moje pytania: Czy pozostało mi ściąganie/ odchylanie chłodnic? Czy da się to zrobić bez spuszczania czynnika z klimatyzacji? I najważniejsze jak to zrobić, co odkręcić żeby było najprościej? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  2. Bardziej chodziło mi o rodzaj męski ale w sumie tak też może być hihi. Przeczyściłem dokładnie kostkę spirytusem i pędzelkiem (tą od czujnika), złożyłem i ruszyło- jestem szczęśliwym posiadaczem passata bez czerwonych plamek na liczniku (chyba, że od ręcznego). Mogę brać się za kolejne naprawy! Dziękuję wszystkim za pomoc!
  3. Sorry za marudzenie ale udało mi się to jakoś zainstalować... Moje pytanie jest takie: dlaczego z niektórymi elementami mogę się połączyć np. abs, centralny zamek itp.... a z airbag NIE. Dodam, że kolega w warsztacie sprawdzał na vcds i normalnie się łączy z airbag- a ja przez swój kabel nie mogę.
  4. Zrobiłem tak jak Panowie podpowiadali i faktycznie pokazało zwarcie, czyli jak się domyślam najprawdopodobniej nie ma przerwy w instalacji? Co teraz zrobić, czego szukać? Zamienić stronami czujniki i sprawdzić (powinny być sprawne- kupione w firmie infocar z 6 miesięczną gwarancją)? Jakie jeszcze mogą być przyczyny "przerwy w obwodzie"?
  5. Zainstalowałem i dalej to samo- wynik testu tak jak wcześniej. Chyba odeślę im ten kabel, bo już kończy mi się do tego badziewia cierpliwość.
  6. Ale to jest wersja płatna tak? Pobrać mogę ale żeby korzystać muszę się zarejestrować i wykupić? Czy na jakiej zasadzie to działa?
  7. Ok wielkie dzięki pobrałem wersję 1.0 i będę sprawdzał jeszcze raz, a z ciekawości dostanę gdzieś 1.2? A może jakiś inny program, który na 100% działa z win 7 64bit? Dodam, że próbowałem polskim vag-iem 2,5 i cały czas gdy wszedłem w jakiś segment był komunikat : przywracanie komunikacji.
  8. Rozumiem, że taki sam nick bo na chomika chętnie zajrzę (jeżeli jest z loaderem), tylko że dostęp jest chroniony hasłem- a w innych folderach nic nie ma. Właśnie airbag próbuję naprawić... pisałem o tym tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/9351-Kontrolka-poduszki-powietrznej/page5?highlight=Airbag
  9. Witam, widzę że było strasznie dużo na ten temat.. ale i tak nie mogę sobie z tym poradzić (dopiero zaczynam zabawę z tym urządzeniem)... Interfejs: VAG KKL usb OBD2 Windows: 7 64 bit Sterowniki z płyty, zainstalowałem vcds 1.0 lite, wszystko ustawiłem, porty, wgrałem loadera, ustawiłem czas opóźnienia, zmieniłem element docelowy, wszystko tak jak wielu forumowiczów doradzało i tak jak miałem w instrukcji dołączonej do kabla- i NIC. Nie mam pewności czy kabel działa poprawnie (dioda się świeci)- postaram się sprawdzić niedługo na jakimś innym kompie. Nie mam pewności czy mój program jest dobry, ma ktoś może pewną działającą wersję? (Może 1.2- byłbym bardzo wdzięczny, bo chciałbym właśnie zacząć poszukiwania przyczyny od dobrego programu). Wynik testu: Port status- OK Interface- Found Type: Serial Pass-Through Opto/Iso: No Ross-Tech Design: No No i oczywiście jak chcę się połączyć (np. z airbag): too many communication errors to continue.
  10. Jeszcze dla pewności jedno pytanie: Złączyć przewody w czarnej kostce, która idzie bezpośrednio do czujnika (czyli bez podłączenia czujnika) czy w żółtej pod fotelem (z podłączonym czujnikiem)?
  11. Dziękuję za odpowiedź. Wystarczy połączyć to jakimś przewodem? Jest to bezpieczne?
  12. Na ostatnie pytanie nie dostałem odpowiedzi więc może teraz... Wymieniłem oba czujniki (na gwarancji- 150 zł za sztukę) teraz mam błąd- przerwa w obwodzie po stronie kierowcy. Zauważyłem, że przewód od czerwonej kostki jest trochę odizolowany.. Od czego jest czerwona kostka? Czy to może być przyczyną? Ile przewodów powinno iść do czujnika, kostka ma trzy miejsca, a u mnie idą dwa przewody? Może ktoś miał taki problem i udało mu się z nim uporać? Czy zostaje mi tylko rozbiórka całej konsoli i szukanie "przerwy w obwodzie". Proszę o pomoc, bo już kończy mi się cierpliwość!
  13. Witam ponownie. Mam problem z czujnikiem uderzenia bocznego (3B0 959 643)- błąd zwarcie czujnika. Wcale się nie dziwię, że nastąpiło zwarcie, bo najprawdopodobniej uszczelka sylikonowa była nieszczelna i pewnie wszyscy wiedzą jak to w środku teraz wygląda. Zanim kupię używany chcę go spróbować naprawić/oczyścić. Pytanie: Czy gdzieś dostanę schemat elektryczny czujnika? Czy jest to możliwe? Albo chociaż może ktoś wie co to są za układy scalone w tym czujniku (mogę podać oznaczenia)?
  14. Cześć, muszę wymienić amortyzatory + sprężyny na obu osiach. Co do amortyzatorów to zastanawiam się nad sachs lub bilstein- są w bardzo podobnej cenie. Co do sprężyny myślałem nad kyb k-flex lub jak czytałem niektórzy polecają lesjofors. Może jakieś inne sugestie? Jaki zestaw amortyzatorów + sprężyn, będzie najlepszym wyborem, jaki zestaw Panowie/Panie założylibyście do swojego auta? Pozdrawiam.
  15. Witam wszystkich mam pytanie i proszę o odpowiedź. Jak wielu użytkowników passata borykam się z problemem poduszek bocznych konkretniej, chodzi o zwarcie czujnika. Ale moje pytanie jest takie: Czy połączenie przewodów na stałe (mam na myśli usunięcie żółtej kostki) może wpłynąć jakoś negatywnie? Wiadomo, że produkując to auto po coś ją tam wsadzili. Jak to jest? Jedni mówią, że tak się nie powinno robić inni, że można.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności