Skocz do zawartości

banzai54

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O banzai54

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chełm

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. A nie jest przypadkiem tak, że od 500w rmsu i w górę zakłada się kondensator 1F, a potem od 1000 2F? Swoją drogą miałem podobny przypadek, poluzował mi się lekko pasek alternatora ^^
  2. Powiem Ci, że ja się nie spodziewałem takiego basu z tych głośników, jak za taką cenę to nie wiem czy coś lepszego znajdziesz. Słyszałem, że hertze w podobnej cenie są też dobre, ale nie miałem przyjemności odsłuchu.
  3. Ja z czystym sumieniem mogę polecić Ci Helixy Dark Blue 62.1, sam takie miałem w b3 i nie potrzebny był mi żaden sub Drzwi wygłuszyłem wg. instrukcji zamieszczonej na forum i wszystko ładnie mi grało, Helixy zagrają Ci ładnie pod samym radiem, a jeszcze lepiej pod wzmacniaczem i nie musi być jakiś mocny. Z passata głośniki już powykręcałem, bo Passek poszedł w ludzi, ale głośniczki zostawiam do nowego samochodu
  4. Jak dobrze zrobiona przekładka to bezawaryjnej eksploatacji
  5. Aj zapomniałem, mam instalację I generacji. A komputer wymieniam, bo nie wiem już co wymieniać teraz będzie komputer, jak to nie pomoże pomyślę dalej. A jeśli mogę Was zapytać ile trzeba było by kasy żeby przerobić instalację I generacji na II? I czy można robić to samemu, albo u zaprzyjaźnionego mechanika czy muszą gazownicy?
  6. Mi pali tak koło 17l gazu w mieście i koło 12-15 w trasie i nie mogę sobie z tym poradzić... Zamówiłem nowy komputer i zobaczę jak będzie, bo 4 miesiące temu palił do max 12 nie więcej ( w mieście ).
  7. Może ktoś go jednak widział gdzieś? Ciężko mi go będzie znaleźć, umowy kupna sprzedaży nie mam, gdzieś ją wcieło po remoncie. Jednak udało mi się dotrzeć do osoby która go miała przez 8 lat, a potem został dalej sprzedany, tylko nie wiadomo komu... Jeździłem dzisiaj po Białopolu popytać ludzi, to jedni mówili, że nigdy nie widzieli, jedna kobieta mówiła, że to popularny model i że sama ma takiego (tyle, że nie odróżnia golfa II od I), jedna na poczcie mówiła, że widziała jakiś czas temu, ale nie wie skąd przyjechał i kto
  8. Jak by kogoś ciekawiło to już się poprawiło z moim Paskiem, od 2 dni jestem zadowolony z tego jak chodzi. Co prawda na benzynie dalej szarpie, ale już tak nie dymi i nie gaśnie, pali na dotyk. Na gazie obroty trzymają się dużo lepiej, nie szarpie i ma ładne przyspieszenie Nie gaśnie i nie zacina się, przestał gasnąć po przeczyszczeniu styków na elektrozaworach "kontaktem". Nie spadają też obroty tak, żeby sobie sam gasną dojeżdżając do skrzyżowania. Zamówiłem na allegro cały wtryskiwacz, był tani, a może poprawi mu się na benzynie. Główną przyczyną tych zachowań, było prawdopodobnie to, że ktoś "mądry" odciął kabel od podtrzymania pamięci od komputera i podłączył inny. Ogólnie z autem miałem problemy gdzieś z tydzień po zakupie. Czasem jeździł lepiej, czasem gorzej. A i druga rzecz to sonda, sonda była sprawna, jednak jak się nagrzewało to złącze sondy to nie bardzo łączyło, teraz jest na ryja poskręcane i jest dobrze. A po trzecie myślę jeszcze, że coś jest nie tak komputerem, ponieważ po odłączeniu kostki od czujnika wody nie reaguje na to w żaden sposób, wcześniej reagował, bo nie palił na starym czujniku. Komputer w środku był lutowany i ze 2 tranzystory czy kondensatory są popuchnięte. Wymienię jeszcze komputer i może odzyska swoją sprawność na benzynie. Dzięki wszystkim za wszelką pomoc, bez Was było by o wiele ciężej. Pozdrawiam
  9. Obojętnie na czym uruchomisz i niech tak sobie chodzi, aż włączy się wentylator i wyłączy Powinno pomóc.
  10. Wszystko ładnie pięknie ale jak sobie poradziłeś kolego z drzwiami i z maskownicami tego? Mógłbyś zamieścić zdjęcia z efektu końcowego i napisać czy mocno trzeba było boczek tzn. tą kieszeń z głośnikiem, czy mocno trzeba było przerabiać?
  11. I niestety to nie podstawa, ona jest cała nie wiem co robić dalej... Posprawdzałem też dla pewności kable od czujników do komputera i są całe, a komputer dalej pokazuję te 3 błędy, nie pomaga zwarcie do masy, włączenie zapłonu i odczepienie kabelka.
  12. Ale u mnie te obroty się zmieniają bez powodu, więc i każda regulacja pomaga tylko na kilka kilometrów . Pewien kolega z forum podpowiedział mi, żebym wymienił podstawę pod gaźnikiem i jutro się za to zabiorę.
  13. Jutro przeczyszczę wszystkie te styki, a przez co mogą dalej rosnąć obroty na benzynie i gazie?
  14. Aj nie zrozumieliśmy się, na postoju jest cacy jak odpalę, pojeżdżę trochę i już coś z obrotami mu lata, ale nie ma na to reguły, może się zacząć od razu jak odpalę, a może i po godzinie. A które to te styki magnetyczne? I co może być przyczyną tego gaśnięcia? Jak by gaz się gdzieś zacinał, gdzie to się może dziać? Przez co? Dzisiaj pojeździłem trochę na benzynie i jest trochę poprawy Nie dymi już tak mocno. Co tu dalej robić?
  15. Za to się jeszcze nie zabrałem, a ma to coś wspólnego z gazem? Jak nie to, to co to może jeszcze być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności