SZYMONTDI Zgłoś #221 Napisano 31 Grudnia 2012 witam panowie. wymieniałem filtr paliwa i teraz od gory filtra paliwa tam gdzie jest sroba kapie ropka. a byla jakas uszczelka ale wyzuciłem bo byla rozerwana. i teraz nie wiem jaka tam powinna byc. prosiłbym numer tej uszczelki albo co mozna zastosowac zeby nie kapało. silnik AJM 115KM. PROSZE o porade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #222 Napisano 31 Grudnia 2012 witam panowie. wymieniałem filtr paliwa i teraz od gory filtra paliwa tam gdzie jest sroba kapie ropka. a byla jakas uszczelka ale wyzuciłem bo byla rozerwana. i teraz nie wiem jaka tam powinna byc. prosiłbym numer tej uszczelki albo co mozna zastosowac zeby nie kapało. silnik AJM 115KM. PROSZE o porade. Niczym nie uszczelniaj bo to nic nie da. Musisz założyć starą uszczelkę. A jeśli nadal będzie ciekło to będziesz musiał kupić nowy filtr ponieważ tych uszczelek oddzielnie nie dokupisz. Chodzi Ci o uszczelkę oznaczoną literką G? http://moto.allegro.pl/filtr-paliwa-mann-audi-a4-a6-vw-passat-tdi-ajm-avf-i2911625865.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYMONTDI Zgłoś #223 Napisano 31 Grudnia 2012 (edytowane) własnie mi się wydaje ze tamta była wieksz niz ta G. a orientujesz sie czy sa jeszcze inne uszczelki oprucz tych na filtrze. bo ta cała kopuła od filtra jest z 2 czesci sładana i czy przypadkiem pomiedzy nie idzie jakas uszczelka?. czekam na odpowiedz. a filtr mam z boscha Edytowane 31 Grudnia 2012 przez SZYMONTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #224 Napisano 31 Grudnia 2012 własnie mi się wydaje ze tamta była wieksz niz ta G. a orientujesz sie czy sa jeszcze inne uszczelki oprucz tych na filtrze. bo ta cała kopuła od filtra jest z 2 czesci sładana i czy przypadkiem pomiedzy nie idzie jakas uszczelka?. czekam na odpowiedz. a filtr mam z boscha Znalazłem takie uszczelki: http://b2b.eoltas.lt/index.php?cl=details&anid=21587F&lang=4 Jedank nie będziesz miał problemu z ich dostaniem. Nie wiem czy są jeszcze inne uszczelki oprócz tych, które znajdują się w zestawie z filtrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro30 Zgłoś #225 Napisano 3 Stycznia 2013 U mnie jest taki filtr Jaki to model Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #226 Napisano 3 Stycznia 2013 U mnie jest taki filtr [ATTACH=CONFIG]94550[/ATTACH] Jaki to model zerknijfiltr.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro30 Zgłoś #227 Napisano 3 Stycznia 2013 Patrzę , analizuje i doszedłem do wniosku że mam filtr wkręcany czyli do wyboru : - Bosch – nr 1 457 434 329; - Mann – nr WK 842/11; - Knecht – nr KC 80. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzelewy Zgłoś #228 Napisano 11 Stycznia 2013 Witam Proszę o pomoc Tak jak kolega "SZYMONTDI" mam problem z cieknącą ropką, po wymianie filtra. Kupiłem drugi filterek , założyłem ale nic to nie pomogło Wydaje mi sie że może podczas wymiany uszkodzielem nieznacznie tą " głowiczke" która jest nad filtrem ( pompowtryski ) służo ona chyba do chłodzenia paliwka które wraca do zbiornika ( ale pewny nie jestem ) Podpowiedzcie Mi prosze jak fachowo nazywa sie właśie ta "głowiczka" bo nie wiem o co pytać w sklepie a chciałbym to wymienić Z góry wielkie dzięki Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #229 Napisano 11 Stycznia 2013 Post 2 http://forum.vw-passat.pl/threads/10701-Filtr-paliwa-z-podgrzewaczem-czy-bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość koper80w Zgłoś #230 Napisano 14 Lutego 2013 witam wszystkich. mam pytanie podczas jazdy auto zgasło mi na środku drogi , wymieniłem filtr paliwa (był syf)teraz probuje go odpalić i nawet dymek z rury nie wyleci. filtr zalałem ropą jaka może być przyczyna jeszcze ? czy to wtryski ? pompa ? a może żle podłączyłem przewody ? może ktoś mi przesłać zdjecie lub schemat podłączenia przewodów do filtra. proszę ratujcie!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #231 Napisano 14 Lutego 2013 ale kreci nie kreci ? moze pompa padla.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #232 Napisano 14 Lutego 2013 Może to ci pomoże Coś nie prawdopodobnego troche, żeby od tak zgasł i kicha. Nie masz może czasem odcięcia zapłonu na jakiś przełącznik w aucie ukryty? Miałem kiedyś podobną sytuacje aż po godzinie pchania i wyładowanym aku przypomniało mi sie o owym przełączniku, skręciłem kabelki, cyk i chodził. ---------- Dodano o 12:48 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:43 ---------- Ale auto zgasło po wymianie filtru czy wieniłeś go bo wstępna teoria była że zasyfiony jest filter paliwa i dlatego zgasł Bo czytając twój post sam sie zakręciłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamda89 Zgłoś #233 Napisano 4 Kwietnia 2013 Witam, mam pytanko czy można wymienić filtr z afn(ten przykręcany) na jakiś w całości?? czy ten podgrzewacz/zawór zwrotny właściwie coś daje??? czy można przewody od podgrzewaczza ze sobą połączyć i wstawić zwykły filtr?? niestety w moim kołnierzu mocowanie od filtra zwrotnego pękło i zasysa powietrze:( tak dla ciekawoski dodam koszt nowego kołnierza w aso jedynie 599zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #234 Napisano 4 Kwietnia 2013 dlatego nazywa się to podgrzewacz paliwa bo paliwo w zimie podgrzewa , czy jest konieczne - po coś to producent wymyślił. Używka tak samo jest dobra jak nowy zatem nie wiem po co kombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamda89 Zgłoś #235 Napisano 4 Kwietnia 2013 z tego co się orientuje to wcale nie podgrzewa tylko przepuszcza paliwo z pompy do filtra lub do baku w zależności od temperatury. Więc za wiele to według mnie nie daje. Ale może niech ktoś jeszcze wypowie sie na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #236 Napisano 4 Kwietnia 2013 z tego co się orientuje to wcale nie podgrzewa tylko przepuszcza paliwo z pompy do filtra lub do baku w zależności od temperatury. Więc za wiele to według mnie nie daje. Ale może niech ktoś jeszcze wypowie sie na ten temat. przepuszcza paliwo i płyn z chłodnicy do pewnej temp. potem jest odcinany przepływ płynu , zresztą widać to po wężykach zatem skoro producent tak założył to widocznie tak ma być , chyba że cięcie kosztów no to nie rozumiem po co pytanie w temacie. Zresztą zimą przy - 10 i więcej to pewnie po zatankowaniu "lepszego paliwa" przypadkiem przypomnisz sobie sens tego podgrzewacza ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafalk85 Zgłoś #237 Napisano 3 Czerwca 2013 Witam, Nie chcę tworzyć nowego tematu tak więc podepnę się pod ten. Chciałem wymienić filt paliwa w swoim aucie. Wiem że mam wkręcany filtr. Tylko Panowie nie potrafię odkręcić dziada za żadne skarby.. Mam klucz do filtrów i ciągle nic. Myślałem nawet aby pozdejmować rurki i odkręcić poza autem bo więcej miejsca ale nie chcę zapowietrzyć aby nie mieć później problemu. Lubię robić sobie sam przy aucie jak mogę ale nie daje rady przy tym filtrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #238 Napisano 3 Czerwca 2013 (edytowane) Miałem ten sam problem ja osobiście odkręciłem wężyki (2 opaski) i ten trzeci wężyk od odwietrzenia (podobno) wychodzi z tym takim plastikiem i kopułkę włożyłem w imadło ale ostrożnie !!! bo to aluminiowe jest i wbiłem w filtr duży śrubokręt i puściło. Nic nie zapowietrzysz jeżeli zalejesz cały filtr paliwa ! Edytowane 3 Czerwca 2013 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m@rcin86 Zgłoś #239 Napisano 3 Czerwca 2013 Sorry może głupio spytam ale odkręciłeś mocowanie filtra (klucz 10 ) wyjąłeś go i próbowałeś odkręcać kluczem do filtrów i nic ?? , przy czym przytrzymując górę kluczem bodajże 15stką żeby nie uszkodzić wężyków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafalk85 Zgłoś #240 Napisano 3 Czerwca 2013 @m@rcin86 Tak oczywiście że odkręciłem, wyciągnąłem go i próbowałem odkręcić kluczem do filtrów zarazem trzymając kopułkę kluczem ale nie idzie. Nie jestem słaby ale boję się użyć za dużo siły aby nie ułamać czegoś bo zauważyłem że kopułka bardzo łatwo się "szczerbi". @PersoN Dzięki za uwagę kolego. Jak nie dam rady inaczej będę musiał go odkręcić i zrobić to poza autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach