cyklonit
-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cyklonit
- Urodziny 27.08.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zamość
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2001
-
wymiana sprzęgła + weryfikacja stanu dwumasy
cyklonit odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
@zielonyB5 dobry jesteś Właśnie przy wydechu coś nie było dokręcone -
wymiana sprzęgła + weryfikacja stanu dwumasy
cyklonit odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Problem wydaje się być rozwiązany. Dźwięk pochodził z jakiejś niedokręconej śrubki. -
wymiana sprzęgła + weryfikacja stanu dwumasy
cyklonit odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jestem po wymianie sprzęgła kompletnego z kołem dwumasowym. Ogólnie jest ok, zupełnie inna jazda, ale na drugi dzień po wymianie usłyszałem takie metaliczne dzwonienie, niezbyt głośne, jakby ktoś dzwonił dzwoneczkiem. Dźwięk jest w okolicy koła od strony kierowcy. mechanik nie wie co to i mówi, że drgania od padającej dwumasy mogły przy okazji coś rozwalić. Ale co ? Dźwięk nie jest jednostajny, raz jest raz zanika. Jest po odpaleniu, ale jak się przejadę, to potem ustępuje. Co to może być ? Trochę się obawiam, bo dopiero co wydałem 2500 zł, ale jakby coś jeszcze padło ... ... -
Wlałem do silnika dokładnie 4 L oleju. Na miarce pokazuje około maksimum. Teraz nie wiem co robić, czy jeździć, czy odessać te dwie setki.
-
Robię 5 tysięcy km rocznie. Tak mieszkam i pracuję, że większość trasy mam po obwodnicy miasta. 8 km w jedną stronę. Po mieście jeżdżę bardzo mało. Ogólnie jeżdżę raczej spokojnie. Czy mogę zmieniać olej co dwa lata ? Silnik opisany w moim profilu.
-
Zmierzyłem to, po całym dniu stania samochodu. Okienko coolant temp pokazało -2.7 stopni Stąd to grzanie świec. W sobotę mieniam czujnik.
-
Na rozgrzanym silniku w sekcji engine odczytalem 76 stopni a z sekcji instruments 58 stopni. I co czujnik ?
-
Od kilku dni pojawiło się długie grzanie świec. Wcześniej tego nie było. Dziś po nocy, temperatura 16 stopni - grzał kilkanaście sekund. Po południu temperatura ponad dwadzieścia - grzał jakieś 5 sekund. Pali na dotyk. Czujnik temperatury zmieniany na wiosnę, na oryginalny. Możliwe, że znów padł ? Jak to się może zachowywać zimą przy niskich temperaturach ? Będzie grzał świece np. minutę ? Dłuższe grzanie świec chyba nie wpłynie na to, że będzie go ciężej odpalić w zimie ?
-
A co to może oznaczać ? Coś poważnego ?
-
Pomiar na gorącym chyba innym razem, bo muszę oddać laptopa. Piszesz, że rozbieżność 1.3 stopnia w normie. Ale przy rozmieszczeniu czujników o kilka milimetrów (skoro czujnik zespolony to chyba musi tak być ?) byłoby to w normie ? W każdym bądź razie czujnik i tak wymienię. Co prawda bez pośpiechu, byle zrobić to przed mrozami
-
Co prawda nie przy skanowaniu, ale miałem to samo. U mnie sam przestawił się port com w ustawieniach ("Options"). Po ponownym, właściwym ustawieniu wszystko wróciło do normy.
-
Dzięki dob12. Jakby nie Ty, to pewno bym coś przekodował przyciskiem RECODE 07 Dane odczytałem za momocą VAGCOM'a. Wszystko na nieodpalanym, zimnym silniku. Tak więc: Temperatura na dworze: +10.0 °C Engine 007: FUEL TEMP 8.1 °C; INTAKE AIR TEMP 9.9 °C; COOLANT TEMP 2.7 °C Dodatkowo grupa 005 COOLANT TEMP 2.7 °C, ale nie wiem co to. Instruments 003: Pierwsze okienko 5 °C. Dodatkowo grupa 002 (tam gdzie kilometry i litry paliwa) ostatnie okienko 9 °C. To wszystko i co myślicie o moim czujniku ? Aha, wskaźnik na desce pokazuje 90 °C. W zimie był problem z odpalaniem przy temp. niższej od -10 °C. Do temp. -10 °C palił na dotyk jak w lecie. Rok temu, jak robiłem termostat, to właśnie było sprawdzane i chyba coś było nie tak z tym czujnikiem.
-
1) Jak w programie Polski VAG 4.9 odczytać wskazania czujnika G2/G62 ? 2) W VAG COM z tego co jest napisane, odczytać można: 01-Engine: 007; Tylko, że przycisk 07 ma dziwną nazwę, jakby służył do przeprogramowania czegoś ? Nie chciałbym uśmiercić samochodu
-
Jak wyjąć to radio MCD. Może nie jak, ale czym. Kupiłem te blaszki ale coś nie chce wyjść. Chyba nie te Jest jeszcze kilka rodzajów. Nie chce znów kupować w ciemno.
-
Potrzebuje interfejs do B5 FL 2001 r. Czytając forum już sam nie wiem. Posty wyżej, ktoś podaje do BMW ? Przecież to forum Passata. Potrzebuje do skasowania poduszki, ogólnego przeglądania itp. Na Allegro są różne. Różne są także ceny. Co wybrać ? Czy ten byłby dobry ? Parę programów diagnostycznych już sobie pościągałem. http://allegro.pl/kb1-kabel-vag-usb-obd-ii-4-i2181873461.html A ten co to jest http://allegro.pl/kb3a-interfejs-elm-327-black-i2182103690.html Czy się różni elm327 od odb2 ?