Pajter Zgłoś #341 Napisano 14 Grudnia 2011 witam jestem tu Nowy ale śledze wszystkie problemy wasze. i Mozna powiedzieć ze moje też. Mam passata B5 1.9tdi AJM 115km problem z odpaleniem przez około 2 tyg. wymiana filtra paliwa ( bosch ) nie pomogła układ odpowietrzony , niebyło możliwości cieknięcia paliwa przez rurki układ szczelny. Pod Vagiem zero błędów parametry na wtryskach w normie ... auto zastało oddane do mechanika... Okazało się pompa paliwa nie szczelna po czym paliwo sie cofało i układ się zapowietrzał, ponadto pompa vacum ciekła jutro mam mieć zakładane powyższe elementy i zobaczymy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitoleko Zgłoś #342 Napisano 20 Grudnia 2011 Witam. Czy po wymianie pompy trzeba coś dodatkowo ustawiać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #343 Napisano 21 Grudnia 2011 U mnie było podobnie , ciężko odpalał po nocy i dłuzszym postoju...powymieniałem filtry 2 razy, akumulator, założyłem zaworek zwrotny przy filtrze, sprawdzilem przewody, świece, alternator a w koncu okazało sie ze to pompa vacum, ona decyduje o podaniu paliwa z baku do silnika przy odpalaniu, moja przeciekała, kupiłem używaną za małą kase i pali na dotyk...sprawdzcie pompe vacum czy cieknie czy czysta...albo moze cieknąć albo ona ma chyba w sobie zaworek zwrotny ktory blokuje cofanie sie paliwa-moze być walnięty...jak vacum sucha to rano po dłuższym postoju zdjąć przewód paliwowy którym dochodzi paliwo do filtra i włączyć zapłon, jak poda paliwo od razu to pompa ok.......pisaliscie ze w ciagu dnia pali na dotyk-jak z rana paliwo dojdzie po dłuzszym kreceniu to póżniej przy krotkim postoju auta, paliwo nie zdąży się cofnąć...polecam to sprawdzic samemu a nie wymieniac pół auta, sam to przeszedłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #344 Napisano 22 Grudnia 2011 Witam Chciałbym się doinformować, gdyż to mój piewszy samochów na ON z pierwsza z nim zima. Do wczoraj, auto stało 3 dni pod domem na parkingu. Przez ten czas temp utrzymywała się ok -8'C. Dwa razy podgrzałem paliwo przed opaleniem i po odpaleniu przez chwilę auto chodziło nie równo na luzie. Nie ukrywam, że nie wiem w jakim stanie jest AKU, ale raczej będzie na ten sezon ok. Martwic się czy nie tą nierówną pracą? Gdy jeżdzę codziennie wszystko jest OK. Chodzi super, nie dławi się, nie dymi, błędów 0. Paliwo z LukOil`a pozdrowienia przed Świąteczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #345 Napisano 22 Grudnia 2011 Witam ja mam problem z odpalanie ponizej temp -5 stopni jak prubuje odpalic to tak jak by łapał na 1 celinder i tak bardzo długo go krece Swiece wymienione 2 razy teraz mam beru kąt wtrysku tez ustawiałem 2 razy nawte 2 pompe wtryskowa aku tez wymieniałem problem ten mam juz dosc długo jakies 3 lata zawsze brałem farelka i na 10 min na wtryski grzałem i odpałał od strzała no ale trzeba cos z tym zrobic wkoncu raz mi mechanik muwł ze to przez odciecie zapłonu ale jakos mi sie nie wydaje dlatego pytam was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zielut Zgłoś #346 Napisano 23 Grudnia 2011 witam panowie mam problem dopiero sie zalogowalem dzisiaj pierwszy raz i chciałbym opisać problem ze swoim autem ale nie wiem gdzie więc piszę tutaj bo też nie chce odpalić!!! a więc mam passata 2.0TDI silnik BGW 136km i wczoraj pojechałem do pracy i już nie wróciłem bo nie odpalił rano elegancko na dotyk a teraz mam problem kręce go i nic i się wyświetlił komunikat taki od oleju i nie wiem co on oznacza elektryk podłączył kompa i nie wykryło żadnego błędu!!! pomocy!!! i z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek4385 Zgłoś #347 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam posiadam passata b5 115 km 1.9 mam taki problem rano ciężko pali trzeba chwile go kręćić pużniej już beż problemu czujnik temp nowy świece działją filtry itp wszystko okaj może być to akumulator że za wolno kręci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy333 Zgłoś #348 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam ja mam taki problem że jak jest zimny silnik i przekręcam kluczyk, chcę odpalić to nić tylko słychać coś chodziło (szumienie) ale nie kręci. Przekręcam drugi raz kręci i się urywa i znowu szumienie, dopiero za 3 lub 4 razem odpali. Coś z rozrusznikiem czy jakiś kabel nie będzie łączył? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek4385 Zgłoś #349 Napisano 30 Grudnia 2011 u ciebie to będyx ---------- Dodano o 12:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 10:53 ---------- a i dodam że jest to związane z cofaniem się paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanobosS Zgłoś #350 Napisano 30 Grudnia 2011 U mnie było podobnie, długo się kręcił zanim odpalił. W szczególności ciężej było odpalić na ciepłym silniku. Wymieniłem szczotki na rozruszniku wraz z kopułką. Teraz pali na dotyk nawet na ciepłym. Po prostu rewelka. Koszt częśći 92zł z robocizną 250zł. Dużo jest grzebania z tym bo rozrusznik jest z tyłu silnika i trzeba sciagnąć klime by się tam dostać jednak opłaca się. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mrozu45 Zgłoś #351 Napisano 30 Grudnia 2011 Witam posiadam passata b5 115 km 1.9 mam taki problem rano ciężko pali trzeba chwile go kręćić pużniej już beż problemu czujnik temp nowy świece działją filtry itp wszystko okaj może być to akumulator że za wolno kręci? *od dawna tak masz czy po jakiejś wymianie czegos dodaniu do auta alarmu ,może sprzętu? *Sprawdź ładowanie.. *Czy wsiadając do auta sprawdź zegary czy wszystko sie świecą czy cyfry nie są poucinane ..(to pierwsza oznaka słabego aku), *Jak odpalasz auto jakiś dźwięk specyficzny sie wydobywa ? *Czy mocno buja Autem.. *Świeca nowa może być uszkodzona.. Sprawdź ładowanie podjedz do Stacji Kontroli Pojazdów niektóre robią za free takie coś inni chcą 5/10zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwiniu Zgłoś #352 Napisano 5 Stycznia 2012 Witam. Ja mam podobny problem z odpalaniem. Mianowicie po nocnym postoju gdy temp. na zewnatrz jest ok 3 do 5 st. C autko odpala za pierwszym razem ale tak jakby nierowno wchodzilo na obroty. Kręcić trzeba ok 2 sek. Wymieniłem swiece, sprawdzone zostały wtryski - są ok. Co moze powodowac ten problem bo jak juz temp wzrosnie do 10st. to wszystko jest ok. Nie chce myslec co bedzie jak bedzie -15 czy zimniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr TDI Zgłoś #353 Napisano 7 Stycznia 2012 (edytowane) witam mam problem z odpalaniem tzn auto rano po odpaleniu nie równo przez 15 s chodzi potem jest wszystko ok ale mnie to denerwuje co to może być ? mniej więcej widzę że kolega wyżej ma taki problem ja mam wtryski 216 Edytowane 7 Stycznia 2012 przez piotr TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedzior28 Zgłoś #354 Napisano 23 Stycznia 2012 Witam A ja mam następujący problem. Pisałem juz o tym w innym temacie, ale zostal usuniety i niestety nic sie nie dowiedzialem. Otoz moj passat (1.9 tdi 110 km, 1997 rok) nawet na sporym mrozie pali na dotyk (wymienilem swiece zarowe) i po chwili gasnie. Raz przy wiekszym mrozie zdarzylo mi sie, ze krecilem go bardzo dlugo i mi nie odpalil. jak juz sie uda odpalic, to silnik dostaje wibracji i nie pracuja wszystkie cylindry. pochodzi sobie troche na spokojnych obrotach i wszystko wraca do normy. zdarza sie, ze przy temperaturach w granicy 0 stopni, gdy go odpale i zaraz dodam wiecej gazu, tez wpada w wibracje i przez kilkanascie sekund musi popracowac na luzie, zeby wszystko wrocilo do normy. raz lub 2 taka sytuacja przydarzyla mi sie latem, gdy odpalilem auto i ruszylem dosyc gwaltownie. zupelnie nic sie nie dzieje gdy silnik jest cieply. wydaje mi sie, ze chodzi o to, iz silnik jakby nie dostawal paliwa (cos zamarza?) probowalem przeczyscic filter paliwa, zeby sprawdzic czy to cokolwiek pomoze, ale nic sie nie zmienilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek309 Zgłoś #355 Napisano 27 Stycznia 2012 witam przylacze sie do tematu bo mam tez trudnosci z odpalaniem po nocy niewazne czy rano jest cieplo czy zimno vagiem bylo wszystko sprawdzane kat dobry swiece filtry wynienione podaje link do filmiku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #356 Napisano 27 Stycznia 2012 Nie wiadomo co może być przyczyną tej chwilowej nie równej pracy? Filtr wymieniony w czerwcu, świece OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaki69 Zgłoś #357 Napisano 28 Stycznia 2012 Witam.Panowie nawiążę do tematu otóż mam paska 1.9 TDI 110 km 98r. który ciężko pali ale tylko po mroźnych nockach , chwilę muszę go kręcić ale jak już odpali to jest spoko.od czego to może być Panowie bo nie chcę wymieniać w nim części metodą prób i błędów ? podejrzewam że to świece ale wolę się zdać na Waszą opinię.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyklonit Zgłoś #358 Napisano 29 Stycznia 2012 Do temperatury -10 pali na dotyk. Dziś było -18 i aby załapał kręciłem z 3, 4 minuty. Paliwo odpada - mam prawie cały bak gold arktik -45. Samochód 24 godz. na dobę stoi na dworze. Co może być przyczyną ? Czy może to normalne w tej sytuacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf13 Zgłoś #359 Napisano 29 Stycznia 2012 Witam, mam paska 1.9 90km po długim postoju lub po nocy ciężko odpala mniej więcej tak to wygląda http://www.youtube.com/watch?v=G4RRgAkAhrk. Gdzie szukać problemu? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #360 Napisano 29 Stycznia 2012 ponawiam pytanie i dołączam filmik http://www.youtube.com/watch?v=8LCCJ_zQIis&feature=youtu.be Witam ja mam problem z odpalanie ponizej temp -5 stopni jak prubuje odpalic to tak jak by łapał na 1 celinder i tak bardzo długo go krece Swiece wymienione 2 razy teraz mam beru kąt wtrysku tez ustawiałem 2 razy nawte 2 pompe wtryskowa aku tez wymieniałem problem ten mam juz dosc długo jakies 3 lata zawsze brałem farelka i na 10 min na wtryski grzałem i odpałał od strzała no ale trzeba cos z tym zrobic wkoncu raz mi mechanik muwł ze to przez odciecie zapłonu ale jakos mi sie nie wydaje dlatego pytam was Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach