Gość kamuh3 Zgłoś #181 Napisano 24 Października 2011 Witam! Przyszedł czas na wymianę oleju i filtrów paliwa oraz oleju nie wiem jakie filtry kupić czy może mi ktoś podać oznaczenia tych filterków. Mam passat b5 1.9 tdi 90 km (66 kw) rok 1999 czerwiec. proszę o pomoc i z góry dziękuje! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #182 Napisano 17 Listopada 2011 witam, robilem wymiane oleju i filtrow, po tym dwa dni auto raz zapala normalnie, raz odpala ciezko, trzeba dlugo krecic...co spieprzyli? cos z filtrem moozna zrobic zle? zona byla u goscia i powodno podkrecil lepiej i niby tam brakuje jakie obejmy ktora przytrzymuje filtr...cos sciemnia...poczekam dzisiiaj kilka godzin i okaze sie czy teraz jest ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #183 Napisano 17 Listopada 2011 witam, robilem wymiane oleju i filtrow, po tym dwa dni auto raz zapala normalnie, raz odpala ciezko, trzeba dlugo krecic...co spieprzyli? cos z filtrem moozna zrobic zle? zona byla u goscia i powodno podkrecil lepiej i niby tam brakuje jakie obejmy ktora przytrzymuje filtr...cos sciemnia...poczekam dzisiiaj kilka godzin i okaze sie czy teraz jest ok... Może przy filtrze paliwa któryś z wężyków jest słabo ściśnięty i łapie powietrze w układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #184 Napisano 17 Listopada 2011 posprawdzam wezyki ale poczytalem teraz troche i znalazlem cos jeszcze...przy mocniejszym wcisnieciu pedala gazu wdali, przerywa troche az normalnie ciagnie...slyszalem ze moze byc pompa w zbiorniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #185 Napisano 17 Listopada 2011 Gosciu dokrecil filtr paliwa i po 3 godzinach postoju odpalil normalnie a jak przycisnalem troche nie wyczulem przerywania, moze stary filtr był powodem przerywania...mam nadzieje ze jutro odpali i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selega1 Zgłoś #186 Napisano 18 Listopada 2011 jednak dalej po długim postoju pali ciezko, nadal nieraz jakby przerywal poszarpywal ,przewaznie przy podjazdach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin56121 Zgłoś #187 Napisano 22 Listopada 2011 witam wie ktos moze czy mocowanie flitra paliwa z silnika AHU podejdzie do silnika AVF? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybcov Zgłoś #188 Napisano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Witam! Zrobiłem zdjęcie mojego filtra [ATTACH=CONFIG]71508[/ATTACH] Którego typu filtr powinienem zamontować? [ATTACH=CONFIG]71509[/ATTACH] czy [ATTACH=CONFIG]71511[/ATTACH] i pytanie jak to zrobić? Ten dekielek z góry (z zamontowanego filtra) mam odkręcić czy odczepiać te wężyki które doprowadzają i odprowadzają paliwo i podłączyć do nowego filtra? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez rybcov Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #189 Napisano 10 Grudnia 2011 Kolego WYGLADA NA TO ZE TEN PIERWSZY PASUJE DO TWOJEGO AUTKA, PRZEWODÓW NIE MUSISZ ODPINAC, WYSTARCZU TYLKO ODKRĘCIC SAM WKŁAD I ZAŁOŻYC NOWY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #190 Napisano 16 Grudnia 2011 Posiada ktoś fotki bądż instrukcję wymiany filtra paliwa w AVF-ie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobpassat25 Zgłoś #191 Napisano 12 Lutego 2012 witam.wielu ludzi odradza filtr paliwa ''''''''filtron'''''''' dlaczego??/maja jakies wady?????????????????????????/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #192 Napisano 12 Lutego 2012 witam.wielu ludzi odradza filtr paliwa ''''''''filtron'''''''' dlaczego??/maja jakies wady?????????????????????????/ Stosowałem filtr paliwa oraz powietrza Filtrona przez minione dwa lata,bez jakichkolwiek zastrzeżeń,nie dostrzegłem zimą żadnych negatywnych skutków filtru paliwa Filtrona,zatem każde negatywne zdanie na temat tych produktów jest bardzo subiektywne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrTDI Zgłoś #193 Napisano 12 Lutego 2012 kolego z tego co się orientuje to rożnica jest wewnątrz, sa zbudowane z lepszych materiałów no i duża różnica w cenie jest np między filtronem a knechtem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobpassat25 Zgłoś #194 Napisano 12 Lutego 2012 co niektorzy pisali ze sa""""""""""" nie szczelne,ze lapia powietrze:"""""""""" a po wymianie na inny wszystko wraca do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #195 Napisano 12 Lutego 2012 wszystko wraca do normy. Nie muszę i nie zgodzę się z tym stwierdzeniem,co więcej,zmieniłem z ciekawości w październiku z Filtrona na Knechta i cóż,i nic....Jeśli naprawdę regularnie wymieniasz filtry,różnicy nie odczujesz żadnej,różnica w cenie nie jest natomiast aż tak wygórowana,by miało to stanowić temat do wywodów.Przetestuj i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #196 Napisano 12 Lutego 2012 co niektorzy pisali ze sa""""""""""" nie szczelne,ze lapia powietrze Bzdura, używam Filtrona chyba z 15 lat na wielu markach aut (diesle) i nigdy nie miałem z nimi problemów. Teraz mała dygresja. Latem na szybkiego musiałem w pasku wymienić filtr paliwa. W zaprzyjaźnionym sklepie nie mieli od ręki Filtrona to kupiłem Vaico (bardzo nie polecam). :fajny Efekt, 3 dni temu mocno ujemnie temperatury zweryfikowały mi jego jakość. Teraz mam z powrotem Filtrona i dwie ostatnie noce przy -23 C auto pali mi od 1 strzała. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #197 Napisano 27 Lutego 2012 Witam! Mam problem z zapowietrzającym się filtrem paliwa. W zeszłym roku kilka razy miałem taki sam problem, wymieniłem filtr, przewody paliwowe. Wymieniałem także pompę vacum-tandem (była nieszczelność) i po tych wszystkich zabiegach auto normalnie paliło i jeździło. Całą zimę - mrozy po -25st. - auto także paliło normalnie. Dziś problem znowu powrócił. Kombinowałem trochę przy filtrze. Po tym jak auto samo zgasło i po zdjęciu zaworka z filtra w środku nie zauważyłem paliwa. Pompa z zbiorniku wydaje się działać normalnie - włożyłem przewód do butelki i ropa leciała po włączeniu zapłonu i próbie uruchomienia auta. Po kilku próbach i odpaleniu auta wyłączyłem silnik żeby sprawdzić jak wygląda poziom ropy w filtrze. Po zdjęciu zaworka z filtra wyleciało troszkę dymu/pary, a następnie zaczęło wypływać paliwo, w którym było mnóstwo malutkich pęcherzyków powietrza (wyglądało jakby było "gazowane"). Zastanawiam się czy znowu pompa vacum-tandem łapie nieszczelność czy to może coś z filtrem? Czy ktoś jest w stanie napisać mi jaki przewód, w które miejsce powinien być podłączony? Bo podejrzewam już nawet to, że ktoś kiedyś przewody źle podłączył. Czy w którymkolwiek przewodzie (np. powrotnym do zbiornika) mogą pojawiać się jakieś pęcherze powietrza czy w żadnym przewodzie nie mają prawa się pojawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #198 Napisano 6 Marca 2012 Witam. Do czego konkretnie służy ten korek spustowy na dole filtra do AFN-a do spuszczenia nadmiaru wody z filtra? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin80 Zgłoś #199 Napisano 7 Marca 2012 Zgadza się jest to zawór do usuwania kondensatu. "W celu usunięcia kondensatu należy otworzyć korek umieszczony w dnie i spuścić około 100cm3 paliwa z wodą." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin80 Zgłoś #200 Napisano 7 Marca 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach