-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Big bROTHER
- Urodziny 01.01.1975
Informacje osobiste
-
Imię
:)
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Krakoff
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
Witam Mam trochę żywicy z drzew na lakierze. Próbowałem usunąć benzyną ekstrakcyjną ale nic z tego. Czym to usunąć aby nie zniszczyć lakieru:taksobie
-
Turbina - czyszczenie kierownic
Big bROTHER odpowiedział margorz → na temat → Poradniki i instrukcje
Mam takie może głupie pytanie - przy jakim przebiegu mogę spodziewać się że spotka mnie radość regeneracji turbiny? Czy można jakoś tego uniknąć czyt to jest jak ze sprzęgłem - nadchodzi pewien moment zużycia i należy wymienić? -
A o Heli nie słyszeli? Ja wyłącznie Hella używam i dają radę.
-
Jakiej firmy kupić filtry - Knecht, Bosch, Mann, Filtron i inne?
Big bROTHER odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ja powiem tak - też kiedyś tylko Mann i Mann, ale po co przepłacać. Jak słyszę te legendy o tym że Filtron jest do d... to śmiać mi się chce. Przecież Filtron to obecnie zachodni kapitał. Proponuje poczytać: http://www.filtron.pl/pl/index.php?idp=9 -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Big bROTHER odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
No nie przesadzajmy. Mi w normalnej jeździe po Krakowie nigdy nie przekroczył 7,5 l (czy to zimą w korku czy latem z włączoną klimą w korku). A w trasie spokojnie poniżej 6 litrów -
[B5] Jaki olej wlewać do silników TDI
Big bROTHER odpowiedział Duży → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja od 10 lat do wszystkich posiadanych samochodów zalewam tylko Mobil 1 (dodam że jest to olej rekomendowany do marki Mercedes). Obecnie w Pasku mam 10W40 (taki od nowości był lany) i zmieniam co 10.000 km. Zużycie nie przekracza nigdy 0,5 l na 10.000 km -
Podłączę się pod wątek. Mam VW Passata jak w podpisie i VW Polo 6N2 2001. W Passacie nie działa mi lewa tylna szyba a w Polo szyba kierowcy - tzn. szyby działają ale strasznie chrzęszczą przy zamykaniu - na 99 % połamały się te plastykowe ślizgi mocujące szybę. I tu mam pytanie: Czy w Passacie i Polo są takie same ślizgi? Czy można ten element kupić w ASO VW (bo jest np. trwalszy), czy tylko allegro? Czy może lepiej kupić cały mechanizm podnoszenia szyby? Co doradzacie?
-
Witam Tak jak kolega radzi zrobiłem. Nawet udało mi się wkleić zdjęcia - choć ten imageshack coś mi nie działał, ale znalazłem innego hosta. Minęło już trochę czasu ale na razie nikt się nie kwapi z przeniesieniem - może uda się i dzisiaj jeszcze ktoś to przewalczy. Pozdr
-
ok ale prosiłbym o założenie osobnego tematu Pozdrawiam
-
Witam Chciałbym założyć temat w dziale sprzedam - ale mam zablokowany dostęp. Proszę o odblokowanie. Pozdrawiam
-
Witam Mam kpl felg stalowych 6Jx15 ET47 założonych do opon zimowych w B5 3B kombi - są ok. Czy te felgi będą pasować do limuzyny B5 3BG? Pozdrawiam
-
Można wykupić w PZU tzw. minicasco (od kradzieży i uszkodzeń pojazdu nie związanych z incydentami z innymi użytkownikami dróg np. wybicie szyby czy wjazd w bramę garażową. Koszt rozsądny - ok. 300 -600 zł. Jako zabezpieczenie proponuję blokadę skrzyni biegów - niski koszt ok 400 zł i jest zniżka 15% przy składce. Pozdrawiam
-
Czy to mozliwe?? Zawieszenie w takiej cenie??
Big bROTHER odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Abstrahując od oryginalności tych wahaczy nie rozumiem tego uprzedzenia do ewentualnego kraju ich produkcji - Turcji. Zarówno Lemforder jak i Sachs czy Boge należą do tego samego koncernu tj. ZF http://www.zf.com/corporate/en/company/facts_figures/facts-figures_1.html który posiada 119 fabryk w 25 krajach. Produkcja takich wahaczy to nie jest rękodzieło ludowe tylko w pełni zautomatyzowany proces z małą ingerencją człowieka. W takich korporacjach nie ma generalnie znaczenia w której fabryce się to wyprodukowało, co więcej może być tak że elementy składowe wahaczy są produkowane w różnych fabrykach. Reasumując jeżeli coś jest sygnowane logiem danej marki to musi być ok. Nie zapominajmy również iż nie jest to technologia kosmiczna, gdzie a propos np. Chiny mają większe osiągnięcia niż Niemcy. -
Zakładając że mam odmę starego typu to czy mógłbym zamiast niej założyć tę nowego typu (z oddzielaczem oleju 052 103 495)?
-
Witam Mam passata varianta 1999 r z silnikiem 1.9 TDI AFN. Chcę wymieniać odmę na nową? I tu mam pytania: 1) czy mam starego typu odmę (028 103 491 J) czy nowego (028 103 491 M i 028 103 509) z oddzielaczem oleju (052 103 495)? Podobno odma nowego typu jest w modelach po liftingu. 2) A jeżeli mam starego typu to czy da się założyć tę nowego typu z oddzielaczem oleju? Wydaje się że odma nowego typu jest lepsza - ma ten filtr/oddzielacz. Tylko nie wiem ile kosztowałaby ta impreza . - czy może lepiej założyć starego typu bo tańsza. PS Mógłby ktoś wkleić foto odmy w tym silniku (zdjęcie silnika z zaznaczeniem gdzie jest odma)