Skocz do zawartości

matszym0

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matszym0

  • Urodziny 27.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Cześć, Kolejny raz brak mocy w moim Passacie 1.9 AJM 115km 2000r. W tamtym roku był to przepływomierz, dzisiaj wyskoczył błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - oraz czasem pojawia się 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent Auto w pewnym momencie straciło moc i od jakiegoś czasu nie odzyskało jej nawet na sekundę. Dodatkowym objawem jest sporadyczne lekkie szarpanięcia samochodu na biegu jałowym. LOGI dynamiczne: http://vaglog.pl/log-003_008_011_08vR0R.html dodatkowo grupy 010 i 011 http://vaglog.pl/log-010_011_Wh76gP5.html Podejrzane węże podciśnienia wymieniłem i nic się nie zmieniło. Przepływomierz czyszczony. Czy macie jakieś pomysły?
  2. Doczepiam się do wątku, z moim problemem. Być może uda się wskazać precyzyjnie przyczynę. Mój Passat 1.9 ATJ. Wczoraj po cofaniu chciałem wrzucić jedynkę i już żaden bieg nie reagował. Tak jakby nie było sprzęgła. Auto było ciepłe. gasiłem odpalałem, pompowałem i nic. Rano na zimnym też żadnego biegu nie dało się wrzucić. A teraz po południu gdy chciałem go wziąć na lawetę biegi już normalnie wchodzą. Czy to wyprzęgnik przepuszcza? Dodam, że już od jakiś 20k kilometrów zauważałem, że jak mam na piątym biegu i chcę przyspieszyć na obrotach około 2 tysiecy to tarcza jakby się ślizgała. To chyba oznaka kończącego się sprzęgła?? Co mi proponujecie robić bo aktualnie wszystko działa a zdarza się że robię trasy 200 km i mam trochę obawy, żeby się to nie powtórzyło
  3. Nareszcie auto odzyskało swoje koniki Oryginalny przepływomierz i auto nie do poznania. Wielkie dzięki Dawid jakbyś był w Lublinie zapraszam na piwo bo zaoszczędziłem trochę kasy zostawiając turbinę w spokoju Ktoś podpowie jeszcze co to za wtyczka na zdjęciu?
  4. Kupiłem kolejny przepływomierz tym razem boscha, sprzedający zapewniał, że sprawny. Po podłączeniu z mocą nic się nie zmieniło natomiast znów jest błąd przepływomierza 17552 i od razu wraca. Poprawiałem wtyczkę ruszałem kable, nie zauważyłem uszkodzenia - fakt, że trochę ciemno a nie miałem dobrej latarki. Udało mi się zrobić zdjęcie takiej ciekawej wiązki do czego ona jest? Znajduje się ona pod pompą vacum. Sprawdzałem kable na wszystkich są prawidłowe napięcia tylko na ostatnim pinie jes 0,9 i nie mogłem sprawdzić czy jak się doda gazu to napięcie się zmienia, ale wygląda na to, że przepływka uszkodzona:/
  5. Miał to być Bosch niestety jak przyjechałem okazało się, że to podróba, ale wziąłem. Auto po zmianie przestało dymić. Będę jednak szukał oryginału, ale czy to może być jeszcze przyczyną braku mocy? Pytałem po serwisach ile czysczenie turbiny z montażem/demontażem w Lublinie około 800zł Niestety nie mam za bardzo czasu i dobrego kompletu narzędzi żeby zająć się tym sam.
  6. Filtr powietrza zmieniałem jakiś miesiąc temu. Karbowana rura do turbo jest ok, opaski też ok. Niestety przepływomierz nie jest oryginalny. Przypomniałem sobie, że zmieniałem rurę na wyjściu turbiny bo miała około 5 cm pęknięcie. Jakiś tydzień po założeniu nowej rury moc zaczęła zanikać. Zwiększyło się ciśnienie które wcześniej uciekało i popchało nagar na turbo? Czy widać to na logach? Czy szukać jeszcze nowej przepływki?
  7. Czy nikt nic nie podpowie? Może coś źle robię? Czy logi są teraz ok??
  8. Okazało się, że założyłem spowrotem ten sam przepływomierz Dziś zmieniłem go na nowy [używany] i nie pokazuje już żadnych błędów w silniku. Przejechałem jakieś 20 km kilka razy gasiłem samochód a moc ani na chwilę nie wróciła. A oto logi z po zmianie przepływomierza: http://vaglog.pl/log_232416.html - 001 http://vaglog.pl/log_232418.html - 003 http://vaglog.pl/log_232419.html - 008 http://vaglog.pl/log_232417.html - 010 http://vaglog.pl/log_232420.html - 011 Niestety nie miałem małej grzechotki, żeby odkręcić śrubę od obudowy sterownika silnika i nie mogłem sprawdzić kabli w sterowniku silnika. Czy logi w dalszym ciągu wskazują na te kable?
  9. Rozumiem, że chodzi o połączenie przepływomierz-sterownik silnika. Czy sprawdzenie omomierzem wystarczy czy lepiej wykonać test żarówką? Jeżeli się orientujecie gdzie są jakieś czułe punkt tych przewodów, ponieważ widoczny jest tylko kawałek od przepływomierza za pompe vacum.
  10. Witam, Auto straciło moc w całej skali obrotomierza, sprawdzałem wężyki, czyszczony N75. Gruszka na turbinie trzyma ciśnienie i przy użyciu strzykawki wciąga cięgno o kilka milimetrów. Auto pokazuje błąd przepłwywomierza 16485. Kupiłem używany po zmianie nic się nie zmieniło i błąd nie zginął. Czy możliwe jest, że ten drugi też jest uszkodzony? Czy może kabel gdzieś jest uszkodzony jednak nie mogę namierzyć jego końca. A o to logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_232002.html - 003 http://vaglog.pl/log_232002.html - 008 http://vaglog.pl/log_232003.html - 010 http://vaglog.pl/log_232001.html - 011 W załączniku plik z błędem przepływomierza. Teraz samochód odzyskał moc na mniejszych obrotach i dopiero przy 110 km/h zaczyna ją tracić. VCDS-Lite DTC Printout.pdf
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności