Skocz do zawartości
kubotek

Wymiana filtra paliwa TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kamuh3

Witam! Przyszedł czas na wymianę oleju i filtrów paliwa oraz oleju nie wiem jakie filtry kupić czy może mi ktoś podać oznaczenia tych filterków. Mam passat b5 1.9 tdi 90 km (66 kw) rok 1999 czerwiec. proszę o pomoc i z góry dziękuje!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, robilem wymiane oleju i filtrow, po tym dwa dni auto raz zapala normalnie, raz odpala ciezko, trzeba dlugo krecic...co spieprzyli? cos z filtrem moozna zrobic zle? zona byla u goscia i powodno podkrecil lepiej i niby tam brakuje jakie obejmy ktora przytrzymuje filtr...cos sciemnia...poczekam dzisiiaj kilka godzin i okaze sie czy teraz jest ok...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, robilem wymiane oleju i filtrow, po tym dwa dni auto raz zapala normalnie, raz odpala ciezko, trzeba dlugo krecic...co spieprzyli? cos z filtrem moozna zrobic zle? zona byla u goscia i powodno podkrecil lepiej i niby tam brakuje jakie obejmy ktora przytrzymuje filtr...cos sciemnia...poczekam dzisiiaj kilka godzin i okaze sie czy teraz jest ok...

Może przy filtrze paliwa któryś z wężyków jest słabo ściśnięty i łapie powietrze w układ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

posprawdzam wezyki ale poczytalem teraz troche i znalazlem cos jeszcze...przy mocniejszym wcisnieciu pedala gazu wdali, przerywa troche az normalnie ciagnie...slyszalem ze moze byc pompa w zbiorniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gosciu dokrecil filtr paliwa i po 3 godzinach postoju odpalil normalnie a jak przycisnalem troche nie wyczulem przerywania, moze stary filtr był powodem przerywania...mam nadzieje ze jutro odpali i po problemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak dalej po długim postoju pali ciezko, nadal nieraz jakby przerywal poszarpywal ,przewaznie przy podjazdach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam wie ktos moze czy mocowanie flitra paliwa z silnika AHU podejdzie do silnika AVF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Zrobiłem zdjęcie mojego filtra

 

[ATTACH=CONFIG]71508[/ATTACH]

 

Którego typu filtr powinienem zamontować?

[ATTACH=CONFIG]71509[/ATTACH]

 

czy

 

[ATTACH=CONFIG]71511[/ATTACH]

 

i pytanie jak to zrobić? :)

Ten dekielek z góry (z zamontowanego filtra) mam odkręcić czy odczepiać te wężyki które doprowadzają i odprowadzają paliwo i podłączyć do nowego filtra?

Edytowane przez rybcov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego WYGLADA NA TO ZE TEN PIERWSZY PASUJE DO TWOJEGO AUTKA, PRZEWODÓW NIE MUSISZ ODPINAC, WYSTARCZU TYLKO ODKRĘCIC SAM WKŁAD I ZAŁOŻYC NOWY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiada ktoś fotki bądż instrukcję wymiany filtra paliwa w AVF-ie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.wielu ludzi odradza filtr paliwa ''''''''filtron'''''''' dlaczego??/maja jakies wady?????????????????????????/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam.wielu ludzi odradza filtr paliwa ''''''''filtron'''''''' dlaczego??/maja jakies wady?????????????????????????/

Stosowałem filtr paliwa oraz powietrza Filtrona przez minione dwa lata,bez jakichkolwiek zastrzeżeń,nie dostrzegłem zimą żadnych negatywnych skutków filtru paliwa Filtrona,zatem każde negatywne zdanie na temat tych produktów jest bardzo subiektywne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego z tego co się orientuje to rożnica jest wewnątrz, sa zbudowane z lepszych materiałów no i duża różnica w cenie jest np między filtronem a knechtem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co niektorzy pisali ze sa""""""""""" nie szczelne,ze lapia powietrze:"""""""""" a po wymianie na inny wszystko wraca do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszystko wraca do normy.

Nie muszę i nie zgodzę się z tym stwierdzeniem,co więcej,zmieniłem z ciekawości w październiku z Filtrona na Knechta i cóż,i nic....Jeśli naprawdę regularnie wymieniasz filtry,różnicy nie odczujesz żadnej,różnica w cenie nie jest natomiast aż tak wygórowana,by miało to stanowić temat do wywodów.Przetestuj i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co niektorzy pisali ze sa""""""""""" nie szczelne,ze lapia powietrze

Bzdura, używam Filtrona chyba z 15 lat na wielu markach aut (diesle) i nigdy nie miałem z nimi problemów.

Teraz mała dygresja. Latem na szybkiego musiałem w pasku wymienić filtr paliwa. :)

W zaprzyjaźnionym sklepie nie mieli od ręki Filtrona to kupiłem Vaico (bardzo nie polecam). :fajny

Efekt, 3 dni temu mocno ujemnie temperatury zweryfikowały mi jego jakość. :)

Teraz mam z powrotem Filtrona i dwie ostatnie noce przy -23 C auto pali mi od 1 strzała.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam problem z zapowietrzającym się filtrem paliwa.

W zeszłym roku kilka razy miałem taki sam problem, wymieniłem filtr, przewody paliwowe. Wymieniałem także pompę vacum-tandem (była nieszczelność) i po tych wszystkich zabiegach auto normalnie paliło i jeździło. Całą zimę - mrozy po -25st. - auto także paliło normalnie. Dziś problem znowu powrócił.

Kombinowałem trochę przy filtrze. Po tym jak auto samo zgasło i po zdjęciu zaworka z filtra w środku nie zauważyłem paliwa. Pompa z zbiorniku wydaje się działać normalnie - włożyłem przewód do butelki i ropa leciała po włączeniu zapłonu i próbie uruchomienia auta.

Po kilku próbach i odpaleniu auta wyłączyłem silnik żeby sprawdzić jak wygląda poziom ropy w filtrze. Po zdjęciu zaworka z filtra wyleciało troszkę dymu/pary, a następnie zaczęło wypływać paliwo, w którym było mnóstwo malutkich pęcherzyków powietrza (wyglądało jakby było "gazowane").

Zastanawiam się czy znowu pompa vacum-tandem łapie nieszczelność czy to może coś z filtrem?

Czy ktoś jest w stanie napisać mi jaki przewód, w które miejsce powinien być podłączony? Bo podejrzewam już nawet to, że ktoś kiedyś przewody źle podłączył.

Czy w którymkolwiek przewodzie (np. powrotnym do zbiornika) mogą pojawiać się jakieś pęcherze powietrza czy w żadnym przewodzie nie mają prawa się pojawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Do czego konkretnie służy ten korek spustowy na dole filtra do AFN-a do spuszczenia nadmiaru wody z filtra?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się jest to zawór do usuwania kondensatu. "W celu usunięcia kondensatu należy otworzyć korek umieszczony w dnie i spuścić około 100cm3 paliwa z wodą."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności