Skocz do zawartości

kamda89

  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamda89

  • Urodziny 21.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zamość/Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Auto po programie, egr, przepływomierz, wyłączone. Oto logi: STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215458.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_215459.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_215460.html Grupa 019: http://vaglog.pl/log_215461.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215462.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215463.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215464.html BASIC SETTINGS: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215454.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215455.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215456.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215457.html DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_215453.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_215452.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_215451.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_215450.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_215449.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_215448.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_215447.html Male problemy z odpalaniem, raz pali od strzała a raz po 3-4 obrotach. Coś widać w logach?? Na pewno mam 2 świece do wymiany ale czy to ma znaczenie przy aktualnych temperaturach??
  2. Kolego po pierwsze zapoznaj się z kilkoma wątkami dotyczącymi logowania. np. tym: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Następnie zrób komplet logów i opisz problem. Nikt nie odpowie ci co z doładowanie skoro nie ma logów które tego dotyczą.
  3. Było http://forum.vw-passat.pl/threads/44578-1-9-tdi-grupa-013?highlight=grupa+013
  4. Ok to jeszcze może zapytam co to może być że przy alterantorze ładowanie mam 14.3V a przy aku już 13.6 i to przy wyłączonych odbiornikach??
  5. Walczę o doprowadzenie auta do jak najlepszej serii, a później jakiś czip. Co powiecie o tych logach?? bo jak dla mnie to jeszcze nie to co kiedyś ( a może już po prostu się przyzwyczaiłem i mocy mało) oto logi: BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201280.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201279.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201278.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201277.html STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201276.html Grupa 019: http://vaglog.pl/log_201275.html Grupa 016: http://vaglog.pl/log_201274.html Grupa 012: http://vaglog.pl/log_201273.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201272.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201271.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201270.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201269.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201268.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201267.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201266.html DYNAMICZNE: Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_201265.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201264.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201263.html (4 bieg) Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201262.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201261.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201260.html Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_201259.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201258.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201257.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201256.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201255.html
  6. jakieś 6mm Dużo?? początkowo był wbity na 4mm
  7. Zaworek ustawiony Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198059.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198060.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_198061.html Może być??
  8. No właśnie pompiarz założył ale nie ustawił, będę go musiał dalej męczyć... jak reszta logów?? wydaje mi się że coś się geometria przycina lekko...
  9. W pompie został wymieniony zawór regulacji zewnętrznego ciśnienia pompy. Błąd 00550 już nie wyskakuje oto logi: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195300.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195301.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195302.html STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195299.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195298.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195297.html DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195296.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195295.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195294.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_195292.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195291.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_195290.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195289.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195288.html
  10. Auto wróciło od pompiarza, kilka dni temu ale nie miałem kiedy i gdzie zrobić logów dynamicznych więc pisze dopiero dziś. Podobno z pompą jest wszystko ok zdaniem pompiarza problem tkwi w rozrządzie a dokładniej w tym że może być luz na kole pasowym( prawdopodobnie klin) i kąt wtrysku rozjezdza się w czasie jazdy. Zaraz po odebraniu auta zrobiłem logi żeby porównać co się dzieje: Logi statyczne z przed tygodnia: BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_190560.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190559.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_190558.html STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190557.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_190556.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_190555.html Auto chodziło dużo ciszej, podczas jazdy czuć było kiedy włącza się turbo. Dziś postanowiłem zrobić logi dynamiczne: DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_191313.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191314.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191315.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191316.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191317.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_191318.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_191319.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191320.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191321.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191322.html W czasie robienia logów dynamicznych auto zaczęło głośniej chodzić, turbo czasami się nie włączało Więc na koniec zrobiłem jeszcze logi statyczne i BS: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191326.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191327.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191325.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191324.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_191323.html Statyczny kąt wtrysku przestawiony Słuszna diagnoza pompiarza?? co to może jeszcze być oprócz klina?? napinacz?? coś jeszcze???
  11. kolego ktoś mi powiedział że nie przestawia mi kąta wtrysku, i powinienem udać się do jakiegoś pompiarza co ty o tym myślisz?? rozrząd sprawdzony wszystko ok.
  12. Dzięki za odpowiedz w tym tygodniu postaram się sprawdzić rozrząd i ustawić prawidłowo kąt wtrysku Kolego jakie powinny być wartości bloku 004 BS oraz dynamiczne??
  13. Potrzebna Pomoc Nowe Logi Do oceny Otóż Panowie jest jakiś problem z turbo. Nie włącza się na 3 i 4 oraz 5 biegu i czasami też na 2. Co może być nie tak?? wydaje mi się że to nie zapieczone kierownice bo nie łapie błędu notlaufa udało mi się zrobić takie logi: DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189001.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189002.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189003.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189004.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188999.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189000.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189011.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189012.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189013.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189014.html STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189005.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189006.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189007.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189008.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189009.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189010.html Jeśli będzie trzeba zrobie jeszcze inne Panowie zależy mi na czasie tylko dziś mam dostęp do warsztatu...
  14. ok więc ta sprężynka w środku nie ma żadnej funkcji??? gdzieś przeczytałem że to powinno tak pracować że dopiero przy pewnym ciśnieniu separator otwiera drogę do dolotu żeby pozbyć się nadmiaru gazu, tylko nie wiem czy to nie dotyczyło Tdi PD...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności