Skocz do zawartości

cyklonit

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cyklonit

  • Urodziny 27.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. @zielonyB5 dobry jesteś Właśnie przy wydechu coś nie było dokręcone
  2. Problem wydaje się być rozwiązany. Dźwięk pochodził z jakiejś niedokręconej śrubki.
  3. Jestem po wymianie sprzęgła kompletnego z kołem dwumasowym. Ogólnie jest ok, zupełnie inna jazda, ale na drugi dzień po wymianie usłyszałem takie metaliczne dzwonienie, niezbyt głośne, jakby ktoś dzwonił dzwoneczkiem. Dźwięk jest w okolicy koła od strony kierowcy. mechanik nie wie co to i mówi, że drgania od padającej dwumasy mogły przy okazji coś rozwalić. Ale co ? Dźwięk nie jest jednostajny, raz jest raz zanika. Jest po odpaleniu, ale jak się przejadę, to potem ustępuje. Co to może być ? Trochę się obawiam, bo dopiero co wydałem 2500 zł, ale jakby coś jeszcze padło ... ...
  4. Wlałem do silnika dokładnie 4 L oleju. Na miarce pokazuje około maksimum. Teraz nie wiem co robić, czy jeździć, czy odessać te dwie setki.
  5. Robię 5 tysięcy km rocznie. Tak mieszkam i pracuję, że większość trasy mam po obwodnicy miasta. 8 km w jedną stronę. Po mieście jeżdżę bardzo mało. Ogólnie jeżdżę raczej spokojnie. Czy mogę zmieniać olej co dwa lata ? Silnik opisany w moim profilu.
  6. Zmierzyłem to, po całym dniu stania samochodu. Okienko coolant temp pokazało -2.7 stopni Stąd to grzanie świec. W sobotę mieniam czujnik.
  7. Na rozgrzanym silniku w sekcji engine odczytalem 76 stopni a z sekcji instruments 58 stopni. I co czujnik ?
  8. Od kilku dni pojawiło się długie grzanie świec. Wcześniej tego nie było. Dziś po nocy, temperatura 16 stopni - grzał kilkanaście sekund. Po południu temperatura ponad dwadzieścia - grzał jakieś 5 sekund. Pali na dotyk. Czujnik temperatury zmieniany na wiosnę, na oryginalny. Możliwe, że znów padł ? Jak to się może zachowywać zimą przy niskich temperaturach ? Będzie grzał świece np. minutę ? Dłuższe grzanie świec chyba nie wpłynie na to, że będzie go ciężej odpalić w zimie ?
  9. A co to może oznaczać ? Coś poważnego ?
  10. Pomiar na gorącym chyba innym razem, bo muszę oddać laptopa. Piszesz, że rozbieżność 1.3 stopnia w normie. Ale przy rozmieszczeniu czujników o kilka milimetrów (skoro czujnik zespolony to chyba musi tak być ?) byłoby to w normie ? W każdym bądź razie czujnik i tak wymienię. Co prawda bez pośpiechu, byle zrobić to przed mrozami
  11. cyklonit

    Problem z VAG

    Co prawda nie przy skanowaniu, ale miałem to samo. U mnie sam przestawił się port com w ustawieniach ("Options"). Po ponownym, właściwym ustawieniu wszystko wróciło do normy.
  12. Dzięki dob12. Jakby nie Ty, to pewno bym coś przekodował przyciskiem RECODE 07 Dane odczytałem za momocą VAGCOM'a. Wszystko na nieodpalanym, zimnym silniku. Tak więc: Temperatura na dworze: +10.0 °C Engine 007: FUEL TEMP 8.1 °C; INTAKE AIR TEMP 9.9 °C; COOLANT TEMP 2.7 °C Dodatkowo grupa 005 COOLANT TEMP 2.7 °C, ale nie wiem co to. Instruments 003: Pierwsze okienko 5 °C. Dodatkowo grupa 002 (tam gdzie kilometry i litry paliwa) ostatnie okienko 9 °C. To wszystko i co myślicie o moim czujniku ? Aha, wskaźnik na desce pokazuje 90 °C. W zimie był problem z odpalaniem przy temp. niższej od -10 °C. Do temp. -10 °C palił na dotyk jak w lecie. Rok temu, jak robiłem termostat, to właśnie było sprawdzane i chyba coś było nie tak z tym czujnikiem.
  13. 1) Jak w programie Polski VAG 4.9 odczytać wskazania czujnika G2/G62 ? 2) W VAG COM z tego co jest napisane, odczytać można: 01-Engine: 007; Tylko, że przycisk 07 ma dziwną nazwę, jakby służył do przeprogramowania czegoś ? Nie chciałbym uśmiercić samochodu
  14. Jak wyjąć to radio MCD. Może nie jak, ale czym. Kupiłem te blaszki ale coś nie chce wyjść. Chyba nie te Jest jeszcze kilka rodzajów. Nie chce znów kupować w ciemno.
  15. Potrzebuje interfejs do B5 FL 2001 r. Czytając forum już sam nie wiem. Posty wyżej, ktoś podaje do BMW ? Przecież to forum Passata. Potrzebuje do skasowania poduszki, ogólnego przeglądania itp. Na Allegro są różne. Różne są także ceny. Co wybrać ? Czy ten byłby dobry ? Parę programów diagnostycznych już sobie pościągałem. http://allegro.pl/kb1-kabel-vag-usb-obd-ii-4-i2181873461.html A ten co to jest http://allegro.pl/kb3a-interfejs-elm-327-black-i2182103690.html Czy się różni elm327 od odb2 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności