-
Liczba zawartości
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pitoleko
- Urodziny 11.06.1983
Informacje osobiste
-
Imię
piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LRY
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pitoleko obserwuje zawartość → Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana, Fotki, zdjęcia - produkcja własna, Jakie macie opony ZIMOWE w swoich Passatach plus opinie i oraz 1 inny
-
Kto zgadnie gdzie zrobiłem tą fotkę?
-
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oki-chodzło własnie o AFN. Jeszcze tylko jedno pytanko. Czy do zdjęcia pompy wspomagania muszę zdjąć koło pasowe bo trzy śruby przy pompie blokują mi zsuniecie pompy. -
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kolego czy to przypadkiem nie jest taka sama uszczelka co do termostatu? -
Kolego tak na szybko i bez patrzenia na logi to z twego opisu wynika problem z cofką paliwa. Czyli na początek szczelność przewodów, zaworek zwrotny i jak nie wymieniałeś to wymień filtr paliwa a nawet jak wymieniałeś to i tak do weryfikacji (mój MANN np. okazał się wadliwy) a na koniec pompki. Pzdr.
-
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W AFN ie prawdopodobnie nie ma zegera bo jak nabijałem spline na imbusa to łożysko też trochę wyszło. Jeszcze pare dobrych młotków i łożysko podejrzewam że miałbym na wierzchu. Tylko wtedy oczywiście chłodnica na bok i łożysko do wymiany. -
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Koledzy przód do pozycji serwisowej? Poza tym dzięki za pomoc. - - - - - aktualizacja - - - - - Hmm śruba od wisko jest zjechana na maxa-podejrzewam że ktoś ją uraczył klejem bo moment odkręcania był naprawdę duży. Teraz tam już nie mam praktycznie co odkręcać. Z tego co widzę to mam dwa wyjścia: -odkręcić całą łapę i wtedy coś pokombinować na ,,wierzchu" -spróbować wybic wisko razem z łożyskiem i oczywiście przód do pozycji serwisowej. Hmmmm? -
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tylko śruby? Ta łapa jest podstawą tylko wiskozy? -
Łożysko sprzęgła wiskotycznego-wymiana
pitoleko odpowiedział nokian → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. U mnie śruba od wisko niestety na maxa ukrecona. Musze zdjac łape. Ma ktos moze jakas porade jak ja zdjac? Mówie w tym momencie o AFN ie. -
Czy to możliwe żeby któryś z przekażników zakłócał połączenie?
-
Koledzy mam identyczny problem z połączeniem się z silnikiem tylko z małą różnicą natomiast: vag łączy się z silnikiem tylko podczas nieuruchomionego silnika. Kiedy odpalę autko automatycznie zrywa połączenie i wyskakują błędy. O co chodzi?
-
Następnym razem zapodaj liqui moly diesel spulung. Wlej do baku albo bezpośrednio tak jak w tym opisie : http://forum.vw-passat.pl/threads/138212-Czyszczenie-pompowtryskiwaczy-preparatem-Liqui-Moly?highlight=czyszczenie
-
Witam. Jak możesz to podaj jeszcze kąt synchronizacji. Jak będzie w porządku to ja bym spróbował ustawić pompki i ewentualnie uszczelki na nowe. A pompki zostaw w spokoju-nie ma tragedii. Pzdr.
-
Łukasz polecam Ci Tuligłowy i Siennice chociaż generalnie to naprawde ciężko wyczuć. Ja wyznaje taka zasade ze czym jaśniejsze tym mniej zasyfionych dodatków. A ostatnio naprawde mało takiego paliwa widziałem w naszym kraju chociaż sporo jeżdżę.Pzdr
-
Passat B5 1.9 115KM brak mocy - błąd przepływomierza
pitoleko odpowiedział matszym0 → na temat → Analizy logów
Cześć. Skoro wstawiasz tutaj post i prosisz o podpowiedz to przydałyby się jeszcze jakieś logi. Pzdr. -
Kasowanie wskazań serwisowych za pomocą programu VAG-COM.doc Tu powinno być większość odpowiedzi na pytania związane z tematem. Może się komuś przyda