Skocz do zawartości

pitoleko

  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pitoleko

  • Urodziny 11.06.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LRY

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kto zgadnie gdzie zrobiłem tą fotkę?
  2. Oki-chodzło własnie o AFN. Jeszcze tylko jedno pytanko. Czy do zdjęcia pompy wspomagania muszę zdjąć koło pasowe bo trzy śruby przy pompie blokują mi zsuniecie pompy.
  3. Kolego czy to przypadkiem nie jest taka sama uszczelka co do termostatu?
  4. Kolego tak na szybko i bez patrzenia na logi to z twego opisu wynika problem z cofką paliwa. Czyli na początek szczelność przewodów, zaworek zwrotny i jak nie wymieniałeś to wymień filtr paliwa a nawet jak wymieniałeś to i tak do weryfikacji (mój MANN np. okazał się wadliwy) a na koniec pompki. Pzdr.
  5. W AFN ie prawdopodobnie nie ma zegera bo jak nabijałem spline na imbusa to łożysko też trochę wyszło. Jeszcze pare dobrych młotków i łożysko podejrzewam że miałbym na wierzchu. Tylko wtedy oczywiście chłodnica na bok i łożysko do wymiany.
  6. Koledzy przód do pozycji serwisowej? Poza tym dzięki za pomoc. - - - - - aktualizacja - - - - - Hmm śruba od wisko jest zjechana na maxa-podejrzewam że ktoś ją uraczył klejem bo moment odkręcania był naprawdę duży. Teraz tam już nie mam praktycznie co odkręcać. Z tego co widzę to mam dwa wyjścia: -odkręcić całą łapę i wtedy coś pokombinować na ,,wierzchu" -spróbować wybic wisko razem z łożyskiem i oczywiście przód do pozycji serwisowej. Hmmmm?
  7. Tylko śruby? Ta łapa jest podstawą tylko wiskozy?
  8. Witam. U mnie śruba od wisko niestety na maxa ukrecona. Musze zdjac łape. Ma ktos moze jakas porade jak ja zdjac? Mówie w tym momencie o AFN ie.
  9. Czy to możliwe żeby któryś z przekażników zakłócał połączenie?
  10. Koledzy mam identyczny problem z połączeniem się z silnikiem tylko z małą różnicą natomiast: vag łączy się z silnikiem tylko podczas nieuruchomionego silnika. Kiedy odpalę autko automatycznie zrywa połączenie i wyskakują błędy. O co chodzi?
  11. Następnym razem zapodaj liqui moly diesel spulung. Wlej do baku albo bezpośrednio tak jak w tym opisie : http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly?highlight=czyszczenie
  12. Witam. Jak możesz to podaj jeszcze kąt synchronizacji. Jak będzie w porządku to ja bym spróbował ustawić pompki i ewentualnie uszczelki na nowe. A pompki zostaw w spokoju-nie ma tragedii. Pzdr.
  13. Łukasz polecam Ci Tuligłowy i Siennice chociaż generalnie to naprawde ciężko wyczuć. Ja wyznaje taka zasade ze czym jaśniejsze tym mniej zasyfionych dodatków. A ostatnio naprawde mało takiego paliwa widziałem w naszym kraju chociaż sporo jeżdżę.Pzdr
  14. Cześć. Skoro wstawiasz tutaj post i prosisz o podpowiedz to przydałyby się jeszcze jakieś logi. Pzdr.
  15. Kasowanie wskazań serwisowych za pomocą programu VAG-COM.doc Tu powinno być większość odpowiedzi na pytania związane z tematem. Może się komuś przyda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności